Fitness Seller

Review NO Beta - Double T

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Langdurige spierpomp met toename in vasculariteit, spieraftekening en hardheid.
    - Explosieve kracht toename met een versnelde toename in uithoudingsvermogen en herstel.
    -Afname van stijfheid en spier/gewrichtpijn-Toename van Carnosine in het lichaam waardoor uitstel van melkzuur productie
    - Maximale toename stikstof (NO) niveau
    - Snelle toename kwa kracht en spiervolume
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Rond de 40 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 tabs per training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.body-supplies.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat het erg goed werkt!

Mijn review:
NO-Beta is voor mij het beste NO product wat ik gebruikt heb. Ik heb al heel wat gebruikt in het verleden, Nano x9 (normale versie), Nano x9 (Hardcore versie), Superpump 250, Green Bulge, en nog een paar.

Beta-alanine stelt de pijn na de training echt uit, en ik voel ook echt dat het werkt na een week. Ik kan niet aangeven wat ik in massa heb gewonnen na dit product omdat ik dit niet bijgehouden heb, en het er ook niet voor gebruikt heb. Dit heb ik gewoon gebruikt om simpelweg een lekker pomp in de sportschool te krijgen. Daarvoor is het erg goed geschikt.

Let wel; mensen hebben samples gehad en dit waren volgens mij 3 tabletjes. Dit spul ging bij mij pas werken vanaf 5 tabletten. De fabrikant wijst ook op max 7. per dag / training. Er zitten 180 tabletten in een pot, dus je doet er zoiezo een maand mee als je 7 x per week traint. Ik zelf train er 4 tot 5 per week.

Mocht je een goede Nitric Oxide zoeken, alleen voor pomp en beter herstel. Probeer dit spul eens. Ik geef het een 9! :)

NO-Beta_Double-T.jpg

Goede review, Stefan. Ik heb helaas net Animal Pump besteld...:D

is No-beta perfect te combineren met een pre-workout zoals crack of NO-explode?

Vond het niet geweldig, heb het een paar keer geprobeerd maar merkte er weinig van. Na 5 pillen tintelde me gezicht alleen een beetje.

Vond het niet geweldig, heb het een paar keer geprobeerd maar merkte er weinig van. Na 5 pillen tintelde me gezicht alleen een beetje.
Daar ga je al.. een paar keer... Je reactie is dus gebaseerd op een hoop puisten die uitgeknepen moeten worden....

Goede review

Ik merkte er wel wat van na één keer. Ik vond alleen die tabletten ****ed up groot.

?

Dat dit bij jou het geval is wil niet zeggen dat dit bij iedereen zo is. :rolleyes:

Je hebt het een paar keer gebruikt..daar kan je toch niets op bouwen..dat snap je toch wel.. Daarom het puisten verhaal.. maar ookd at snapte je niet..

Ik ken het product niet en heb het ook niet 6x gebruikt..dus ik kan er niets over zeggen..

Maar wat betreft de review, die is gewoon goed neergezet..daar ging het om.

Heb net een sampletje binnen gekregen, mij benieuwen wat het brengt :)

Heb ook net een sample binnen gekregen, doe twee keer drie tabletten omdat ik nog geen ervaring heb met pre-workout tabletten.
Wanneer nemen jullie ze in ?

ik heb ze ook een keer via een bestelling gekregen als samples..

na 5 voelde ik niks.. :P.. na 6 kreeg ik OVERAL jeuk als een malle... werd helemaal gek ervan.. maar was wel ****ing relax om in me gezicht te vrijven op een of andere manier;D

ik heb ze ook een keer via een bestelling gekregen als samples..

na 5 voelde ik niks.. :P.. na 6 kreeg ik OVERAL jeuk als een malle... werd helemaal gek ervan.. maar was wel ****ing relax om in me gezicht te vrijven op een of andere manier;D

Ik heb ze vandaag gekregen, 3 pillen achter elkaar genomen 45 min. voor de training. Kreeg jeuk op me gezicht maar geen aandacht aan geschonken en ik ging ook erg zweten maar wel 4 pr's eruit geschopt :D

• Topic Starter Topic Starter
hehe klopt dat is de beta alaline. Die jeuk is verschrikkelijk :)

Gegroet Damen und Herren,

Tijdje terug een tester van no beta gekregen, na het innemen van 4 tabletjes kreeg ik hevige tintelingen in mijn gezicht en handen maar op de training was ik niet sterker of zwakker dan anders dus voor mij is dit geen aan te raden product, misschien moet je het langer gebruiken wil je het voelen, maar goed, 2 scoops crack heeft altijd effect en hiervan heb je al minsten 4 tot 6 tabletjes nodig, dan is voor mij de keuze snel gemaakt

grtz

Zal altijd per person verschillen hoe men erop reageert

Ik had er ook 6 tesamen genomen, naast die verschrikkelijke tintelingen in mijn gezicht niets aan gehad. Voor mij doet het niks.

1keer gebruikt en een allergische reactie erop gehad of kweetniet wat het was volledig tintelen + mijn gezicht was gelijk verbrand volledig rood + witte lijnen alsof ik een skibril ophad in putje van de zomer :p was wel weg na een half uurtje :)

Terug
Naar boven