XXL Nutrition

NO-Shotgun v3 + XXL Whey Protein & DextroJuice

dimi3g

Novice
Waardering
0
Ik begin vandaag met NO-Shotgun v3 voor training te nemen en na training Whey Protein + DextroJuice.

Nu vraag ik me af of je NO-Shotgun ook op je nuchtere maag moet nemen zoals NO-Xplode? Ik train altyd na m'n werk (07.20u-15.50u) rond 18-19u. Op het werk nuttig ik mijn laatste maaltyd (boterham of stuk fruit) omstreeks 14u. Eet ik nu het best nog iets rond 16.30u en dan Shotgun innemen half uurtje voor training? of beter niet meer eten?

En ivm Whey protein + detrojuice, is het mogelijk om deze in 1 shake te doen + water? of beide apart innemen na training?

Mvg, Dimi

no shotgun gwn 30min voor trainen nemen lege maag is zeker niet nodig! whey en dextro kan je idd in 1* nemen.

Ik zou zeker nog wel wat eten dan om 16.30 u. whey en dextro kan bijelkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Okido, merci voor info >_<

heb wel gemerkt dat Whey Protein CHOCO echt niet te mixen valt met dextro, best slechte combi :D, neem vlak achter trainen Whey in onderweg naar huis, en als ik thuis ben pas de Dextro

Okido, merci voor info >_<

heb wel gemerkt dat Whey Protein CHOCO echt niet te mixen valt met dextro, best slechte combi :D, neem vlak achter trainen Whey in onderweg naar huis, en als ik thuis ben pas de Dextro

De smaak is minder ja. Mja als je daar niet om geeft is het wel makkelijker.

En eerst dextrose nemen!

En bevalt de no shotgun :D?

is zeker te mixen maar de smaak die zal je moeten bevallen

Ben deze week ook begonnen met shotgun V3.
Was altijd wel een beetje sceptisch omtrent nox producten, omdat ze meer beloven dan ze in werkelijkheid doen.
En niet te vergeten de chemische smaak.
Via een aanbieding heb ik het toch maar eens aangeschaft icm MHP Dark Matter. Imo vindt ik een post work out supplement toch iets belangrijker, gezien dit je herstel bevordert.
De smaak van de V3 is best wel te doen. Een beetje citrus achtig, drinkt wel weg.
Had het ook een half uur voor de training ingenomen en merkte tijdens de training een lekkere volle pomp.
Voor de gene die dark matter ook wel eens gebruikt hebben, kleur ziet er niet echt smakelijk uit (blauw), maar het smaakt erg lekker, raspberry, cranberry.
Deze stack zal ik voorlopig gebruiken om het beste uit mijn trainingen te halen.

• Topic Starter Topic Starter
wel, gebruik het nu 2 dagen, en had 4 weken geleden mijn 8 weken NO-Xplode erop zitten, dan 4 weekjes zonder pre-work out supp getrained en zag wel dat paar kilotjes achteruit ging op bench. Nu met no-shotgun zit ik terug waar ik eindigde met NO-Xplode. kort samengevat, ik reageer denk ik best goed op NO producten want ben op 3 maanden tyd dikke 7 kilo aangekomen en op mijn vetpercentage gebleven(+-12%). Imho vind ik shotgun precies net iets krachtiger dan xplode. Kan ook allemaal in het hoofd zitten, maar van xplode was ik nerveuser dan van shotgun nu. Alleszinds, heb 9 maanden zonder enig supp getrained en nu train ik met supps + let veel meer op voeding en boek best veel vooruitgang. Ik hou jullie op de hoogte :)

Terug
Naar boven