Hallo beste BBers,
Ik doe sinds een aantal maanden aan bodybuilding en ik kan zeggen dat ik mijn passie heb gevonden.
Ik ben een ectomorph en ik begon met een gewicht van 70-72kg (ik ben wat je kan zeggen skinnyfat komt omdat ik de laaste jare troep heb gegeten en geen shit heb gedaan) ik ben nu 78kg (Ik heb geen flauw idee wat mijn vetpercentage is maar ik gok op 17-18%)
Ik train al drie maanden, waar ik hierbij zeg maar een clean bulk volg en
drie keer naar de gym ga in de week.
Maar toch zit mij iets dwars ik heb het gevoel dat ik totaal geen gains heb gemaakt ook al kom ik wel gewoon aan en ik krijg het gevoel door mijn dunne armen en er zit geen vorm in.(Ik ook nog eens deze enorme gaps tussen mijn biceps en elleboog hier heb ik over gelezen en de meningen zijn verdeeld mensen zeggen het komt door genetics de andere zeggen ranged motion)
Maar goed mijn armen worden niet echt breder en ik weet dat de triceps 2/3 van je arm is en ik probeer beide spieren zo goed mogelijk te trainen.
Nou ik zal hier even mijn trainingsschema even plaatsen en ik krijg het gevoel dat ik het moet veranderen.
En als jullie bereid zijn om mij te helpen wil ik met alle liefde er veel moeite in steken.
Maandag : Chest & Biceps
Benchpress : 4 sets x 8-12 reps
Incline dumbbell bench press : 4 sets x 8-12 reps
Dumbbell fly's : 4 sets x 8-12 reps
High cable fly's: 4 sets x 8-12 reps
Middle cable fly's: 4 sets x 8-12 reps
Low cable fly's : 4 sets x 8-12 reps
(Ik ben een liefhebber van cable fly's het voelt gewoon zo goed hoe je die chest perst)
Concentration curls : 4 sets x 8-12
Hammer curls : 4 sets x 8-12
Bicep curls: 4 sets x 8-12
Ez bar curls (smalle grip voor binnenkant biceps) 4 sets x 8-12
Ez bar curls (Weide grip voor buitenkant biceps) 4 sets x 8-12
Bicep cable curls : 4 x 8-12
Woensdag : Shoulder & Legs
Lateral side raise : 4 x 8-12
Front raise : 4 x 8-12
Shoulder press : 4 x 8-12
Barbell shoulder press : 4 x 8-12