MuscleMeat

NL 3 PREMTIME NU kijken!

ff chekken dan maar.

thx, alleen ben ik net wat te laat ^^

Een groepje lieve kansjongeren op tv, wat leuk. :)

• Topic Starter Topic Starter
Het was genieten. Ik mag die presentator voor geen meter maar oh wat zette die ze op hun plek. Daar sta je dan als jongerenwerker en een journalst en buiten camerabeeld wordt er 'kanker op met die camera' geblèrt en Westside-tekentjes gemaakt met die jatklauwtjes van ze :D

En die presentator: 'zeg teringlijertje fiets es weg, dan moet je maar niet in het beeld lopen' :D:D:D

Goeie initiatieven van die oudere jongens trouwens, alleen jammer dat ze niet op het aanbod van de politie ingingen om 2x per week in een team te komen praten over oplossingen.
Dan worden ze meteen als verrader beschouwd natuurlijk en da's een gemiste kans voor de hele buurt.

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/NPS/serie/NPS_1068528/NPS_1071039/bb.20070417.asf

Laatst bewerkt:
Nu is Man's World, 35 jarige dude die nog nooit heeft gewerkt gaat loodzwaar werk doen. Lijkt me wel cool :) Helaas die k*tmarokkaantjes gemist :(

Komt nog terug op uitzendinggemist.nl even zoeken morgen of overmorgen en schrikken geblazen. Wat een groot gebrek aan opvoeding al niet kan doen :thumbs:

Oké Spiertje, kom maar weer!

Het was genieten. Ik mag die presentator voor geen meter maar oh wat zette die ze op hun plek. Daar sta je dan als jongerenwerker en een journalst en buiten camerabeeld wordt er 'kanker op met die camera' geblèrt en Westside-tekentjes gemaakt met die jatklauwtjes van ze :D

En die presentator: 'zeg teringlijertje fiets es weg, dan moet je maar niet in het beeld lopen' :D:D:D

Goeie initiatieven van die oudere jongens trouwens, alleen jammer dat ze niet op het aanbod van de politie ingingen om 2x per week in een team te komen praten over oplossingen.
Dan worden ze meteen als verrader beschouwd natuurlijk en da's een gemiste kans voor de hele buurt.

Ik was net eventjes te laat. Had wel het laatste stukje gezien dat die jongens niet op aanbod ingingen. Had het wel graag willen zien. Iemand hier die toevallig een link weet van premtime?

uiteindelijk vond ik het meevallen, vergeleken met de 6 uur journaal uitzending van afgelopen zaterdag meen ik

Dat heb ik niet gezien, wat was daar te bewonderen? :)

ja allemaal van die punks vor de camera die schelden met de meeste erge ziektes, en tupac-achtige moves met hun handen en hoofd maken, en de cameraman uitschelden dat ie niet moet filmen: ' ziekte/rot op op met die camera'

uiteraard wil jij, dbc, het fijne van weten, maar ik ga nu het laatste gebed bidden.. morgen zal ik verdere tipjes van de sluier geven, tot die tijd..selam broeder

Nee zeg! :eek: We hebben een heuse CLIFFHANGER hier! Alsof het een aflevering van Goede Tijden betreft worden we hier in verwarring achtergelaten!

Doe mij nog één tipje dan....plea-hease? :)

prayer_beads.jpg

die presentator is die echt advocaat trouwens?

Geen idee maar hij kan echt irri zijn. Ook leuk toen ie bij die A'dams en Haagsche zgn. Bloods en Crips ging filmen :D

Terug
Naar boven