XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik heb nu 1x No-explode en 1x armageddon gebruikt en van no-explode merkte ik zo goed als niks van en armageddon ging ik goed hard van! Zelfs vendetta werkte beter mij!

Ik heb ook nog wat no-explode staan en al gebruikt, merk er ook niks van.Alleen mn maag doet een beetje raar.
Totaal geen energie of krachttoename.En zit al aan de 4 scheppen.
Nee, dit produkt koop ik nooit meer!

Hoi botjebuilding,

Ik ben bezig met 4 Bsn supplementen.
1)Cellmass
2)N.O. Xplode
3)Nitrix
4) Axis-HT

Nu een week bezig en begin last van de niertjes te krijgen.
Heeft er iemand van jullie het zelfde,of is er een bsn product waarbij dit voorkomt.

kom maar met advies,???

Meer drinken !!!!!

minimaal 3 liter per dag,bij mij gaat de mass stack goed ben nu in de 3e week (de optimaalste week) ben zeker zichtbaar vooruit gegaan.droge mass aangekomen en vet verloren.mn hartje knalt wel van NO-Xplode..
vandaar denk dat vetverlies..eet wel xtra eiwitten nu !!

ik heb zeker geen klagen van NO Xplode, bij mij werkt het echt wel: op een redelijk nuchtere maag een half uur voor ik ga trainen. Als ik meer dan één schepje durf nemen, heb ik 's nachts redelijk wat slaapproblemen... ben van de 2 schepjes afgestapt, net genoeg.

Misschien dat er andere dingen zijn dat beter werken, goed mogelijk, maar voor mij is dat al voldoende. Ben natuurlijk niet echt hardcore :)

Raspberry smaakt wel nogal raar... beetje chemisch maar niet om van te walgen. Heb zojuist nog een nieuwe doos gekocht (had er een tijdje met opgehouden) fruit punch, smaak valt ook wel mee, maar kon beter. Ik ben persoonlijk meer te vinden voor lemon-achtige smaken als die van Revenge.

Kortaf, beetje prijzig, maar goede resultaten voor mij.

okido, ik ga morgen ochtend ook de 1e x N.O. xplode proberen,

begin me 1 scoop...mocht het weinig doen, dan binnen 30min nog een scoop erbij (zoals op de doos staat).

morgen zal ik wel posten wat de eerste indruk is :D

heb nog een pot en half, zal ze een keer moeten opgebruiken

okdio, heb nu 2 scoops naar binnen gewerkt....merk nog vrij weinig...maar k hou jullie op de hoogte

ps, die fruit punch smaak is zelfs best lekker :P

edit1 : 3e scoop gaat er nu in merk nog weinig energy of focus van de 2 scoops, ik ga nu ff racefietsen, dus ik laat eht zo wete

Laatst bewerkt:
nou, net terug...moet zeggen dat ik vrij weinig merkte...

maar hebh et ook niet optimaal genomen, omdat het eerst een tolorance test was...heb ik de 3 scoops verspreid over iets minder dan 1 uur (waardoor je denk ik al minder boost krijgt).

en mn maag was ook niet helemaal leeg...(45min na kleine maaltijd)

hopelijk werkt het volgende x wel, met krachttraining, op lege maag, en alle 3 scoops tegelijk.

maar hebh et ook niet optimaal genomen, omdat het eerst een tolorance test was...heb ik de 3 scoops verspreid over iets minder dan 1 uur (waardoor je denk ik al minder boost krijgt).

en mn maag was ook niet helemaal leeg...(45min na kleine maaltijd)

hopelijk werkt het volgende x wel, met krachttraining, op lege maag, en alle 3 scoops tegelijk.

Ik neem het normaal gesproken 20 minuten voor mijn training en 1,5 uur na mijn laatste maaltijd (ontbijt)

Als ik sochtends havermout op heb merk ik er niks van maar als ik bambix op heb dan voel ik het heel duidelijk en werkt het perfect.

Ik denk dat je wat langer na je laatste maaltijd het moet innemen en iets nemen wat licht verteerbaar is.

oke..ik ga het gewoon 2 uur nemen NA mn whey shakeje, en dan gewoon 3 scoops....als dat teveel zou zijn had ik het al gemerkt vandaag denk ik...

ben nu ook met no explode begonnen maar zit alleen met een 'probleempje' ik train altijd om 7 uur 's avonds, ik ben om 6 uur klaar met eten, wanneer zou de beste tijd zijn om het in te nemen? direct voor het eten, of half uur voor het trainen maar dan wel op volle maag, of 1 scoop voor het eten en 1 scoop een half uur voor trainen?

Hoi.

Ik vroeg me af hoe je no-xplode moet mixen. Er staat bijv 2 scoops met bijv 500 ml water ofzo. Maarre, doe je dit gewoon in de blender? Of moet je het in een glas gooien en lost het vanzelf op?

Zelfde vraag voor cell-mass trouwens. Kan nergens vinden hoe je het het best kan mixen!

roeren...niet schudden,oplossen doet t niet vanwege de creatine

wat verwacht je ervan?het is vooral een duwtje in de rug en je krijgt er lekkere pomp van...je benched echt niet ineens 20% meer hoor.

wat verwacht je ervan?het is vooral een duwtje in de rug en je krijgt er lekkere pomp van...

dat is precies wat ik er van verwacht :P

ben nu ook met no explode begonnen maar zit alleen met een 'probleempje' ik train altijd om 7 uur 's avonds, ik ben om 6 uur klaar met eten, wanneer zou de beste tijd zijn om het in te nemen? direct voor het eten, of half uur voor het trainen maar dan wel op volle maag, of 1 scoop voor het eten en 1 scoop een half uur voor trainen?

je moet het op lege maag doen...en als je na het nemen, gaat eten, verdwijnd (wat ik gehoord heb) het effect ook meteen weer.

Dus voor het eten heeft geen zin...en uur na het eten is al vrij snel, denk niet dat je maag dan al voldoende leeg is. dus ik denk dat je maar eerder moet eten dan

Gewoon het product weer verkopen, met zo'n schema heeft het totaal geen nut om dit supplement te nemen, zonde van je 50euro.

Gewoon het product weer verkopen, met zo'n schema heeft het totaal geen nut om dit supplement te nemen, zonde van je 50euro.

:rolleyes: sups zijn er nog altijd ter AANVULLING van je dagelijkse voeding, niet om iets te vervangen ofso, wat jij zegt slaat nergens op, dus alleen mensen die niet serieus met hun voeding bezig zijn en 7 keer op een dag moeten eten kunnen dit product volgens jou gebruiken? anders heeft het geen nut..

niets van aan trekken no pain.. is idd aanvulling gewoon zo blijven doen..

ik ben ook voor het eerst met no xplode begonnen.. ik neem het een half uur na me eten en een half uur voor het trainen. 1scoop neem ik op dit moment(1e week) misschien volgende week 2scoops. Voel wel een harde pomp tijdens het trainen. had ik eerlijk gezegd helemaal niet verwacht. Ben tot nu toe erg tevreden.. Heb zelf deze week wat pr's gezet zoals een 4x190kg deadlifts

:rolleyes: sups zijn er nog altijd ter AANVULLING van je dagelijkse voeding, niet om iets te vervangen ofso, wat jij zegt slaat nergens op, dus alleen mensen die niet serieus met hun voeding bezig zijn en 7 keer op een dag moeten eten kunnen dit product volgens jou gebruiken? anders heeft het geen nut..

Nee, ik bedoel dit zeker niet.
Ik bedoel dat je op een volle maag zeer weinig zult merken van dit product. Ik doelde dus puur op dat dit supplement niet goed samen gaat met jouw eigen voedingsschema. Thats all...

Ik ben het ook niet helemaal eens dat je dit op een lege maag moet nemen,
er is niets vervelender dan een misselijk/duizelig gevoel omdat je te weinig energie in je lichaam heb tijdens het trainen.
Dat is nog veel nadeliger.

Ik hou wel rekening met het innemen van het supplement, ik train zelf ook meestal rond 19.00 en ik probeer rond 16.00 wat meer te eten, en neem voor 18.00 wat minder avond eten. Dit werkt voor mij prima, ik ervaar precies het zelfde als wanneer ik s'middags train en no-exlpode gebruik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven