XXL Nutrition

NK Raw Powerlifting NPB

was echt ontzettend close die 300 van ziyed, ik stond er recht naast en had eigenlijk het idee dat die hem gewoon had.

mooie dag gehad verder, geholpen met laden en spotten en relaxte mensen gesproken. hopelijk sta ik over een aantal jaar zelf.

Was een pracht van een wedstrijd dikke pluim naar de organisatie en alle mensen die dit mogelijk gemaakt hebben, spotters/loaders inclusief natuurlijk heel goed werk gedaan.

Heb er zelf echt van genoten heel leuk dagje gehad, heel veel vriendelijke mensen leren kennen met dezelfde passie als ik, en zelf ook enorm blij met m'n resultaat dus heerlijk dagje gewoon, bedankt dat ik mee mocht doen! ;)

Laatst bewerkt:
Zeer mooie wedstrijd :D

Proficiat aan iedereen, was een mooie wedstrijd om te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn uitgebreide verslag:
[Link niet meer beschikbaar]

Helaas moest ik ineens HEEEL snel weg, me oma ligt in het ziekenhuis. en gaat het waarschijnlijk niet overleven.

Mijn excuses voor het snelle weg sneaken

argh k*t man, sterkte roderick

thanks man.

Maarja was niet netjes was ineens weg zonder de rest van de spotters wat te melden. maar ik was in paniek

Gezien de situatie is dat toch wel te begrijpen. Juist bedankt dat je als vrijwilliger aanwezig wilde zijn om ons te spotten, ook aan floris en de andere spotters. En sterkte man.

thanks man.

Maarja was niet netjes was ineens weg zonder de rest van de spotters wat te melden. maar ik was in paniek
Vroeg me inderdaad al af waar je was! Begrijpelijk uiteraard, sterkte.

Gezien de situatie is dat toch wel te begrijpen. Juist bedankt dat je als vrijwilliger aanwezig wilde zijn om ons te spotten, ook aan floris en de andere spotters. En sterkte man.

:thumbs:

hopelijk sta ik volgende keer onder de halter ipv er naast.

Dank je floris. Momenteel is ze gelukkig stabiel

was echt ontzettend close die 300 van ziyed, ik stond er recht naast en had eigenlijk het idee dat die hem gewoon had.

mooie dag gehad verder, geholpen met laden en spotten en relaxte mensen gesproken. hopelijk sta ik over een aantal jaar zelf.

indd , was echt raar wat je daar bovenin aan het doen was sagbi. en em wel hooked een kwartier vasthouden ondertussen XD raar joch.

Terug
Naar boven