AndroidHealthClinic

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

ik wil zo'n pot nitrocrea halen voor 31.50 op de site van xxl nutrition.
er staat dat er 60 doseringen uit te halen zijn, en dus 1 maand.
Is dit voor iedereen zo? of gebruikt de een meer dan de ander.
Ik neem namelijk aan dat je zelf een beetje de dosering kan bepalen met behulp van een maatschep?
31.50 voor 1 maand klinkt namelijk vrij prijzig.
hoeveel gram zit er in zo'n potje?

ik wil zo'n pot nitrocrea halen voor 31.50 op de site van xxl nutrition.
er staat dat er 60 doseringen uit te halen zijn, en dus 1 maand.
Is dit voor iedereen zo? of gebruikt de een meer dan de ander.
Ik neem namelijk aan dat je zelf een beetje de dosering kan bepalen met behulp van een maatschep?
31.50 voor 1 maand klinkt namelijk vrij prijzig.
hoeveel gram zit er in zo'n potje?

In 1 pot zit 360 gram. 1 maatschepje is 5 gram.

Ik ben afgelopen zondag begonnen met nitrocrea. Ik post over een paar weken wel of ik verschil merk :)
De smaak vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik las in dit topic de ergste verhalen over hoe ranzig het wel niet was. Gewoon niet zo aanstellen en naar binnen klokken :zuip:

ik twijfel eigenlijk aangezien ik niets merkte van xpand,bestaat er een kans dat ik hier op zal reageren???

Ik ben vandaag begonnen met nitrocrea en ben benieuwd wat het mij zal gaan brengen, dus ik hou jullie op de hoogte:cool:

Raar, in tegenstelling tot Mega Grow - XXL Nutrition reageer ik hier totaal niet op. Rest nog een derde van de pot.

Waar ik met Mega Grow spontaan bomen uit de grond begin te trekken lijkt dit voor mij minder te doen dan een paar lepels Dextro.

Is dit op enige manier verklaarbaar ?

Raar, in tegenstelling tot Mega Grow - XXL Nutrition reageer ik hier totaal niet op. Rest nog een derde van de pot.

Waar ik met Mega Grow spontaan bomen uit de grond begin te trekken lijkt dit voor mij minder te doen dan een paar lepels Dextro.

Is dit op enige manier verklaarbaar ?

De verklaring zou dan moeten zijn dat je een NON RESPONDER bent op Creatine Ethyl Ester Malaat. Ik zou dan geen supplementen met CEEM meer kopen. Als je een keer iets ander wilt als Mega Grow is dan mss wel Krea Alkalyn een alternatief. Dat is gebufferde Creatine Monohydraat.

Jammer dat je nu geen resultaten hebt..

kan het ook zijn dat je op beide niet goe reageerd? heb ze 1.5 jaar geleden ofzo geprobeerd maar merkte amper iets tot niks..

dat ware de enige 2 creatine producten die ik heb gebruikt. ws toen wel nog niet zo lang bezig en had er misschien teveel van verwacht.

dat ware de enige 2 creatine producten die ik heb gebruikt. ws toen wel nog niet zo lang bezig en had er misschien teveel van verwacht.

Ik ben zelf in de overtuiging dat dit soort supplementen alleen werken als je lichaam echt aan de max zit kwa belasting. Dat je dus normaal al zwaar hard en regelmatig traint. Dan merk je verschil...

Ik ken verder jouw situatie niet maar zou dit een oorzaak kunnen zijn omdat je toen net begon?

zal het eens opnieuw proberen :) een of ander mono creatine product om te beginnen

En mensen nog tevreden over dit product? Wat zijn de ervaringen?
ben het namelijk van plan misschien te halen

gr

Het zijn maar 9 pagina's lees ff...

Vandaag besteld..

Volgende week normaal gezien dan in bezit.

Spijtig genoeg nog 2 maandjes wachten voor ik ermee kan beginnen omdat ik nu nog met andere crea bezig ben.

Ben superbenieuwd!

Voor mij het beste creatine product dat ik heb gebruikt, echt super voor het geld!
maar ja is voor iedereen verschillend.

wat zou beter zijn? dit of Size on van Gaspari?

Ik heb nu die C.E.E. Pro en Nitro Pro van Bodylab.nl. Die combinatie moet toch ongeveer zelfde werking hebben als die NitroCrea? Die C.E.E. Pro is in ieder geval wel ongelofelijk zuur. Trekt heel je bek van samen man, niet normaal.

Ik ben nu weer ff aan de creatine-loze periode. Heb 2 maanden achter elkaar gebruikt, nu ff maandje "rust". Proberen beetje droger te worden. Iedereen op de sportschool zegt wel dat ik de laatste maand knetterhard ben gegroeid. Ze vroegen zelfs aan mn vriendin of ik aan de anabolen zit :P Kan je nagaan! Merk het zelf niet echt. Ik vind vooral die pomp die die Nitro Pro je zou moeten geven nogal tegenvallen. Misschien verwacht ik er teveel van. Heb 1x een proefzakje van die NO-X Plode gebruikt. Dat was echt een ziekelijke pomp! Alleen dat spul is zo duur en ik lees vooral dat de werking snel afneemt.

Terug
Naar boven