AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

is het ook...het is niet teveel..maar wel overdreven om alles uit relatief dure shakes te halen terwijl er bij wijze van spreken ook eiwitten zitten in een pot doperwetten en wortelen..

en het ligt ook aan je dosering per shake..en denk dat de 3,3g eiwit/kg lichaamsgewicht alleen geldt voor over het algemeen anabolen gebruikende beesten die meer als 100kg wegen met minder dan 10% vet (en een lengte van hooguit 1,85;))--> profs e.d;)

edit: hier ga ik veel commentaar op krijgen;)

Bijna een pot leeg,

wat kan ik erover zeggen... als ik hele dag had gewerkt, en was beetje moe, voelde ik wel dat ik weer meer energie kreeg.

heb niet het gevoel dat ik er echt harder door ging kregen of veel meer pomp kreeg.

spiermassa is wel een beetje toegenomen, maar dat zou niet aan de no xplode hoeven te liggen aangezien dat normaal is als je fatsoendelijk traint en eet.

ik ga hem in ieder geval niet nog eens kopen, maar kan ook niet zeggen dat het helemaal niet werkt.

Voor/tijdens/na cardio?

Voor het krachttrainen loop ik ongeveer een half uur op de loopband. Wanneer kan ik dan het beste de NO Explode nemen? Toch 1/2 - 1 uur voor de (cardio) training? Of tijdens de cardio als voorbereiding op de krachttraining?

ze geven bij bsn aan dat je ong. 3 kwartier voor aanvang krachttraining het spul mot nemen.. dus reken maar uit ;)

ze geven bij bsn aan dat je ong. 3 kwartier voor aanvang krachttraining het spul mot nemen.. dus reken maar uit ;)

OK, zal eens met de tijden experimenteren. Neem het morgen dan wel vlak voor mijn cardio, dan zou het qua tijd goed uit moeten komen. Denk dat als ik het tijdens de cardio neem, het te laat is. En eerder, weer te vroeg.

en uit eigen ervaring en dat van een maatje van me werkt no xplode het beste op een (behoorlijk) nuchtere maag ;)

ik wens je veel succes.. Ik hoor graag van je!

Voor het krachttrainen loop ik ongeveer een half uur op de loopband. Wanneer kan ik dan het beste de NO Explode nemen? Toch 1/2 - 1 uur voor de (cardio) training? Of tijdens de cardio als voorbereiding op de krachttraining?

anderhalfuur/2 uur na je laatste maaltijd, op nuchtere maag dus

en ongeveer half uur voor de training, heb het zelf ook tijdens cardiotrainingen gebruikt. heb wel 1 aparte dag voor cardio en op normale dagen doe ik 20 min/half uur uitfietsen en niet van te voren,

zou in jou geval gewoon eens proberen wat voor jou het beste is. doe gewoon eens half uur voor de cardio en dan daarna voor de krachttraining en kijk je dan wat je fijner vind.

Ik voelde in het begin echt super veel voordeel in. Ik was er vrij sceptisch over en de eerste training deed het ook niks. Toen ik 2 dagen erna ging trainen (met NO-Xplode) merkte ik wel degelijk verschil. Vooral mijn armen stonden op knappen.
De werking is naar mijn idee een beetje weg, maar ik maak de pot wel gewoon leeg. Ik vind de smaak ook gewoon erg lekker....:p

Smaakt wel lekker idd... verder doet het eigelijk geen bal. Zit hooguit wat pepmiddel in en creatine monohydraat. Koop dan een potje creatine van 12.5€ en drink een paar glazen cola, komt een stuk goedkoper uit. Voor mij is het waardeloze en vooral dure marketingtroep.

Smaakt wel lekker idd... verder doet het eigelijk geen bal. Zit hooguit wat pepmiddel in en creatine monohydraat. Koop dan een potje creatine van 12.5€ en drink een paar glazen cola, komt een stuk goedkoper uit. Voor mij is het waardeloze en vooral dure marketingtroep.

je moet ook daadwerkelijk trainen om resultaat te halen he ;)

ik gebruik het nu ook en voel er volgens mij wel wat van. iig dat je goed vol zit na je training, maar ik geef pas een echte beoordeling als ik de pot leeg heb.

wat ik wel raar vind is dat je het moet in nemen op een nuchtere maag. hoe the **** wil je dat doen?

als bber zit je maag bijna de hele dag gevult en ZEKER voor het trainen. het is een pre workout middel dus als je het goed wil gebruiken moet je het 's ochtends om 7 uur drinken en om half 7 in de gym staan.... zeker voor mensen met een uitkering ofzo ;)

maar goed.... vrij nutteloze toevoeging eigenlijk weer.

ik gebruik het nu ook en voel er volgens mij wel wat van. iig dat je goed vol zit na je training, maar ik geef pas een echte beoordeling als ik de pot leeg heb.

wat ik wel raar vind is dat je het moet in nemen op een nuchtere maag. hoe the **** wil je dat doen?

als bodybuilder zit je maag bijna de hele dag gevult en ZEKER voor het trainen. het is een pre workout middel dus als je het goed wil gebruiken moet je het 's ochtends om 7 uur drinken en om half 7 in de gym staan.... zeker voor mensen met een uitkering ofzo ;)

maar goed.... vrij nutteloze toevoeging eigenlijk weer.

met nuchtere maag bedoelen ze een 45min-uurtje niet eten, dus dat kan prima..

2 boterhammen en een shake een grote maaltijd?

laat maar......

aanklacht tegen BSN

Hoi,

Ben nieuw op dit forum. Tijdje geleden begonnen met fitness, krachttraining.
Heb eens wat whey geprobeerd, en heb nu de NO XPLODE gekocht en wil er snel mee aan de slag...

Voor degenen die een beetje research doen, hebben vast wel wat gevonden over een aanklacht tegen BSN. In de tussentijd was er weinig weerwoord, tot op heden. Ik dacht misschien ook fijn voor anderen om te lezen ;-)
Heb veel positieve en negatieve dingen gevonden, en (naar mijn mening) zoals altijd, bevindt de waarheid zich ergens in het midden..
Deze reply van BSN oogt er echter professioneel en redelijk uit...

BSN Press Release Re: Lawsuit - Anonymous Bodybuilding

Als er mensen zijn met ervaring, over dit product, laat me ajb weten hoe het bevalt en wat adviezen zijn altijd welkom over combi's en trainingsschema's.

groet,

Ice Cold Lemon

Pfff...

Ik bedoel recentelijk, en i.c.m. welk schema, Younggod. Dus na al deze posts. En over een wat langere termijn, niet 1 tot 30 dagen. Gebruik je het zelf ook? of anders welk supplement en welk schema erbij ? dat lees ik vaak niet... alleen wat het effect is...

:D

ik ben relatief tevreden over de werking van no-explode

maar ik heb er een vraagje bij ik neem momenteel 3scoops en het gaat redelijk goed
maar 1nadeel dat ik er elke keer van ondervind ik krijg bij elke training zware hoofdpijn sinds ik het gebruik iemand daar een uitleg voor?
en kan ik er iets aan doen?

BSN bijwerkingen

Gezien de Methylxanthines (cafeïne) die erin zitten,
Kan dat aardig wat uitwerking hebben op de hersenen.

Cafeine zorgt er namelijk voor dat je meer zuurstof in je bloed kan
opnemen. Vandaar dat je ook dat `wakkere` gevoel hebt als je koffie
drinkt. Het is de zuurstoftoevoer die omhoog gaat, en meer kan
transporteren in je bloed. Voorkomt tevens ook verzuring (denk ik?)

Teveel cafeine echter kan voor een vervelende migraine-achtig gevoel zorgen. Drink maar eens veel koffie. Dan krijg je datzelfde effect...Vooral in pure vorm kan het zelfs in hoge doses gevaarlijk zijn. Het is en blijft een
stimulance.

Ik denk dat ze daarom er 1 scoop tot 2 scoops op de verpakking neerzetten om binnen de marges te blijven en schade te voorkomen. En als je gevoelig bent voor bepaalde bestanddelen, dan kan dat zo z`n impact hebben...
Natuurlijk niet direct levensbedreigend...Maar toch...

`k ga morgen beginnen met NO XPLODE. Ben zeer benieuwd naar de resultaten. Heb tot op heden 1 potje proteinen weggewerkt. Maar het is meer de energie en pomps die ik mis tijdens me training. Heb wel de massa.

stats:

1.82 m
89 kg
25 jr.

1 jaartje nu `licht` getrained. Op en Af... ga nu serieus...nieuwe jaar :)
bp: nog ff meten, vooral na een weekje NOX ;-) :D

Gezien de Methylxanthines (cafeïne) die erin zitten,
Kan dat aardig wat uitwerking hebben op de hersenen.

Cafeine zorgt er namelijk voor dat je meer zuurstof in je bloed kan
opnemen. Vandaar dat je ook dat `wakkere` gevoel hebt als je koffie
drinkt. Het is de zuurstoftoevoer die omhoog gaat, en meer kan
transporteren in je bloed. Voorkomt tevens ook verzuring (denk ik?)

Teveel cafeine echter kan voor een vervelende migraine-achtig gevoel zorgen. Drink maar eens veel koffie. Dan krijg je datzelfde effect...Vooral in pure vorm kan het zelfs in hoge doses gevaarlijk zijn. Het is en blijft een
stimulance.

Ik denk dat ze daarom er 1 scoop tot 2 scoops op de verpakking neerzetten om binnen de marges te blijven en schade te voorkomen. En als je gevoelig bent voor bepaalde bestanddelen, dan kan dat zo z`n impact hebben...
Natuurlijk niet direct levensbedreigend...Maar toch...

`k ga morgen beginnen met NO XPLODE. Ben zeer benieuwd naar de resultaten. Heb tot op heden 1 potje proteinen weggewerkt. Maar het is meer de energie en pomps die ik mis tijdens me training. Heb wel de massa.

stats:

1.82 m
89 kg
25 jr.

1 jaartje nu `licht` getrained. Op en Af... ga nu serieus...nieuwe jaar :)
bp: nog ff meten, vooral na een weekje NOX ;-) :D

goed bezig kerel, laat me weten hoe het bevalt..

Terug
Naar boven