- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er zin in! Volgens mij mijn eerste wedstrijd op Nederlandse bodem met zoveel deelnemers.
Was het B-kampioenschap het ene weekend en het A-kampioenschap het andere weekend. Dus werd er over twee dagen getild !!!! 
Vorig jaar waren er 7 of 8 aanmeldingen. Gelukkig heeft de oproep op facebook het eea in gang gezet, zodat deze wedstrijd door kan gaan. Ik hoop dat we deze aantallen kunnen vasthouden op RAW wedstrijden.
Hmm apart die contra, reclame via social media kan veel doen inderdaad!
Ik ben zelf helaas geblesseerd maar kom deze dag denk ik maar eens kijken hoe eea in zijn werk gaat bij jullie..

Super, bedankt voor de update!11u weging is mooi, goed te doen voor als je van ver komt
![]()

als het goed is had floris mij al van de lijst af gehaald...Update NK Powerlifting Raw groepsindelingen, en starttijden (weging/start) [Link niet meer beschikbaar] ook meer informatie op de NPB website.
Oh ik blijf wel kijken hoor. Mag overigens toch ook wel hopen dat er een beetje publiek zal zijn bij de dames+lightweights wedstrijd![]()