Fitness Seller

NK Raw Powerlifting NPB

Sorry kan het toch niet laten om te reageren. Dure bond dure bond.

Waar gaat dit in hemelsnaam over, Als je het te duur vind doe je gewoon niet mee.

Een bond is om samen meer mogelijk te maken bestuur voor het reilen en zeilen voor de jaarplanning, organiseren van wedstrijden en bijhouden van records certificaten scheidsrechters opleiden etc etc etc.

Mogelijkheid om internationaal uit te kunnen komen voor Nederland, centrale trainingen.

Maar ik kan begrijpen zoals Ziyed zegt dat nog niet eens 80 cent per week duur is voor de sport waar je van houd of mischien toch niet zoveel van houd.

Die discussie over kosten slaat echt nergens op, wel vind persoonlijk ik dat er meer RAW wedstrijden georganiseerd moeten worden in de toekomst. Ik doe denk ik wel mee met het NK die minima records haal ik sowieso al, ben benieuwd.
Is er al meer bekend over de wedstrijd RAW bankdrukken 23 september, locatie ed.?

Meer raw wedstrijden zou een abbo wel aantrekkelijker maken want 1 ding moet ik Ovo nageven, ik heb zelf ook intresse in raw wedstrijden maar om voor 1 wedstrijd lid te worden vind ik ook wat overdreven, meer wedstrijden zou leuk zijn..
Gaat me niet om die paar domme tientjes btw.

Ik heb niks tegen op mensen die wel in gear liften, maar persoonlijk zou ik mezelf principieel nooit in een pak hijsen dus loop je in reguliere wedstrijden simpelweg achterstand op..

Cool! Hier wil ik me wel voor aanmelden.

• Topic Starter Topic Starter
Meer raw wedstrijden zou een abbo wel aantrekkelijker maken want 1 ding moet ik Ovo nageven, ik heb zelf ook intresse in raw wedstrijden maar om voor 1 wedstrijd lid te worden vind ik ook wat overdreven, meer wedstrijden zou leuk zijn..
Gaat me niet om die paar domme tientjes btw.

Ik heb niks tegen op mensen die wel in gear liften, maar persoonlijk zou ik mezelf principieel nooit in een pak hijsen dus loop je in reguliere wedstrijden simpelweg achterstand op..

Geen zin om uitgebreid te reageren op me mobiel, maar afgelopen nk raw was gecanceled vanwege te weinig deelnemers. Dan ga je niet ineens zomaar meer raw wedstrijden organiseren.

Al Enig idee over de locatie? Ik twijfel nog erg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als er iets bekend is laat ik het direct weten hier

Als er iets bekend is laat ik het direct weten hier

Fijn! Ik ben een keer vanuit Tilburg naar Emmeloord gereden voor een PL wedstrijd, maar als je op de dag zelf moet gaan rijden en inwegen en liften... tja dan wordt het geen top prestatie. Dus dat doe ik liever niet meer :) Vandaar!

Ik was met één uitzondering altijd de enige die zonder shirt meedeed aan bankdrukwedstrijden in het verleden.
Dan is het inderdaad een wedstrijd tegen jezelf, en een kans om gejureerd je PR te verbeteren. (dit in tegenstelling tot de "zondagochtend, ik was alleen in de sportschool" PR's die je anders hebt ;) )
Ik heb niet de ervaring dat er dan op je neergekeken word ofzo.
Ook al was ik RAW niet eens zo sterk als velen die daar wel meededen in een shirt.
Als iedereen die RAW zo cool vind nou eens een jaartje meedoet met de wedstrijden verzeker ik je dat de NPB stappen zal ondernemen om dat aantrekkelijk(er) te maken.
Eigenlijk proberen ze dat al ondanks al het gezeik van "ons" :o

En 40,- is niet eens genoeg om zat van te worden voor ik om shoarma ga voor ik in mijn nest kruip in het weekend... :D
Da's toch geen geld voor een jaar.

Fijn! Ik ben een keer vanuit Tilburg naar Emmeloord gereden voor een PL wedstrijd, maar als je op de dag zelf moet gaan rijden en inwegen en liften... tja dan wordt het geen top prestatie. Dus dat doe ik liever niet meer :) Vandaar!

Ja, kom op nou he, ik kom uit Middelburg en moet bijna altijd twee uur of meer rijden. Anderen komen uit Groningen. Of Maastricht. Altijd op een zondagochtend voor dag en dauw vertrekken, hoort er allemaal bij man.

Ik was met één uitzondering altijd de enige die zonder shirt meedeed aan bankdrukwedstrijden in het verleden.
Dan is het inderdaad een wedstrijd tegen jezelf, en een kans om gejureerd je PR te verbeteren. (dit in tegenstelling tot de "zondagochtend, ik was alleen in de sportschool" PR's die je anders hebt ;) )
Ook al was ik RAW niet eens zo sterk als velen die daar wel meededen in een shirt.
Als iedereen die RAW zo cool vind nou eens een jaartje meedoet met de wedstrijden verzeker ik je dat de NPB stappen zal ondernemen om dat aantrekkelijk(er) te maken.

En 40,- is niet eens genoeg om zat van te worden voor ik om shoarma ga voor ik in mijn nest kruip in het weekend... :D

Dat dus, kan hier alleen maar mee eens zijn!

strong squat and deadlift but weak bench :( must get stronger dont want to get slapped by weak01.......first world problems :)

Weet je, als ik dit zo lees..

Ik wordt lid, hopen dat ik voor december hersteld ben van mijn knieblessure en anders is er ook geen man overboord genoeg andere wedstrijden in de toekomst.

Ik zie hier een positieve wending.
Laten we dit topic een beetje levend houden zodat er meer zijn die overstag gaan.
:thumb:

Rest mij de vraag, waar kan ik me aanmelden (op de site staat geen aanmeldlink)?

Waar blijft René (Huggybear) ?

(ben wel geen huggybear.. maar reageer toch even :p )
De website is aan wat veranderingen onderhevig geweest. Hij is nu zo goed als kloppend/volledig (met uitzondering van de ranglijsten)

voor aanmelding bij de NPB lees deze pagina's
http://powerliftingbond.nl/over-ons/nieuwe-leden/
http://powerliftingbond.nl/over-ons/prijslijst-npb/

en vul dan dit contact formulier in
http://powerliftingbond.nl/contact-2/

binnen 24 uur zal er gereageerd worden

mvg Floris

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 21:39 ----------

enneuh,,, dure bond...?? de meeste hier hebben aan EUR 43,50 niet eens genoeg om zichzelf vol te vreten bij de mac, of om zichzelf helemaal vol te gooien met bier.....

Dus excuses van "het is zo duur.." gaat niet op.... afgezien.. lafaard.. chicken... mietjes... en weet ik allemaal nog meer

Waar blijft René (Huggybear) ?

Huggy geniet van zijn vakantie met zijn liefje en de kids en kijkt sporadisch op internet ;)

Floris heeft alreeds gereageerd en de vernieuwde website van de NPB ziet er werkelijk professioneel uit en niet meer zo amateuristisch als toen ze nog door een amateurtje met weliswaar de beste intenties maar te weinig knowhow beheerd werd :o

Ik zie een raw powerliftwedstrijd als dé kans voor mensen die weinig of geen ervaring met gear hebben of uit principe niet in gear willen liften. Natuurlijk zijn ook lifters welkom die structureel wel in gear liften maar nu eens zonder pakkies de degens met hun concurenten willen kruisen.
Raw powerliften is old school powerliften, no nonsense waarbij het op pure kracht aankomt en iemand niet meer tild omdat hij meer dan een ander uit zijn gear weet te halen. Ik hoop alleen dat er dit keer ook genoeg aanmeldingen zullen zijn. Het zou doodzonde zijn als dit mooie initiatief van de NPB door te weinig aanmeldingen wederom zou worden gecanceld.
Meld je aan en doe lekker mee, tijd zat om je hierop voor te bereiden :).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven