MuscleMeat

NK Powerlifting (open equiped)

Eddine

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.024
Lengte
1m88
Massa
120kg
Nederlands kampioenschap Powerliften Senioren (Laatste update: 7-1-2013)

Datum: 24 februari

Inschrijven: Op geven alleen naar f.meulen87@chello.nl of telefonisch op 072-5151411 of 06-24656479

Het is een equiped wedstrijd, maar je kan uiteraard ook raw meedoen!

Deelnemers (onofficieel):

Dames

-52
Willie Heuser

-57
Sandra Wildeman
Katinka van Baalen

-63
Alev de Vries

-72
Carmen Sjardijn
Ankie Timmers

-84

84+
Ielja Strik

Heren

-66
Mark Rothuis

-74
Merijn Helsloot
Fabian Zweipfenning
David Asrian
Pardeep Kailey

-83
Gokhan Kart
Rian Laarman
Roland Pater

-93
Jorrit de Jong
Joost de Groot
Dennis van Noort
Art Asrian
Devran Alper
Piet van Haaren

-105
Sven den Houting
Floris van Melis
Rommie Zoethout
Pjotr van den Hoek

-120
Jordi Snijders
Huub Hetterschijt

120+
Wim Wamsteeker
Ziyed Badreddine

Laatst bewerkt:
Yesss, heb er zin in!!

Voor mij is het te dicht op het NK RAW, maar succes dames en heren! :)

Serieus man, ik kan over mijn prestaties echt niet tevreden zijn op die wedstrijd. Er is genoeg werk aan de winkel. Dus eerst wat opbouwen i.p.v. maar weer een wedstrijd te doen.

Ik zal morgen mijn training weer eens posten! Kan je me aanmoedigen en super internet hero kritiek geven :D

Oke, zo snap ik het, maar als je zegt dat het te dicht op t NK RAW is terwijl er 10 weken tussen zit klinkt dat een beetje vreemd natuurlijk. Het argument dat wedstrijden te dicht op elkaar zitten is namelijk wel vaker gebruikt, niet altijd geheel onterecht, maar gaat in dit geval toch niet op.
Ik doe niet mee trouwens, als het enigszins lukt kom ik wel kijken.

Kijk dat is mooi in de eigen gym. Had t al gehoord in de wandelgangen. Kan ik mooi wat pics nemen.:cool:

Succes mensen :D

• Topic Starter Topic Starter
Nog meer bekend van mensen die meedoen?

Helaas man, ik zou graag willen komen kijken maar ik ben er niet... Ik kom je de volgende keer weer aanmoedigen :)

Hoe ging het?

Lol. Beetje mager aantal inschrijvingen wel met 28. Zeker na zo'n opkomst bij de raw wedstrijd.

Oh volgend weekend pas :p Dacht echt deze.
Idd leek het wel wat weinig op die lijst, maar op zich is het nivo wel hoog op die lijst.

jij doet toch mee?

Nee heb sinds een paar weken heupblessure (peesontsteking)... sq en dl zit er voorlopig niet in..

Oh zonde, sterkte ermee

• Like
Waarderingen: X.
ja beetje erg jammer van de inschrijvingen..
iedereen lijkt wel een excuus te hebben of blessure te hebben
mijn excuus is dat ik sinds november (door omstandigheden) niet meer getraind heb, ik onder de 100 kg weeg toen toch de raw wedstrijd georganiseerd heb en meegedaan. Sinds 3 weken train ik weer maar klapte bij het intillen afgelopen week uit mn squatpak toen ik in die training mijn eerste beurt wilde doen ..

reden om niet mee te doen? neuh heb me gewoon ingeschreven en ik zie wel hoe ver ik kom, dan maar laatste.

Dus tja.. excusen zijn er altijd wel te vinden, maar op die manier komen er geen wedstrijden meer en neemt het enthousiasme om wedstrijden te organiseren behoorlijk af

Is denk iets wat ik zelf ook niet kan snappen. Zonder wedstrijden is voor mij sporten veel minder leuk. Momenten waarop je wilt excelleren en wilt laten zien wat je kunt maken de sport toch compleet.
Weer een PR zetten als dikke beloning naar je training of juist een klote lift hebben waar je op gebrand bent om weer aan te werken.
Niet in de gym met een mp3 speler schreeuwend naar de halter, raar aangekeken worden en dan weer naar huis.

Terug
Naar boven