XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik heb hier nog een volle pot No-Xplode staan. Er zijn welgeteld 3 scheppen uit. Ik voel er totaal niets en het enige dat Xplode zijn mijn darmen, loop er gewoon schijtend van rond. Iemand intresse? 35€

Ik heb hier nog een volle pot No-Xplode staan. Er zijn welgeteld 3 scheppen uit. Ik voel er totaal niets en het enige dat Xplode zijn mijn darmen, loop er gewoon schijtend van rond. Iemand intresse? 35€

:scratch: 3 scheppen uit de pot en je hebt er al een oordeel over ???

Of mis ik iets?

Je mist niets nee, mijn oordeel is altijd snel gemaakt. Die RPM samples heb ik wel allemaal ingenomen omdat dat een makkelijk medium is voor te nemen, ma ook daarvan voelde ik totaal niets, zelfs met 5 pillen niet en ik ben totaal niet zwaar, zelfs geen pomp! Ik kan daar 5 pillen van innemen en een uur later gewoon gaan slapen. Hetzelfde met die No-Xplode. Ik ben zoizo al heel kritisch tegenover supplementen, het is de eerste keer dat ik zoiets probeer (ben alleen maar geintresseerd in zo van die energizers) en het bevestigd gewoon mijn gedacht erover, dat doet bij mij geen reet en al te gezond zijn die dingen niet als je leest van die wordt misselijk, die moet braken, mijn darmen exploderen bijna, nerveusiteit....

De eerste dag 1 schep, voelde ik niets van, nu vandaag 2 scheppen en loop er schijtend van rond zonder iets te voelen. Daarbovenop moet ik aan mijn dieet schappeeren om een beetje de richtlijnen te kunnen volgen wat ik zoizo al ni graag doe.

Het enige dat ik nog koop zijn u eiwitrepen, daar koop ik binnenkort een paar pakken van ma voor de rest, eiwitshakes (binnenkort uw protein80 is proberen) en voeding..

Btw: die eiwitrepen, zijn daar geen andere smaken in, bv melkchocolade? Ben echt niet zot van witte chocolade

SynQ,

No-Xplode heeft wel een aantal dagen nodig voor dat het goed werk, maar goed als je last van je darmen krijgt dan verdraag je het denk ik slecht en dat is ook niet fijn.

Van de eiwitrepen hebben we banaan/aardbei en witte chocola, morgen ga ik bestellen weer en zal ik ook even de melkchocolade mee bestellen.

Ah fantastisch! Dan gaan we die binnenkort bestellen en dan neem ik er inééns eens een banaan en aardbei bij, al ben ik er bijna zeker van dat ik zoiets met fruitsmaak maar moeilijk binnen krijg :D

Btw: iemand die intresse heeft voor die pot No-Xplode, let me know!

No explode ligt bij benfshop voor 40 op de plank dus vind 35 wel duur :P

Ik heb hem voor 50€ gekocht bij XXL, en dan nog, die pot is nog vol, das 5€ profijt. Het is niet iets materieel dus de regels van 2dehands kan je niet echt toepassen :)

Ik heb hem voor 50€ gekocht bij XXL, en dan nog, die pot is nog vol, das 5€ profijt. Het is niet iets materieel dus de regels van 2dehands kan je niet echt toepassen :)

Bij B&F is die ook 50 op de site, ze verkopen hem in de zaak zelf zwart onder de toonbank vandaag denk voor minder hahahaa.....

No-Xplode is geen slecht product maar voor mij werkt NitroCrea toch een stuk beter en is een stuk voordeliger ook nog.

50 euro.. echt om te janken.. door de $ koers zou het hooguit 2-3 tientje mogen kosten! ben blij dat mijn vriendinnetje met de kerst naar de states gaat en wat potjes meeneemt voor me..

als ik voor 100 euro een kuurtje cellmass en no-xplode weg moet werken doet het elke dag pijn.. of ben ik nou te krenterig?

Waar ik wel aan zit te denken is haar een potje Mass FX en Hyperdrol mee te laten nemen.. die zijn 50$ per stuk..
Ik lees daar goede dingen over zonder dat ik AS gebruik (nog nooit gedaan)
Is dat wat? Of zonde van het geld?

Ik heb sinds vandaga ook no-xplode ..

zééér goed product.
Ongeveer 30% meer kracht ( bij mij tog )
Ik ben dan wel nog maar 16 jaar en heb 2 scoops No-xplode genomen
samen met vendetta.

zeer goed product. ZIN om te knallen :D

Ik heb sinds vandaga ook no-xplode ..

zééér goed product.
Ongeveer 30% meer kracht ( bij mij tog )
Ik ben dan wel nog maar 16 jaar en heb 2 scoops No-xplode genomen
samen met vendetta.

zeer goed product. ZIN om te knallen :D

30% meer kracht?

nu deed je 80kgx12 bench?

50 euro.. echt om te janken.. door de $ koers zou het hooguit 2-3 tientje mogen kosten! ben blij dat mijn vriendinnetje met de kerst naar de states gaat en wat potjes meeneemt voor me..

als ik voor 100 euro een kuurtje cellmass en no-xplode weg moet werken doet het elke dag pijn.. of ben ik nou te krenterig?

Nou vind dat je wel gelijk hebt... Vind de producten van BSN zowieso wel erg hoog geprijst, naar mijn mening..

Hallo,
waar kan ik zo'n proefzakje van NO-Xpolde halen/bestellen?

Ik ben meestal ook niet rap overtuigd van zo'n dingen maar sinds ik de BSN stack gedaan heb moet ik toegeven dat alles toch wel wat vlotter gaat...ik ben wat in kracht toegenomen,maar of je er wonderen van moet verwachten...denk het niet...het is een goed hulpmiddeltje

Oh ik las net ergens dat iemand een proefzakje had gebruikt???

oh...PM'en zou ik zeggen...naar mijn weten kan je die samples niet los krijgen...weet alleen dat er bij een pot noxplode een helemaaal zakjes syntha6 + cellmass zitten

Terug
Naar boven