Fitness Seller

no bootable device insert boot disk and press any key

Legendi

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
hey,

daarnet probeerde ik mijn laptop op te starten en kreeg ik een zwart scherm met daarop "no bootable device, insert boot disk and press any key" verder kan ik niets doen. ik heb windows 7 op mijn laptop en ik heb namelijk geen boot disk. heeft er iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

alvast bedankt

Weet er niet zo veel van, maar je moet een boot disk hebben (= is als het goed is je harde schijf waar windows oid op staat) heb je m misschien laten vallen, of de tas waarin hij zat wat ruw behandeld?

USB stick uit je laptop halen en opnieuw opstarten
Als er geen USB stick in zit zal je windows opnieuw moeten installeren. Heb je een oude laptop dan zal je dus de recovery CD's en key en dergelijke moeten zoeken.
Heb je een coole Samsunglaptop zoals mij dan druk je bij het opstarten op een knopje en BAM kan je gewoon kiezen om windows te herstellen naar een automatisch aangemaakt herstelpunt of opnieuw te installeren :D

En als je echt pech hebt, is je HDD gewoon om zeep ! Of je mobo zijn ide/sata controller ...

Laatst bewerkt:
/inb4 apple

Cd of usb in je laptop?

hey,

daarnet probeerde ik mijn laptop op te starten en kreeg ik een zwart scherm met daarop "no bootable device, insert boot disk and press any key" verder kan ik niets doen. ik heb windows 7 op mijn laptop en ik heb namelijk geen boot disk. heeft er iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

alvast bedankt

Dan heb je ook een recovery disc, tenzij je een illegale versie in handen hebt :D .

Heb je al geprobeerd op om de any key te drukken zoals gevraagd word?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou eerst even kijken in de bios of niet toevallig je bootvolgorde verandert is en je harde schijf uit het rijtje is gehaald op een of andere manier.

Format c: moet je FF doen ....

Terug
Naar boven