Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem nog eens een andere sport waarbij je voor 40 euro per jaar wedstrijdlid kan worden dan? Denk je dat het organiseren van zulke wedstrijden niets kost?
Als man van een kilo of 95, wat voor gewicht moet je dan kunnen scoren om niet volledig voor lul te staan op zo'n meet?
Ergens lijkt het me wel mooi, maar volgens mij is het voor mij nog een eindje weg..
Er is niets dan respect voor iedereen die meedoet, door iedereen die meedoet.Als man van een kilo of 95, wat voor gewicht moet je dan kunnen scoren om niet volledig voor lul te staan op zo'n meet?
Ergens lijkt het me wel mooi, maar volgens mij is het voor mij nog een eindje weg..

Waar woon je dan? Hier heb ik voor een euro of 50 een week lang te eten en drinken.En 40,- is niet eens genoeg om zat van te worden voor ik om shoarma ga voor ik in mijn nest kruip in het weekend...
Da's toch geen geld voor een jaar.
Sorry kan het toch niet laten om te reageren. Dure bond dure bond.
Waar gaat dit in hemelsnaam over, Als je het te duur vind doe je gewoon niet mee.
Maar ik kan begrijpen zoals Ziyed zegt dat nog niet eens 80 cent per week duur is voor de sport waar je van houd of mischien toch niet zoveel van houd.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er hier iemand is die enige waarde hecht aan jouw principes in dit geval.Waar woon je dan? Hier heb ik voor een euro of 50 een week lang te eten en drinken.
Ik doe ook niet mee, ik leg alleen uit waarom het waarschijnlijk zo rustig is op die wedstrijden.
En nogmaals ik weet dat begrijpend lezen lastig is, maar ik had het niet over missen maar over principes, ik betaal bv ook niet uit principe 10 euro voor een proefles (waarbij ze me niet hoeven te begeleiden) in een andere sportschool. Misschien vind je principe een lastig woord, maar met een woordenboek kom je een heel eind, succes!
Ik doe ook niet mee, ik leg alleen uit waarom het waarschijnlijk zo rustig is op die wedstrijden.
En nogmaals ik weet dat begrijpend lezen lastig is, maar ik had het niet over missen maar over principes, ik betaal bv ook niet uit principe 10 euro voor een proefles (waarbij ze me niet hoeven te begeleiden) in een andere sportschool. Misschien vind je principe een lastig woord, maar met een woordenboek kom je een heel eind, succes!
Ik denk dat ik hier voor ga trainen. Prima als ik als bench only kom?
Dat kan, maar dan kan je beter gewoon bankdrukwedstrijden meedoen die ook op de kalender vermeld staan.
Mogelijk is het al een keer benoemd, maar RAW = dus ook geen kniewraps en elbowsleeves?? Wel riem neem ik aan?
trouwens hummer ik moest wel lachen om je shoarma verhaal, 100 punten!€40,- waar hebben we het over?
Riem, polsbanden, singlet, kneesleeves! elbowsleeves idd niet, maar die zijn nergens toegestaan in de IPF, ook niet bij geared wedstrijden
Zou cool zijn als je mee wil doen, kan je gelijk leuke records zetten!