MuscleMeat

NO-more Mr. Maagd Guy.

Bezoekers in dit topic

geniet ervan en succes
 
Did it hurt? Did it bleed? :D

Succes ;)
 
Tot nu toe weinig te vertellen over verandering, wat niet zo merkwaardig is trouwens.
Denk wel meer aan coïtus, zal door Indian summer komen.
Vanavond bovenbenen, schouders en rug trainen. Lekkere training dus.

Heb trouwens Vit B-complex toegevoegd aan supps.

En nu maar hopen dat ik die verkoudheid tijdig de kop kan indrukken en dat het niet ten koste vd training gaat.
 
en hoe gaat het?
 
Het gaat goed, thanks.
Qua kracht merk ik lichte vooruitgang in de zin van het feit dat ik meerdere herhalingen kan doen met max gewicht wat voor mij een teken is om beginnen met verzwaren. Heb de indruk dat mijn conditie licht achteruit is gegaan maar ik ga buiten mijn 30 min. cardio per KT, 2x/week 5 km lopen. Kwestie van dat wat op peil te houden en het vocht wat te reduceren.

Wat me wel opvalt is dat opgepompte gevoel na elke training....heerlijk...maar vrij verslavend vrees ik.

Zie er wat groter uit in de spiegel en ga me maandag wegen, dan begin ik met de cijfers.
 
zeker wel dat dat gevoel verslavend is ja:yes:
 
lichamelijke verandering kan er nog niet zijn vermits je nog maar 10 dagen bezig bent. met enanthaat ga je pas na drie weken iets voelen en merken. conditie gaat niet achteruit maar zo met AS moeten verbeteren. en meer aan coïtus denken? met enanthaat ga je pas na drie, vier weken een libidoboost krijgen. is tot nu toe allemaal placebo effect. de voordelen beginnen met langwerkende esters pas na drie weken.
 
mijn conditie gaat er echt niet op vooruit tijdens n cycle...
 
lichamelijke verandering kan er nog niet zijn vermits je nog maar 10 dagen bezig bent. met enanthaat ga je pas na drie weken iets voelen en merken. conditie gaat niet achteruit maar zo met AS moeten verbeteren. en meer aan coïtus denken? met enanthaat ga je pas na drie, vier weken een libidoboost krijgen. is tot nu toe allemaal placebo effect. de voordelen beginnen met langwerkende esters pas na drie weken.

Dat 3 weken verhaal is me ook bekend, daarom dat ik het ook niet aan de test of deca toeschrijf, toch?
Kan voor hetzelfde geld liggen aan de switch van voedingsschema of aan de supplementen. Mijn conditie IS er op achteruit gegaan al dan niet te wijten aan de aas. En ik DENK zeker wel meer aan coïtus wat niet wil zeggen dat ik constant übergeil rondloop. Pen mijn bevindingen hier neer en twijfel ook niet aan het placebo-effect maar blijf er wel nuchter onder. ;)
 
Aja, nog even een vraagje.

Heb sinds een weekje precies wat hoofdpijn; meer een drukkend gevoel zeg maar. Het is niet constant.
Kan dit al een gevolg zijn van hoge bloeddruk?
 
Yep, een beetje asperine doet wonderen als het echt te bont wordt..
 
Voila, week 3 is gisteren in gegaan. Nog steeds twee prikken per keer.
Links deca, rechts test. Nog geen significante gewaarwordingen.

Trainen gaat lekker, alleen wennen aan het sneller vollopen van de spieren.
Volgens mij een gevolg van creatine. Mijn BF is nog steeds hetzelfde, maandag weeg ik mij.
 
Gaat lekker, dudes. Het buffe begint overhand te krijgen in de spiegel. Vrees dat er wel wat vocht bij is want mijn kop begint ook te buffen.
Heb al wat vragen gehad...jongens. Had me er wel aan verwacht maar niet zo snel.

Deze morgen gewogen...

Heb van één ding verschrikkelijk veel last en dat zijn die opgeblazen kuiten en onderbenen bij het lopen en zeer snel melkzuur. Zo erg dat je echt moet stoppen.
Hetzelfde met mijn onderrug. Die wordt zo ongelofelijk dik en stijf bij de minste inspanning (sorteren van vuil bv., of dingen oprapen). Als dit zo blijft ga ik met vit b injects beginnen. Zou niet weten aan wat het anders kan liggen.
 
leuk die reacties al :)

veel succes verder gewenst :cool:


jammer van dat verzuren...
 
hahahaha zal nog erger worden die reacties
 
Nummers 7 en 8 zijn gisteren weer op hun bestemming aangekomen.
Voel me super. Tot nu toe geen sides.

Kracht is veel beter en die pomp is waanzinnig. Nog last van verzuring maar leefbaar, kortere stukken lopen en afwisselen in tempo verzacht de pijn.

Begin wel een droge huid te krijgen en dan voornamelijk in het gezicht en op mijn hoofd.
Nog iemand bekend met dit fenomeen en die denkt dat het aas related is? Kan ook liggen aan het feit dat ik me 2 maal daags douche en door het koude weer doch dat deed ik ervoor ook al.

Voor de rest....SUPER.
 
Kan aan de douche liggen ... te warm douchen zorgt vaak voor droge huid.
En anders bodymilk kopen ;)

Spirulina (Kruidvat), extra proteïnes etc zorgen ook al voor een vettere huid.
Maar door je verhoogde eiwit synthese (door de aas) kan dat dus ook omgekeerd werken nu
en trekken alle eiwitten naar je spieren waardoor je er op andere plaatsen 'tekort' hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk die AAS logjes, word er altijd super enthousiast van en krijg zin om zelf ook te gaan beginnen :D
Maar eerst nog ff zooi kilo's naturel!
 
Kracht is fenomenaal. Er zijn oefeningen die met 100% verzwaard zijn. Legpress van 120 kg (2 jaar geleden) naar 210 kg en rising... Peck deck + 100%, leg ext. +150%....Njammie... Ben benieuwd wat van die kracht gaat overblijven...

Voor de rest heb ik constant het gevoel dat ik niet genoeg train.
Ik wil meer, harder, groter, zwaarder.....
Doe nu 4 oefeningen, 3 sets (14,12,10/faillure) van elke spiergroep.
Zou ik 3 oefeningen doen met 4 sets? Geen idee.

Voel me super en verheug me op mijn vriendjes waar ik om 17u een afspraak mee heb. Deca links, Test rechts...en dan knallen. Vandaag gaan triceps en buik een betere, grotere toekomst brandend tegemoet.
Waar is de tijd dat ik dacht: 'Eén kuurtje and that's it...'? Yeah, right....
 
gaat lekker precies :D

gewoon niet vergeten na de kuur met hetzelfde enthousiasme blijven verder te trainen/eten.
 
Back
Naar boven