MuscleMeat

NO-more Mr. Maagd Guy.

• Topic Starter Topic Starter
Kuur is nu ongeveer maand gedaan.

Geen nakuur gedaan enkel proviron laten meelopen en 2 jects pregnyl.
Bloedwaarden zijn dik in orde.

Resultaat is 1% gedaald in BF en 10 kg aangekomen.
Heb nog een nekblessure gehad en de laatste 2 weken, die wel cruciaal zijn, serieus last gehad van verkoudheid waarbij mijn hartslag de hoogte inschoot bij de meeste inspanning en daardoor trainingen vroegtijdig moest afbreken.

Ik ga deze maand nog doortrainen met zelfde schema maar voedingsschema op onderhoudmodus zetten en afhankelijk van dat resultaat eventueel cutten maar de spiegel zegt dat dat niet hoeft voorlopig.
Ideaal moment om wat aan trainingsschema te sleutelen en nieuwe dingen uitproberen.

Heb elke spiergroep even hard getraind en ben het meest tevreden over bovenbenen.
Ook borst heeft een merkbare boost gekregen. Afgaande op de spiegel. Als ik alles opmeet is alles vooruit gegaan zoals verwacht/gehoopt.

Eind januari ga ik logje aanvullen met uiteindelijk resultaat.
Ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Laatst bewerkt:
Mooie resultaten kerel!

Ja, ben tevreden. Hoop dat het wat blijft hangen allemaal.

Vandaag gewogen en ben 11 kilo bijgekomen ipv 10 kilo.

Voedingsschema is hetzelfde, trainingsschema ben ik stilletjes aan naar CUT-mode ah brengen en wat meer cardio aan het toevoegen. Volgende maand ga ik terug cardiodagen inlassen en voedingsschema aanpassen. Momenteel zit ik 200 boven onderhoud en heb vorige week 2543 kcal verbrand door KT en cool-downs.

Supplementen zijn: 2 x 1gr. Arginine, 500 mg HGH en 3 tabs Mariadistel.
1 whey shake 's morgens, 1 voor het trainen en 1 na het trainen. (Whey Protein Instant van XXL uiteraard)

Vanavond voor training alles nog eens meten.

Ben tevreden. :)

Laatst bewerkt:
Hey dudes,

vorige week naar de dokter geweest.
Bloed laten testen en gewogen.

Door de feestdagen, mindering met cardio en hier en daar gezondigd (junk, enkele duvels, chips en die zooi...) is mijn lichaamsvet wat gestegen.
Met maar liefst 3% :mad:
Had het wel verwacht maar omdat ik echt geen 3% in de spiegel zag was het even een dipje.

Mijn gewicht is op 93 blijven hangen dus 93kg met 17% VG.

Bloed: test was vrij laag, stond op 2,1. Hematocriet was goed hoog. En verder had ik overstock van eiwitten en creatinine. Er werd aangeraden om te stoppen met eiwit supplementen en binnen enkele weken HGH-22 te nemen om testproductie te stimuleren. De overdaad hieraan zou kunnen leiden tot jicht met ontstoken, branderige gewrichten tot gevolg.

Ben gisteren met cut begonnen. Supplementen zijn een combi van Arginine en Ornithine. Caffeïne wordt bijgevoegd zodra ik de bestelling van XXL binnen heb.

Bedoeling is dat ik eind deze maand op 14% ga staan en in mei 90kg op 12%.

Hou jullie op de hoogte.

Er word aangeraden om dus te stoppen met eiwitsups.Ga je dit ook doen want geen eiwitsupplementatie tijdens de cut lijkt me onverstandig en gaat je zeker spiermassa kosten dan.

Er word aangeraden om dus te stoppen met eiwitsups.Ga je dit ook doen want geen eiwitsupplementatie tijdens de cut lijkt me onverstandig en gaat je zeker spiermassa kosten dan.

Stoppen niet maar wel tot op onderhoud brengen. Ik heb eigenlijk geen supps nodig omdat ik alles uit mijn voeding haal. Daar kwamen dan dagelijks 3 shakes bij, 's morgens, pre-workout en post-workout. Nu enkel nog postworkout.

Bloed: test was vrij laag, stond op 2,1. Hematocriet was goed hoog. En verder had ik overstock van eiwitten en creatinine. Er werd aangeraden om te stoppen met eiwit supplementen en binnen enkele weken HGH-22 te nemen om testproductie te stimuleren.

Ga het logje bijhouden omdat ik beslist heb om geen nakuur te doen maar met natuurlijke producten testlevels ed. terug op punt te brengen.

Had je nu niet beter een volledige nolva nakuur gedaan ?

Had je nu niet beter een volledige nolvadex nakuur gedaan ?

Awel, dat weet ik u de volgende keer te zeggen.
De start van de productie wordt aangewakkerd, dat is een feit, maar zou het mijn test-levels tot normale hoogte kunnen brengen in de helft van de tijd?
Dat ga ik volgende keer weten.
Pregnyl gaat er in ieder geval standaard in want dat verschil was voelbaar. :o
Mr. Teelbal kroop regelmatig terug in zijn schulp. Dat is allemaal in orde. ;)

Kuur is nu ongeveer maand gedaan.

Geen nakuur gedaan enkel proviron laten meelopen en 2 jects pregnyl.
Bloedwaarden zijn dik in orde.

Resultaat is 1% gedaald in BF en 10 kg aangekomen.
Heb nog een nekblessure gehad en de laatste 2 weken, die wel cruciaal zijn, serieus last gehad van verkoudheid waarbij mijn hartslag de hoogte inschoot bij de meeste inspanning en daardoor trainingen vroegtijdig moest afbreken.

Ik ga deze maand nog doortrainen met zelfde schema maar voedingsschema op onderhoudmodus zetten en afhankelijk van dat resultaat eventueel cutten maar de spiegel zegt dat dat niet hoeft voorlopig.
Ideaal moment om wat aan trainingsschema te sleutelen en nieuwe dingen uitproberen.

Heb elke spiergroep even hard getraind en ben het meest tevreden over bovenbenen.
Ook borst heeft een merkbare boost gekregen. Afgaande op de spiegel. Als ik alles opmeet is alles vooruit gegaan zoals verwacht/gehoopt.

Eind januari ga ik logje aanvullen met uiteindelijk resultaat.
Ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Volgens mij zijn je bloedwaarden niet dik in orde als ik 1 van je latere berichten lees, test 2,1 (zit normaal tussen 12-30 volgens mij) is niet hoog, ik weet niet hoelang het geleden is na je laatste inject, maar denk 8 weken dan had dit volgens mij al veel hoger moeten liggen.

Volgens mij zijn je bloedwaarden niet dik in orde als ik 1 van je latere berichten lees, test 2,1 (zit normaal tussen 12-30 volgens mij) is niet hoog, ik weet niet hoelang het geleden is na je laatste inject, maar denk 8 weken dan had dit volgens mij al veel hoger moeten liggen.

Toen zat ik nog aan de proviron.

De normale waarden liggen tussen de 10 en 35 nmol/l.

Streefwaarde 500-600 ng/dL in de voormiddag, bij mij zat het op 210ng/dL.

Kan het verkeerd hebben, maar proviron zorgt voor meer vrije test in je lichaam, omdat het aan SHBG-receptor hecht. En het zorgt voor hogere DHT-waardes dus volgens mij voor hogere testwaarde, daarom een beetje vreemd dat je een waarde van 2,1 hebt, terwijl je aan de proviron zat. Maar kan het verkeerd hebben ben jammer genoeg niet allesweetend op het gebied van AS.

Trouwens misschien nog een domme vraag maar wat is HGH-22 ?

Kan het verkeerd hebben, maar proviron zorgt voor meer vrije test in je lichaam, omdat het aan SHBG-receptor hecht. En het zorgt voor hogere DHT-waardes dus volgens mij voor hogere testwaarde, daarom een beetje vreemd dat je een waarde van 2,1 hebt, terwijl je aan de proviron zat. Maar kan het verkeerd hebben ben jammer genoeg niet allesweetend op het gebied van AS.

Trouwens misschien nog een domme vraag maar wat is HGH-22 ?

Neen, je hebt het niet verkeerd maar heb sinds de stop 2 x bloed laten controleren. Eerst keer leek alles in orde maar vorige week dus niet meer. De 1ste maal zat ik nog goed aan de proviron en dat is ondertussen gestopt. Vandaar dat het deze keer een dip kent.

edit: HGH-22 is een supplement voor oudere mannen die 'problemen' hebben met hun testlevels.
Er zit o.a. Arginine, Glutamine, Glycine, Ornithine en DHEA in...
Is een eigen recept van de sport-arts. Ik zal eens een volledige sheet vragen van de actieve bestanddelen; is echt wel de moeite.

Laatst bewerkt:
Ok, wat was nou HGH-22

Heeft voor mij trouwens hetzelfde 'effect' als DHEA supplementatie. Je voelt je er beter door. Geen euforische rush of zo...gewoon fitter.

Oh, dus gewoon een pro-hormoon. Ik begrijp het nu

Hé V-street..

Effe een vraagje.. zit je sport-arts toevallig in hasselt...?

Succes met het verdere verloop!!

Terug
Naar boven