MuscleMeat

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

het is nog erger dan dat je vriendin je perongelijk in de bek zeikt neem dat van mij aan !!

Haha true..maar hoe kan iemand "perongeluk" in je bek pissen?:)
En geen boeren laten na gebruik, want je vergast iedereen met die zure lucht:D
Ik kan het tegenwoordig al opdrinken zonder dat mijn hoofd vertrekt.

Ik heb de nitrocrea gister ontvangen en ik begin er dinsdag mee (zit op dit moment in een rustweek). Ik heb de pot net ff opengemaakt en er zit idd een wat gore lucht aan ;) maarja. Ik heb nog een vraagje: het (blauwe) maatschepje dat erbij zit, is dat echt 6gram? Ik vind het nogal een grote schep ???.

Ik heb de nitrocrea gister ontvangen en ik begin er dinsdag mee (zit op dit moment in een rustweek). Ik heb de pot net ff opengemaakt en er zit idd een wat gore lucht aan ;) maarja. Ik heb nog een vraagje: het (blauwe) maatschepje dat erbij zit, is dat echt 6gram? Ik vind het nogal een grote schep ???.

idd. ik heb ze vandaag binnen gekregen voor het eerst. Zat idd een luchtje aan. Heb net een open gemaakt en wat genomen omdat ik zo ga trainen. En t*ring hey wat is dat spul toch goor! Ik sta bekend om iemand die van alles door zijn keel krijgt maar dit gaat mij zelfs te ver! Heb nog flinke scheppen dextro en suiker erin gegooit om het wat te maskeren, maar zonder succes. Ik zat serieus te denken of er niet perongeluk gif in zit. Hoop dat iemand nog wat tips heeft, want dit is gewoon niet te doen. Volgonde keer ff met wat vruchtensap proberen. En die maatschep is idd gewoon 6gram. Heb het net gewogen. Geeft 8gram aan. Das dus gewicht met dat maatschepje erbij. Dus klopt wel.

haha mijn moeder heeft nog wat van dat poeder in mijn pa's mond weten te brengen, met als smoes dat het heel lekker is :roflol:
die gast zit nu alles dat maar een beetje zoet is in huis in zijn mond te drukken :roflol:

Nou goed ik ga zo even trainen en hoop dat die vieze smaak het waard is.
meer volgt later nog ;)

ik meng het met vruchtensap...jongens stop aub us met zeuren en kap dat gewoon binnen :)

Laatst bewerkt:
jongens toch het smaakt toch niet vies gewoon mengen met vruchtensap en naar binnen die handel stelletje watjes:D en willen jullie breed worden ..... hahahah tja je moet er dus iets voor over hebben maar ik vind het niet echt vies heb wel eens dat er nog wat in het glas blijft zitten dat het net niet allemaal opgelost is wat water er bij en naar binnen .

Tja idd, laatste restje met wat water, gewoon het idee dat het vies is uitschakelen en je proeft niets... nou ja, bijna niets ;)

Ik heb vandaag gepost in dit topic, maar dat is nu weg ???.
Maargoed ik had dus een vraag over de planning qua eten en supplementen rondom m'n training.

Beschikbare supplementen: whey, nitrocrea, dextrose.
Activiteiten: KT + cardio
Eten: 60 min voor m'n training.

Ik eet dus een uur voor m'n training. Maar de nitrocrea moet je innemen met een lege maag. Hoe ga ik dit oplossen? En hoe kan ik het, het beste doen na m'n training met de whey en dextro? Ik doe na m'n KT 15 tot 30. cardio. Wanneer kan ik de nitrocrea dan het beste innemen?

Ik heb vandaag gepost in dit topic, maar dat is nu weg ???.
Maargoed ik had dus een vraag over de planning qua eten en supplementen rondom m'n training.

Beschikbare supplementen: whey, nitrocrea, dextrose.
Activiteiten: KT + cardio
Eten: 60 min voor m'n training.

Ik eet dus een uur voor m'n training. Maar de nitrocrea moet je innemen met een lege maag. Hoe ga ik dit oplossen? En hoe kan ik het, het beste doen na m'n training met de whey en dextro? Ik doe na m'n KT 15 tot 30. cardio. Wanneer kan ik de nitrocrea dan het beste innemen?
Dit is een review, je kan voor vragen een nieuw topic aanmaken in het supplementen forum.

Ok, duidelijk Big_T. :)

kan je dan een uur voor je training die zooi nemen, en dan meteen eten en dan na een uur traine?

Nou ik heb net m'n eerste dosering op. Ik heb het opgedronken met de neus dicht. Maar gadverredamme, wat een smaak :eek:. Het is echt niet normaal.
tip: zorg voor een goede rol pepermunt.
En dan kan iedereen wel zeggen: niet zeuren maar opdrinken, maar echt dit is echt te goor ;).

Aanstellers. Gewoon mengen met water en op je nuchtere maag opzuipen.

nitrocrea

Hi,

Vanddag 3 potten besteld. Op mijn sportscholl hoorde ik goede berichten, dus maar eens proberen. Hiervoor wel gewone creatine gebruikt, maar daar merkte ik niet echt veel van.
Ben zeer benieuwd naar die smaak???

Hi,

Vanddag 3 potten besteld. Op mijn sportscholl hoorde ik goede berichten, dus maar eens proberen. Hiervoor wel gewone creatine gebruikt, maar daar merkte ik niet echt veel van.
Ben zeer benieuwd naar die smaak???

goorste smaak die er maar bestaat buddy :eyebrow:

Haalt de werking van dit produkt het bij a-merken zoals dymatize x-pand?

Yeaaaaaaahhh buddy!

heb de pot nog ongeopend staan :D

haha ik heb er 3 dus dat wordt een zure periode voor mij :D
wacht maar af jij :evil: :kots:

Haalt de werking van dit produkt het bij a-merken zoals dymatize x-pand?

dat lijkt mij sterk. Prijs is ook stuk geodkoper. Kijk hier zit bijv vooral CEEM in maar bij duurdere merken zitten er ook andere stoffen in.

verder moet ik zeggen dat ik, niet zo heel gek over dit product bent. Maar het is wel beter dan niets.

Terug
Naar boven