Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

haha stom van me. niet aan gedacht. heb het net direct gedaan. Was wel ff zoeken wie dat ook alweer zei:P
Maar eh wat zijn jouw ervaringen met NO-Xplode?

haha stom van me. niet aan gedacht. heb het net direct gedaan. Was wel ff zoeken wie dat ook alweer zei:P
Maar eh wat zijn jouw ervaringen met NO-Xplode?

ik ben heeeeel erg tolerant voor stims...dus ik merkte ook geen energy boost ofzo, maar dat ligt aan mij en niet aan het spul zelf.

verder kreeg ik wel goede pump van..maar dat was het wel zo een beetje.

ik gebruik het ook heel onregelmatig, die pot staat er al 3 maanden en is voor de helft leeg :P

ik ben heeeeel erg tolerant voor stims...dus ik merkte ook geen energy boost ofzo, maar dat ligt aan mij en niet aan het spul zelf.

verder kreeg ik wel goede pump van..maar dat was het wel zo een beetje.

ik gebruik het ook heel onregelmatig, die pot staat er al 3 maanden en is voor de helft leeg :P

Ik denk niet dat ik zo'n pot ga aanschaffen. Gewoon hard trainen en resultaat komt wel:P

"BSN N.O.-Xplode Extreme Pre-Training Energy & Performance Igniter, Orange 2.71 lb (1230 g)"
Health and Beauty; $51.99

Sold by: Nutricity

51 $ = 34 euro voor 1,2 kg no-xplode.. :)
ik ga het nieuwe jaar in met een potje bruisende orange no-xplode!

"BSN N.O.-Xplode Extreme Pre-Training Energy & Performance Igniter, Orange 2.71 lb (1230 g)"

dat is ZEKER cheap

Ik kan daar maar 1 ding over zeggen;
dat kan je de kop niet kosten

en is dat online te vertrouwen?

ben vandaag begonnen met no-xplode
voel of zie er nog niets van, wss omdat eerste dag is, laat wel mijn reactie op het product binnen enkele dagen weten

No-Xplode en whey wanneer wat innemen?

Ik gebruik dus elke dag braaf mijn portie proteinen, en neem 30-45 minuten voor training mijn proteinen in.( plus uiteraard 'smorgens een portie en voor het slapen gaan
Nu zegt No-Xplode dat ik 30-45 minuten voor training op een nuchtere maag moet innemen.
Wanneer neem ik dan mijn proteinen nog eens? ( Whey )
Heb hiervoor BSN Cellmass gebruikt..werkte fantastisch, dus heb hoge verwachtingen hiervan, anders gewoon weer terug naar Cellmass.

mzzl

Ik gebruik dus elke dag braaf mijn portie proteinen, en neem 30-45 minuten voor training mijn proteinen in.( plus uiteraard 'smorgens een portie en voor het slapen gaan
Nu zegt No-Xplode dat ik 30-45 minuten voor training op een nuchtere maag moet innemen.
Heb hiervoor BSN Cellmass gebruikt..werkte fantastisch, dus heb hoge verwachtingen hiervan, anders gewoon weer terug naar Cellmass.

mzzl

srry ma cellmass en no explode is echt een groot verschil ook in werking
cellmass is meer voor restore
no- explode voor pomp en beetje energie (licht per persoon anders energie)
nitrix- voor pomp en uithouding

no expl is voor voor je training cellmass direct na je training

maar je 1 uur voor je training je eiwitjeses innemen
en 30 min voor je training no explode dan heb je verder nergens last van.
aleen liever niet eten erbij. licht niet lekker op de maag

Bedankt voor de tip maat.
wist wel dat dit twee totaal verschillende supplementen zijn.
Maar heb veel baat gehad bij Cellmass, en ben benieuwd wat No-Xplode me brengt.

srry ma cellmass en no explode is echt een groot verschil ook in werking
cellmass is meer voor restore
no- explode voor pomp en beetje energie (licht per persoon anders energie)
nitrix- voor pomp en uithouding

no expl is voor voor je training cellmass direct na je training

maar je 1 uur voor je training je eiwitjeses innemen
en 30 min voor je training no explode dan heb je verder nergens last van.
aleen liever niet eten erbij. licht niet lekker op de maag

Ik zou het ongeveer 20 min voor je training nemen.. dan heb je er ook nog wat aan tijdens je training lijkt me..

Ik denk dat al deze spullen vooral placebo zijn, het zit gewoon tussen je oren. Je hoort andere mensen zeggen dit spul werkt fantastisch, superpomp! etc dus ga je ervan uit dat dit bij jou ook gaat gebeuren. Het doet vast wel iets maar het merendeel doe je altijd nog zelf, maarja als het helpt jou verder te krijgen zou ik het lekker kopen :)

1 woord: super!!

heb er niet zo veel verstand van als sommigen van jullie, maar 1 ding weet ik wel: dit is HET product om te knalle als een malle :P

Ik denk dat al deze spullen vooral placebo zijn, het zit gewoon tussen je oren. Je hoort andere mensen zeggen dit spul werkt fantastisch, superpomp! etc dus ga je ervan uit dat dit bij jou ook gaat gebeuren. Het doet vast wel iets maar het merendeel doe je altijd nog zelf, maarja als het helpt jou verder te krijgen zou ik het lekker kopen :)

nou nou....dat het tussen de oren zit is DEELS waar bij SOMMIGE mensen..

is maar beetje wat je er van verwacht, als jij denkt sterker te worden..is de kans groot dat je ook meer lift :P maar als je vrij weinig verwacht en toch verschil voelt kan je niet echt spreken van een placebo effect.

neemt niet weg dat je bij stim's zoals no xplode (net als fatburners) het ook echt VOELT werken (de energy)...en in zulke maten dat het niet een placeboeffect kan zijn

mzzl

je gebruikt veel te veel whey! er zitten ook eiwitten in norrmaal eten hoor:)

je gebruikt veel te veel whey! er zitten ook eiwitten in norrmaal eten hoor:)

teveel whey bestaat niet :P zoveel eiwitten haal ik echt niet uit normale voeding hoor...misschien (met geluk) 50gr per dag.

als je dan de 200 moet halen zal je toch wel 2 shakejes +kwarkje erbij moeten eten

teveel whey bestaat niet :P zoveel eiwitten haal ik echt niet uit normale voeding hoor...misschien (met geluk) 50gr per dag.

als je dan de 200 moet halen zal je toch wel 2 shakejes +kwarkje erbij moeten eten

Overal waar te voor staat is niet goed behalve tehuis en tevreden!

Terug
Naar boven