XXL Nutrition

NK Raw Powerlifting NPB

Zegt toch iets over de vraag naar Raw wedstrijden :)

Ik heb er zin in! Volgens mij mijn eerste wedstrijd op Nederlandse bodem met zoveel deelnemers.

Nou enkele jaren geleden deden deze aantallen en meer ook mee op het "gewone" NK. Heel vroeger ;) Was het B-kampioenschap het ene weekend en het A-kampioenschap het andere weekend. Dus werd er over twee dagen getild !!!! :eek:
Het zou mooi dat dit een opstap is voor de deelnemers om daar ook aan mee te gaan doen.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 09:13 ----------

Zegt toch iets over de vraag naar Raw wedstrijden :)

Vorig jaar waren er 7 of 8 aanmeldingen. Gelukkig heeft de oproep op facebook het eea in gang gezet, zodat deze wedstrijd door kan gaan. Ik hoop dat we deze aantallen kunnen vasthouden op RAW wedstrijden.

Vorig jaar waren er 7 of 8 aanmeldingen. Gelukkig heeft de oproep op facebook het eea in gang gezet, zodat deze wedstrijd door kan gaan. Ik hoop dat we deze aantallen kunnen vasthouden op RAW wedstrijden.

Hmm apart die contra, reclame via social media kan veel doen inderdaad!
Ik ben zelf helaas geblesseerd maar kom deze dag denk ik maar eens kijken hoe eea in zijn werk gaat bij jullie..

Hmm apart die contra, reclame via social media kan veel doen inderdaad!
Ik ben zelf helaas geblesseerd maar kom deze dag denk ik maar eens kijken hoe eea in zijn werk gaat bij jullie..

Leuk dat je van de partij bent, want publiek erbij maakt het feest helemaal compleet :)

ik heb me helaas af moeten melden :(

• Topic Starter Topic Starter
Jammer Aron, maar begrijpelijk.

Nog geen nieuws over groepsindelingen, inweegtijden etc?

Nog niks nee. Ben ook wel benieuwd.

Iedereen er klaar voor?

Behalve een verdoete elleboog ben ik best ready.

Ja hoor en vooral zin om weer bandjes om te doen en pak aan haha

Update NK Powerlifting Raw groepsindelingen, en starttijden (weging/start) [Link niet meer beschikbaar] ook meer informatie op de NPB website.

Super, bedankt voor de update! ;) 11u weging is mooi, goed te doen voor als je van ver komt :)

Heerlijk, bedankt Wim.

had je je brood met pindakaas maar op moeten eten als kind ;)

• Like
Waarderingen: X.
Oh ik blijf wel kijken hoor. Mag overigens toch ook wel hopen dat er een beetje publiek zal zijn bij de dames+lightweights wedstrijd :roflol:

Oh ik blijf wel kijken hoor. Mag overigens toch ook wel hopen dat er een beetje publiek zal zijn bij de dames+lightweights wedstrijd :roflol:

Ik denk dat ik er wel redelijk vroeg ben, het is voor de verandering eens niet zo'n enorm end rijden voor mij, uurtje ongeveer.

Mensen die mee willen rijden vanuit Eindhoven mogen pm-en :)

Terug
Naar boven