- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was genieten. Ik mag die presentator voor geen meter maar oh wat zette die ze op hun plek. Daar sta je dan als jongerenwerker en een journalst en buiten camerabeeld wordt er 'kanker op met die camera' geblèrt en Westside-tekentjes gemaakt met die jatklauwtjes van ze
En die presentator: 'zeg teringlijertje fiets es weg, dan moet je maar niet in het beeld lopen'
Goeie initiatieven van die oudere jongens trouwens, alleen jammer dat ze niet op het aanbod van de politie ingingen om 2x per week in een team te komen praten over oplossingen.
Dan worden ze meteen als verrader beschouwd natuurlijk en da's een gemiste kans voor de hele buurt.
Ik mag hopen dat Jamal en Yassin nog veel kunnen betekenen voor jongere generaties. De opmerking van 1 van de 2 dat ie nog steeds een toekomst ziet als arts of advocaat voor die jongens is moedig.
Je begrijpt me verkeerd. Jamal en Yassin zouden DOOR DE BUURT gezien worden als verraders net als Marcouch nu in Amsterdam nagewezen, bedreigt en uitgescholden wordt. Die man doet ongelofelijk veel voor de Marokkaanse gemeenschap. Hij en z'n assistenten steken meer dan 80 uur per week in gesprekken en bezoeken met en aan de buurten. Maar veel jongeren sissen dat Marcouch dáárom een verrader is. Omdat Marcouch géén jongeren stuent die de hele dag lopen te blowen, stelen en anderen daar in te betrekken. Ook steunt hij geen extremisme.
heel duidelijk zegt hij dat extremisme te maken heeft met je buiten gesloten voelen. Als jongeren het idee krijgen dat ze niet meer mee mogen doen dan radicaliseren ze.
(Zie zijn project van anti-radicaliserig in Slotervaart dat vorige maand van start is gegaan, hij krijgt de meeste tegenwerking van de jongeren zelf, die dus NIET geholpen willen worden!)
Ik mag hopen dat Jamal en Yassin nog veel kunnen betekenen voor jongere generaties. De opmerking van 1 van de 2 dat ie nog steeds een toekomst ziet als arts of advocaat voor die jongens is moedig.
Wat denk je? Dat het hier de Bronx is? Mochten ze willen met hun stoere k*tknuistjes Westside tekens maken vanonder een te grote capuchon. Een trap onder hun hol, naar huis en afwassen voor papa, dát moet gebeuren.
Niet normaal meer! En er blijft door de overheid geld in gepompt worden.Hij staat er inmiddels op: [Link niet meer beschikbaar]Komt nog terug op uitzendinggemist.nl even zoeken morgen of overmorgen en schrikken geblazen. Wat een groot gebrek aan opvoeding al niet kan doen![]()

Beste Marky,
Een grote grap om te schrijven dat deze kinderen niks om voor te leven hebben hahahaha!Wat denk je? Dat het hier de Bronx is?
Was dat maar zo.
Dan zouden we de criminaliteit kunnen laten verdwijnen door elk probleem geval 700 EU per maand te geven en op de bank te laten zitten. Nee nee! Het is een mooie aanvulling op het geld dat ze bij elkaar willen schooien. Ik heb het gezien en zie het nog steeds eigen ogen.

Ik doe mee!'Voor hun levenswijze'. Oh pardon, we moeten de heren natuurlijk even hun inkomen laten aanzuiveren op een niveau dat ze beter past, eeh, wat dacht je van 2 ruggen netto, voldoet dat meer voor hun 'levenswijze?'
Heb trouwens nog nooit bouwvakkers gezien met lage lonen hoor en nog altijd geldt in Nederland en de rest van de wereld: Inkomensverschillen HEB je nu eenmaal, de ene studeert de ander niet, maar omdat zij daar niet mee eens zijn en hun 'levenswijze' niet naar die standaard is..ZIJN ZE DUS GEDWONGEN om te roven zeker? ROFLOL
Weet je vanaf vandaag beslis ik dat mijn loon niet voldoet aan 'mijn levenswijze' DUS zal ik gaan stelen.![]()