AndroidHealthClinic

Review NO Beta - Double T

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Langdurige spierpomp met toename in vasculariteit, spieraftekening en hardheid.
    - Explosieve kracht toename met een versnelde toename in uithoudingsvermogen en herstel.
    -Afname van stijfheid en spier/gewrichtpijn-Toename van Carnosine in het lichaam waardoor uitstel van melkzuur productie
    - Maximale toename stikstof (NO) niveau
    - Snelle toename kwa kracht en spiervolume
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Rond de 40 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 tabs per training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.body-supplies.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat het erg goed werkt!

Mijn review:
NO-Beta is voor mij het beste NO product wat ik gebruikt heb. Ik heb al heel wat gebruikt in het verleden, Nano x9 (normale versie), Nano x9 (Hardcore versie), Superpump 250, Green Bulge, en nog een paar.

Beta-alanine stelt de pijn na de training echt uit, en ik voel ook echt dat het werkt na een week. Ik kan niet aangeven wat ik in massa heb gewonnen na dit product omdat ik dit niet bijgehouden heb, en het er ook niet voor gebruikt heb. Dit heb ik gewoon gebruikt om simpelweg een lekker pomp in de sportschool te krijgen. Daarvoor is het erg goed geschikt.

Let wel; mensen hebben samples gehad en dit waren volgens mij 3 tabletjes. Dit spul ging bij mij pas werken vanaf 5 tabletten. De fabrikant wijst ook op max 7. per dag / training. Er zitten 180 tabletten in een pot, dus je doet er zoiezo een maand mee als je 7 x per week traint. Ik zelf train er 4 tot 5 per week.

Mocht je een goede Nitric Oxide zoeken, alleen voor pomp en beter herstel. Probeer dit spul eens. Ik geef het een 9! :)

NO-Beta_Double-T.jpg

ik heb een hele pot met no beta gehad , zo af en toe had ik wel een lekkere drive , maar meerdere malen kreeg ik jeuk alsof er een pelaton luizen van boven naar beneden over me lijf marchandeerde .
na 2 jaar ben ik eigenlijk nog steeds op zoek naar de juiste NO , heb ook al no-xplode gehad , crack en dat spul van gaspari (250 nog wat)
iemand een tip ?

1 sample van 6 tabs in 1x genomen, kreeg er 0 energie van alleen een immense pomp.

ik heb een hele pot met no beta gehad , zo af en toe had ik wel een lekkere drive , maar meerdere malen kreeg ik jeuk alsof er een pelaton luizen van boven naar beneden over me lijf marchandeerde .
na 2 jaar ben ik eigenlijk nog steeds op zoek naar de juiste NO , heb ook al no-xplode gehad , crack en dat spul van gaspari (250 nog wat)
iemand een tip ?

de nieuwe no xplode nt vind ik wel goed en van MuscleTech is naNO Vapor ook wel een goede

kan het helemaal vinden met de review. Ik heb het zelf ook gehad en het werkt gewoon goed en doet wat het beweerd te doen. Betere concentratie, betere pomp, betere uithoudingsvermogen, meer kracht. Ik gebruik het dan niet voor KT maar voor boksen/thai boksen en zonder trainen is gewoon veel minder. In vergelijking met unleash van xxl Nutrition scooort het een 20 ! Gewoon niet te vergelijken met elkaar...

Terug
Naar boven