XXL Nutrition

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

Ok, de smaak en substantie is veranderd hoop ik, anders heb ik een bedorven pot denk ik. Lost voor geen meter meer op en is niet meer zuur, maar bitter ??? Meer mensen last van?

Ok, de smaak en substantie is veranderd hoop ik, anders heb ik een bedorven pot denk ik. Lost voor geen meter meer op en is niet meer zuur, maar bitter ??? Meer mensen last van?

ik heb ook het zelfde...zuur en bitter en lost niet zo lekker op.
maar dit is de eerste keer dat ik ze heb, dus weet zo niet of de smaak veranderd is ???

Yups.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/xxl-nutrition-31478/index42.html#post1794747

Ik heb de halve pot weg moeten fl*kkeren helaas. Dit was echt niet te doen. :(

Maar is nu weer ok dus: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/xxl-nutrition-31478/index43.html#post1901369

stelletje p*ssy's gewoon drinken die zooi je wil toch groeien of niet dan...!!

de eerste keer dacht ik ook van whoww what the fok is ditr daarna gewoon schijt drinken denk aan fear factor ;) wat voor zooi ze daar naar binnenwerken

Gisteren voor het eerst begonnen met deze zooi. Ongelofelijk wat een vreselijke troep. Ik ga er van uit dat het werkt anders is het echt niet vol te houden.

Ik heb normaal geen moeite met dingen te drinken of te eten, maar dit is het smerigste goedje wat ik ooit naar binnen gewerkt heb.:eek:

ik heb ook het zelfde...zuur en bitter en lost niet zo lekker op.
maar dit is de eerste keer dat ik ze heb, dus weet zo niet of de smaak veranderd is ???

Ik ben aan mijn derde pot bezig en de smaak wordt met de keer ranziger. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom 's morgens is zo'n dosis nitrocrea nemen... naja, 1 ding moet ik XXL wel nageven... je bent wel direct wakker :)

Gisteren voor het eerst begonnen met deze zooi. Ongelofelijk wat een vreselijke troep. Ik ga er van uit dat het werkt anders is het echt niet vol te houden.

Ik heb normaal geen moeite met dingen te drinken of te eten, maar dit is het smerigste goedje wat ik ooit naar binnen gewerkt heb.:eek:

Er is 1 ding dat nog ranziger is: koreaanse chlorellapoeder. Dat komt bij bij weer terug :barf:

Ik ben aan mijn derde pot bezig en de smaak wordt met de keer ranziger. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom 's morgens is zo'n dosis nitrocrea nemen... naja, 1 ding moet ik XXL wel nageven... je bent wel direct wakker :)

hahah idd.. Dat is ook het eerste wat ik doe. Mijn ogen zitten voor dat ik het opdrink nog half dicht geplakt en als ik eenmaal dat drankje op heb, zijn mijn ogen wijd open en heb ik ingevallen wangen van het verzuren van mijn kaakspieren :roflol:

Klopt. Ik zit aan mijn 2e pot. De eerste was gewoon goed te doen. Wel zuur, maarja. Even doorbijten. Maar die 2e pot.. man... die smaak blijft 2 uur hangen in je baggus, zelfs na het tanden poetsen. Ook plakt dat spul vreselijk op het lepeltje na het roeren. Net rubber ofzo.

hahah idd.. Dat is ook het eerste wat ik doe. Mijn ogen zitten voor dat ik het opdrink nog half dicht geplakt en als ik eenmaal dat drankje op heb, zijn mijn ogen wijd open en heb ik ingevallen wangen van het verzuren van mijn kaakspieren :roflol:

Het goedje van mijn huidige pot stuift ook behoorlijk. Als ik het deksel te agressief van de pot trek en dat prikkelende spul komt in aanraking met je slijmvliezen, dan blaas je direct het hele huis wakker :)

Het goedje van mijn huidige pot stuift ook behoorlijk. Als ik het deksel te agressief van de pot trek en dat prikkelende spul komt in aanraking met je slijmvliezen, dan blaas je direct het hele huis wakker :)

adem het maar eens in, ik dacht dat ik stikte joh:eek:

Even mijn bedankje aan xxl.

Mijn eerste nitrocrea van 2 weken was een vieze verf smaak en super bitter. Ik ben best hardcore maar kreeg em moelijk weg. Deze heb ik teruggestuurd en nu heb ik een nieuwe en die is super lekker. Half glas sinasappelsap en hijs weg ... Nog best lekker dat beetje extra zuur erbij. Super groot verschil met die verfpot. Wat hebben jullie gedaan om em lekker te maken? Geen kwaliteitverschil hoop ik he :rolleyes: :D

batchnummer is 0783.07

Alvast bedankt

is het zuurder als amino explode???
heb net een pot binne en meng het denk ik gewoon met men whey voor de training

ehm weet niet omdat ik die niet ken. Maar je moet echt op lege maag innemen, dus ik zou je whey half uurtje later pakken. Anders telt het lege maag verhaal niet meer denk ik :D Half glas sinasappel sap heerlijk! Hoop dat je niet meer het ouwe batchnummer heb die is super ranzig.

hmm vaag...
ik heb 3 potten ineens besteld.
De 1e liet zich niet goed mengen; er dreven stukjes bovenop het water waarmee ik het mengde. Ook verschrikkelijk zuur.
De 2e pot is een stuk beter; lost alles goed op, en is een stuk beter te zuipen.

Ben benieuwd naar de 3e:)

geen last van die zuurheid neem het met sinasappel sap.

kan je dit wel gewoon langer gebruiken als normale creatine normale creatine mag toch 6 week.
en koffie wat voor effect heeft dat op nitrocrea, bij normale crea weet ik dat koffie zorgt voor afbraak .dus niet handig tijdens het crea gebruik

Mijn mening:

Zeer goed spul. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat dit de eerste vorm van creatine is waar ik aan ben begonnen. De smaak is te vergelijken met melkzuur/molkosan omdat dat ook wel eens puur drink is kan ik gemakkelijk aan de smaak wennen. Ik drink het overigens met zo'n 20cl water.

effect op mij:

Kort na inname een even een apart te omschrijven wazig gevoel. Eerste paar dagen merkte ik niet zoveel. Maar nu kan ik goed merken dat ik sneller herstel. Ik kan zwaarder trainen en bovendien hoef ik tussendoor minder lang rust te nemen. Daarnaast enorm opgepompt ook op niet trainingsdagen. Voelt aan als milde spierpijn.

Het enige nadeel bij mij is dat ik zo'n lam gevoel in mijn benen krijg. Ik kan mijn benen ook wel zwaarder trainen enzo maar als ik gewoon wandel of fiets voelen me benen erg zwaar aan.

ik heb mn nitrocrea ook binnen, en wil er morgen mee beginnen.
nu hoor ik van verschillende mensen dat één dosering per dag volstaat.

wat is jullie mening hierover??

Ik ben van plan om 2 potten te gaan bestellen. Maar nou vroeg ik mij af als de eerste pot op is moet ik dan gelijk met de tweede beginnen of zal ik er een maandje tussen laten zodat het weer beter aanslaat??

Alvast bedankt;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven