Fitness Seller

NL 3 PREMTIME NU kijken!

Geef ik je 100% gelijk in. :)

Verder zijn de Hell's Angel volgens de rechtspraak van de Staat Der Nederlanden geen criminele organisatie. De normale burger ondervind daar echter geen hinder van.

Dus een verbod op deze opkomende onschuldige mobilisatie van dit soort portientiele jongensbendes als Wu-Tang XL lijken dus een doorgaan te hebben. :)

Er komt nog eens een tijd dat er schietpartijen ontstaan in de binnenstad van Amsterdam. Net als de Colombians, Mexicans in de grote steden v/d VS. :D

Het blijft een doorn in het oog, maar ik vrees gewoon dat we over 20 jaar een andere vorm van criminaliteit hebben in Nederland.

Waren het 20 jaar geleden jongens MET fatsoen tegen burgers als Holleder, Cor van Hout, Bruinsma e.d. nu krijg je een generatie bij wie dat onderscheid niet meer wordt gemaak.

• Topic Starter Topic Starter
Ach zo kun je nog wel even doorgaan.

De Chinese triades in A'dam in de jaren '70 hadden één code:

Er wordt NIET op de politie geschoten.
Een code van eer.
Zo werd de A'damse binnenstad gebrukt als wild wild west door die rijstplukkers maar de politie werd niet beschoten als ze elkaar beschoten.

De goeie ouwe tijden :rolleyes:

Heb het eens zitten bekijken. Schandalig eigenlijk, hoe die jeugd zich gedraagt. De enige oplossing die ik zie is opvoedingskampen/werkkampen voor die lui en de ouders keihard aanpakken. Anders enkeltje terug naar de zandbak!

Heb het eens zitten bekijken. Schandalig eigenlijk, hoe die jeugd zich gedraagt. De enige oplossing die ik zie is opvoedingskampen/werkkampen voor die lui en de ouders keihard aanpakken. Anders enkeltje terug naar de zandbak!

Nou volgens sommigen hier ligt het allemaal aan de overheid en zijn deze jochies kansarm en eerg zielig :rolleyes:

Ik heb net weer een stukje gekeken, en ik walgde echt
Gatverdamme, hoe neerbuigend die Kamel tegenover die mevrouw deed
Ze boort hem letterlijk de grond in met haar verdeeldheid,

''Wat onze ouders opgebouwd hebben'' en daar genieten jullie allemaal van
En hij maar lekker meeknikken, ja klopt u hebt gelijk
Eh drol alsof jouw ouders die uit de rifgebergte kwamen op hun luie reet gezeten hebben

Dat had ik echt niet van haar gepikt, hoe ze hem de hele tijd onderbreekt terwijl hij haar wat probeert uit te leggen, en niet te vergeten haar gebrekkig nederlands, echt een typische tokkie :kots:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

kleine k*t crimineeltjes, ze moeten hem de kans geven dit ze moeten hem de kans geven dit, meer kansen dan hier in Nederland krijg je niet. GVD :mad:

ik wil hier nog veel meer neerzetten maar ik denk dat het wijs is om dit niet te doen.

En het heeft maar met 1 ding te maken en dat is OPVOEDING

oja er is maar 1 remedie voor die kk lijertjes.......................

Laatst bewerkt:
De linkse partijen hadden lieve woordjes in me oor gefluisterd. Maar nu zie ik toch weer de harde realiteit. Bedankt.

Valt wel mee in jou geval hoor, ik vind wel dat er een immigratiestop moet komen
oa.

Hahahahaa valt wel mee in mijn geval zegt die dan
Ik ben moslim en marokkaan, voor geert kan het niet erger worden als mij:roflol:

Zo te zien vallen ze ook hun "soortgenoten" aan, wie weet roeien ze elkaar wel uit, zou wel mooi zijn imo.

kleine k*t crimineeltjes, ze moeten hem de kans geven dit ze moeten hem de kans geven dit, meer kansen dan hier in Nederland krijg je niet. GVD :mad:

ik wil hier nog veel meer neerzetten maar ik denk dat het wijs is om dit niet te doen.

En het heeft maar met 1 ding te maken en dat is OPVOEDING

oja er is maar 1 remedie voor die kk lijertjes.......................

exact !

Lijkt me heel erg als je ouders gewoon niks weten van opvoeding.
Dat je moet zeggen tegen mensen: "Ik ben zó omdat ik geen opvoeding heb gehad. Mijjn ouders weten niet wat kinderen opvoeden is. Mijn ouders komen uit de bergen van ver weg, waar het recht van de sterkste geldt dus iedereen pakt alles van elkaar af en moge de sterkste winnen."

En dan is het nog zo dat je die kinderen die geen opvoeding hebben gehad kan herkennen aan hun krulkoppie en accent. Want de meeste van die kindertjes die geen opvoeding hebben gehad en door de straten fietsen op gestolen fietsen zijn Marokkaans. En zo krijg je aan de ene kant iets wat wordt aangemerkt als discriminatie maar aan de andere kant is het een radar-gevoel van mensen dat zegt: pas op, tassen vasthouden want daar komt er weer zo eentje. En dan gaan de kinderen op TV nog even voordoen wat mensen altijd al van ze dachten: Agressief en dreigend volk.

:(

De linkse partijen hadden lieve woordjes in me oor gefluisterd. Maar nu zie ik toch weer de harde realiteit. Bedankt.

Ik vind dat je elk vraagstuk individueel moet behandelen, linkse en rechtse politiek moet tot het verleden behoren. Veel partijen nemen bij elke kwestie bij voorbaat een standpunt in om hun linkse of rechtse identiteit te behouden.

Bij deze kwestie zou ik een behoorlijk rechts standpunt aannemen. Maar in feite kun je stellen dat de SP dit probleem idd niet de wereld uitkrijgt.

Geert Wilders wel, maar als hij de macht heeft krijgen we er direct een grote aanhangwagen bij die het voor mij niet waard is. En voor de meeste Nederlanders niet.

Probleem blijft dus liggen.

Ik denk dat er ook een soort van schaamte bij de ouders is, 'mijn kind volgt een her-opvoed cursus en ik werk daaraan mee'. Als je als ouder dat zegt op het schoolplein wordt je met de nek aangekeken en wordt het falen je aangerekend. Ongeacht of het weer helemaal goedkomt of niet.

Terug
Naar boven