AndroidHealthClinic

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

KaLe, heb jij het gebruikt? Wat zijn jouw ervaringen ermee? Hoe denken jullie erover om het alleen op trainingsdagen in te nemen, voor en na de training? Op rustdagen heeft het toch niet veel zin of wel?
heb je het ook gehad kale? en?

Net zoals altijd, reageer ik niet op creatine. Helaas.. ook niet met deze.

deed dit met mono wel, voor de training flesje maken met dextrose en mono en na de training opzuipen. met nitrocrea niet doen dus?

Met geen enkele creatine. Daarom was creatine in vloeibare vorm ook een flop. Blijft niet stabiel en vormt zich naar creatinine.

Net zoals altijd, reageer ik niet op creatine. Helaas.. ook niet met deze.

Met geen enkele creatine. Daarom was creatine in vloeibare vorm ook een flop. Blijft niet stabiel en vormt zich naar creatinine.

heb precies hetzelfde, heb er al een paar geprobeerd maar merk er niks van

Iemand tip om de smaak zo veel mogelijk te verminderen?

Vanochtend voor het eerst geprobeerd icm vruchtensap...

Ik ging (echt waar) bijna over mn nek, nog nooit zoiets vies op :(

Dus iemand tips?

Misschien zoete siroop ofzo?

appelsap of appelsiensap is toch geen probleem

gaat toch vanzelf binnen, gewoon voldoende sap nemen

ik vul mijn glas volledig

1e keer is erg, maar het went snel.
gooi het zelf in 1x achterover met een half glas water

1e keer is erg, maar het went snel.
gooi het zelf in 1x achterover met een half glas water

zo doe ik het ook, heb weer 2 potten staan dus dat word een paar maand iedere dag zurebommen slikken:D
ik ben trouwens tevreden, vooral door het opwekkende effect wat ik er door krijg en natuurlijk meer uithoudingsvermogen.

Tip; knijp je neus dicht als je het opdrinkt en/of meng het met limonadesiroop!

zo doe ik het ook, heb weer 2 potten staan dus dat word een paar maand iedere dag zurebommen slikken:D
ik ben trouwens tevreden, vooral door het opwekkende effect wat ik er door krijg en natuurlijk meer uithoudingsvermogen.

Luppie merk je nog meer? Bv. meer kracht, vollere spieren?

moet het echt met vruchtensap? niet gewoon water of water + dextro?

Vast niet beter dan Energized Xpand ???

Krijg morgen als het goed is de bestelde pot nitrocrea binne..

Ben benieuwd!:D

Ik meng het altijd met heel weinig water. Zodat je maar 1 grote slok hoeft te nemen en weg is het. Zo erg vind ik het niet eens maar als je het echt te goor vind kan je er wat dextro juice of zo doorheen doen.

Kracht gaat er trouwens wel lekker op vooruit.. :D

Nice :D, ik ga zo een pot bestellen.

Voor je nieren is het zowiezo goed om veel water te drinken vanwege het zuiverende effect.

Moet ik toch maar is meer water gaan drinken, train 3x in de week en dan drink ik wel litertje water ofzo maar verder helemaal niet.

Verder ben ik idd al wel gewend aan die smaak en valt nu wel mee. Heb het nu een week en nog niet echt wat van gemerkt, ooit is mono gebruikt en daar was ik wel lekker wakker dus zou er wel op moeten reageren ofzo, nog ff afwachten.

Luppie merk je nog meer? Bv. meer kracht, vollere spieren?
jah ook wel iets meer kracht maar ik ben aan het cutten en maak tog pr's dus jah eingelijk wel. voller niet echt want dit is niet een crea soort dat vocht vast houd !! wel voller door de pomp die ik er door krijg. maar die is na enkele uren weer verdwenen.

Vandaag binnen gekregen met de post!
Gelijk geprobeerd.. industrieelafvalachtige zure appel smaak:eek: ..
en mengen met x-targo is ook niet zo lekker.. effect kan ik nog niks over zeggen..:D

Vandaag binnen gekregen met de post!
Gelijk geprobeerd.. industrieelafvalachtige zure appel smaak:eek: ..
en mengen met x-targo is ook niet zo lekker.. effect kan ik nog niks over zeggen..:D

:roflol: wat een smaak
heb vandaag voor het eerst nitrocrea besteld. Hopelijk heb ik ze vrijdag binnen. Zal dan wel even mijn ervaring met jullie delen ;)

:roflol: wat een smaak
heb vandaag voor het eerst nitrocrea besteld. Hopelijk heb ik ze vrijdag binnen. Zal dan wel even mijn ervaring met jullie delen ;)

het is nog erger dan dat je vriendin je perongelijk in de bek zeikt neem dat van mij aan !!

Terug
Naar boven