MuscleMeat

NO-more Mr. Maagd Guy.

doe anders je 4 oefeningen met 4 sets ipv drie

gewoon even afkijken en anders mischien meer herhalingen kan ook nog....

• Topic Starter Topic Starter
Heb jij ook altijd het gevoel van: 'shit, hier zat meer in.' of een gevoel dat je niet genoeg traint hoewel je theoretisch en in het achterhoofd houdend toch weet dat je goed zit met je 4x id week?

Waanzinnige pomps, prachtige krachttoename en best of all gewichtstoename van ondertussen 8 kilo....en we zitten halverwege de kuur.
Ik hoop er binnen 5 weken 12 kilo tegen geplakt te krijgen dus nog vier te gaan.

Ik eet me arm, voedingsschema is dik in orde en maandag ga ik het vetpercentage nog eens laten meten. Heb wel opnieuw wat last van lichte hoofdpijn tgv hoge bloeddruk maar aspirine helpt hier dus goed tegen.

Trainingsschema heb ik grondig aangepast en heb ook meer voldoening.

Voorbeeld schema biceps:
Standing barbell curl 12, 10, 8, 8, 6
Concentration curl 12, 10
Preacher curl ez bar 12, 10, 8, 8
Hammer curl 12, 10, faillure

Heb van verschillende 'mass-gaining' schema's en schema's die ik in het verleden heb gedaan (met succes) een eigen samenstelling gemaakt. Deze ga ik aanhouden tot eind december en begin januari stillekes opbouwen/afbouwen naar cut-training programma. Zodat ik hier in februari mee kan beginnen.

Zo....nummer 13 en nummer 14 zitten er in.
De ene brandt als de hel en de andere raakte een adertje...zal wel aan de 13 liggen.

Voor de rest gaat alles nog steeds goed. Krachttoename is er nog steeds, gewichtstoename gaat ook nog lichtjes omhoog en vetpercentage gaat zelfs lichtjes naar onder. Vandaag maak ik een nieuw schema op voor de komende 3 weken. Om alles nog eens volledig en totaal uit de kast te halen.

Vorige week ook met proviron begonnen en dat gaan we blijven doen tot enkele weken na de kuur.

Zaterdag ben ik na een paar glazen champagne serieus ziek en mottig geworden. Heb ik nooit last van gehad maar deze keer was het er dubbel en dik op. Zal wel aan combinatie hebben gelegen.
Dus aan alle jonkies: alcohol don't mix with aas (imo alleszins toch niet)

Greetz.

Niet te veel nee :D

Gisteren nummer 15 en 16 er in gepompt en meteen beslist dat dit de laaste twee waren.
Had het gevoel dat alles ah stabiliseren was dus had het imo ook geen nut om door te doen.

Gisteren een supertraining gehad en meerdere PR's gebroken. Supergevoel.
Ga het logje bijhouden omdat ik beslist heb om geen nakuur te doen maar met natuurlijke producten testlevels ed. terug op punt te brengen.

Ben momenteel wel nog bezig met Proviron en HGH maar stop hier volgende week bij.
Keep u posted.

Ja, maar niet de somatropine die jij in gedachten hebt.
Dit is een pil van 1 gram met actieve bestandelen:
Arginine, Glutamine, Glycine, Ornithine en DHEA.

waarom stop je opeens in week 8? zou gewoon nakuur doen en je aan de 10weken planning houden...

Ik ken dat gevoel, na een 7 à 8 weken heb je het idee dat er niets meer bijkomt, maar ik denk wel dat het er op dat moment op aankomt om de gewonnen massa vast te zetten, ook na de kuur ! Op die manier hou je echt netto het meeste winst over...

Omdat ik het gevoel heb dat ik de piek heb gehad en de groei aan het stabiliseren is.

3 weken van nu ga ik bloedcontrole laten uitvoeren en dan kan ik nog zien of nakuur nodig is. Tot dan ga ik levels op natuurlijke manier proberen te normaliseren.

Volgens mij laat je het vocht gewoon langzaam los.. Zou nog even niet stoppen als het niet hoeft :)

Zou kunnen maar verklaart dat het stationaire gewicht?
Is reeds in 2,5 weken tijd niets meer bijgekomen ondanks kcal verhoging.
Imo heeft dan een groeistop plaats, niet?

nee, geen groeistop, je lichaam zal alsnog blijven veranderen, dit hoeft niet altijd in kg weergegeven te worden. De steroiden werken nog even goed.

Gisteren nummer 15 en 16 er in gepompt en meteen beslist dat dit de laaste twee waren.
Had het gevoel dat alles ah stabiliseren was dus had het imo ook geen nut om door te doen.

Gisteren een supertraining gehad en meerdere PR's gebroken. Supergevoel.
Ga het logje bijhouden omdat ik beslist heb om geen nakuur te doen maar met natuurlijke producten testlevels ed. terug op punt te brengen.

Ben momenteel wel nog bezig met Proviron en HGH maar stop hier volgende week bij.
Keep u posted.

Leuk om te lezen dat je zo lekker ben gegaan op een relatief licht kuurtje.
Ik zou het nu wel even afmaken. Ook al ga je voor je gevoel niet echt meer vooruit, met zo'n lage dosis kan je rustig 10 weken kuren, dat werkt echt nog wel.

En zeker goed nakuren. Die natuurlijke producten werken niet, dus gewoon aan de nolva.

Zoals in een eerder topic aangegeven zit ik vast met mijn nek.
Polsbewegingen doen al pijn! Morgen kinesist en dan zien we wel.
Wat zou het kwaad kunnen om een week niet te trainen? We zien wel. Hoop het beste want dit is frustrerend.

Zoals in een eerder topic aangegeven zit ik vast met mijn nek.
Polsbewegingen doen al pijn! Morgen kinesist en dan zien we wel.
Wat zou het kwaad kunnen om een week niet te trainen? We zien wel. Hoop het beste want dit is frustrerend.

blijf gewoon goed eten, is er niet veel aan de hand na 1 week..

Terug
Naar boven