MuscleMeat

NK Raw Powerlifting NPB

Kun je al aanmelden, heb wel interesse hoor :)

[/COLOR]
Kun je al aanmelden, heb wel interesse hoor :)

als je lid bent zul je vanzelf een inschrijfformulier ontvangen voor betreffende wedstrijden. indien je lid bent via je vereniging zal je vereniging een inschrijfformulier ontvangen en kun je je inschrijven via je vereniging

Laatst bewerkt:
Als man van een kilo of 95, wat voor gewicht moet je dan kunnen scoren om niet volledig voor lul te staan op zo'n meet?

Ergens lijkt het me wel mooi, maar volgens mij is het voor mij nog een eindje weg..

Als man van een kilo of 95, wat voor gewicht moet je dan kunnen scoren om niet volledig voor lul te staan op zo'n meet?

Ergens lijkt het me wel mooi, maar volgens mij is het voor mij nog een eindje weg..

Je zet jezelf nooit voor lul op een powerlifting meet,

Ik vroeg me bij het nk junioren hetzelfde af dit jaar en heb gewoon mee gedaan, niks te verliezen en veel te leren

Er is niets dan respect voor iedereen die meedoet, door iedereen die meedoet.
Want je bent dan één van de weinigen in NL die het aandurft.
Je onderscheid je van de "internet warriors" (schapen!) die veel blaten, maar weinig wol produceren. :D
Doe mee en ervaar wat een geweldige sfeer en kameraadschap er heerst.
Just do it! :thumb:

En 40,- is niet eens genoeg om zat van te worden voor ik om shoarma ga voor ik in mijn nest kruip in het weekend... :D
Da's toch geen geld voor een jaar.
Waar woon je dan? Hier heb ik voor een euro of 50 een week lang te eten en drinken.

Sorry kan het toch niet laten om te reageren. Dure bond dure bond.

Waar gaat dit in hemelsnaam over, Als je het te duur vind doe je gewoon niet mee.

Maar ik kan begrijpen zoals Ziyed zegt dat nog niet eens 80 cent per week duur is voor de sport waar je van houd of mischien toch niet zoveel van houd.

Ik doe ook niet mee, ik leg alleen uit waarom het waarschijnlijk zo rustig is op die wedstrijden.
En nogmaals ik weet dat begrijpend lezen lastig is, maar ik had het niet over missen maar over principes, ik betaal bv ook niet uit principe 10 euro voor een proefles (waarbij ze me niet hoeven te begeleiden) in een andere sportschool. Misschien vind je principe een lastig woord, maar met een woordenboek kom je een heel eind, succes!

Ik snap wat je bedoelt met principes, maar zoals Pjotr al aangeeft wat er allemaal gebeurt met die - hele - 40 - euro - snap ik niet echt hoe je aan die principes komt.

Waar woon je dan? Hier heb ik voor een euro of 50 een week lang te eten en drinken.

Ik doe ook niet mee, ik leg alleen uit waarom het waarschijnlijk zo rustig is op die wedstrijden.
En nogmaals ik weet dat begrijpend lezen lastig is, maar ik had het niet over missen maar over principes, ik betaal bv ook niet uit principe 10 euro voor een proefles (waarbij ze me niet hoeven te begeleiden) in een andere sportschool. Misschien vind je principe een lastig woord, maar met een woordenboek kom je een heel eind, succes!
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er hier iemand is die enige waarde hecht aan jouw principes in dit geval.
En een opmerking over begrijpend lezen aan Pjotr zijn adres na je duidelijke onbegrip van het sarcasme in mijn bericht....

• Topic Starter Topic Starter

Dan moet je je principe ook in principe niet met het principe van sterkste man wedstrijden vergelijken waar geen overkoepelende bond/federatie achter zit.

Goede principïele discussie hier!

Ik denk dat ik hier voor ga trainen. Prima als ik als bench only kom?

wat goed dat er toch alsnog een RAW NK komt.

ik hoop dat ik tegen die tijd weer topfit ben.:)

Mogelijk is het al een keer benoemd, maar RAW = dus ook geen kniewraps en elbowsleeves?? Wel riem neem ik aan?

trouwens hummer ik moest wel lachen om je shoarma verhaal, 100 punten! ;) €40,- waar hebben we het over?

Mogelijk is het al een keer benoemd, maar RAW = dus ook geen kniewraps en elbowsleeves?? Wel riem neem ik aan?

trouwens hummer ik moest wel lachen om je shoarma verhaal, 100 punten! ;) €40,- waar hebben we het over?

Riem, polsbanden, singlet, kneesleeves! elbowsleeves idd niet, maar die zijn nergens toegestaan in de IPF, ook niet bij geared wedstrijden
Zou cool zijn als je mee wil doen, kan je gelijk leuke records zetten!

Riem, polsbanden, singlet, kneesleeves! elbowsleeves idd niet, maar die zijn nergens toegestaan in de IPF, ook niet bij geared wedstrijden
Zou cool zijn als je mee wil doen, kan je gelijk leuke records zetten!

Waarom geen elbowsleeves, omdat je kan moeilijker kan zien of de ellebogen gestrekt zijn of?...

lijkt me wel ja

Terug
Naar boven