AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Kijk naar je leeftijd man, je bent nog te jong voor elke supolement.
Waarom je moeite heb daarna? Dat komt omdat je je eigen test levels heb verstoord. Hoop voor je dat je niet aan de anabolen ook zit.

Uhmm.. ik weet niet waar jij je supplementen koopt maar die van mij doen niets met mijn test-levels ???

Hey hey,

De nieuwe BSN no-xplode AVPT mag er best zijn. Ik had redelijke energie levels van die vorige. Maar ik moet toch zeggen dat ik best blij ben met deze. Ten opzichte van de vorige NO Xplode toch een paar puntjes erbij.

Pluspunten:

- Goede igniter (veel energie en zin)
- Increased Pumps
- geen snelle verzuring v/d spieren
- goede focus

minpunten:

- dizzy gevoel na training (echt merkbaar piek en dal)
- veel pissen (en als je niet oppast ook veel crappen (hehehe)
- lange uitwerktijd

Gebruik nu in combinatie met True Mass van BSN. Ik denk dat je de beste resultaten haalt als je meerdere producten haalt van BSN want die zijn natuurlijk op elkaar afgestemd. (slijm slijm slijm)

Groet,

Icecoldlemon :eek:

"Er zijn 2 oneindige dingen. Menselijke domheid, en het universum. Maar van dat laatste weet ik het niet zeker..." - Albert Einstein

nam het eerstmet cell mass, 3 scoops, beetje te veel:)....veelsten hyper,maar daarna ging het lekker, je kunt de 1,5 uur zo volmaken, alleen blijf je shitten na 3 kwartier:).Ook nog eens zonder cell-mass, geen verschil,spul doet niks. Ben nu opn superpump250 en crystal x....kan er nog niks over zeggen, behalve dat de pump goed aanvoelt.Persoonlijk denk ik dat superp. en x-plode beetje hetzelfde zijn,ook als je kijkt naar de ingredienten. ach als je der maar opwekt van wordt toch.... Dat gelul van 2kg per week erbij is toch gelul,t spul ondersteunt hooguit...voor een dure prijs, dat wel:),gr.rich

Vind het goed spul met 2 scoops. Niet te zenuwachtig.Wel zin om te trainen. Iets sterker en je blijft je training redelijk fit(behalve bij benen!).
Vind het wel een aanrader,het belooft wat het doet. Die kilo's spier moet ik alleen nog zien te vinden:),maar verder oke, en standaard na innemen,,,,half uur.....poepen.....pfffff
verderbgeef ik het een 8
gr.rich

1 smaak? klopt...

Ja, die van "finish first". Het is pomp, energie en het spul is echt lekker.

Maar soms finish je ook first op de plee. En ook met een dip. Bijna een amfetaminedip. Tja, alle voordelen hebben ook zijspannetjes heah... ;-) ga lekker door met de kuur, of het moet echt wel heel zuur gaan smaken...

:eek: icecoldlemon :eek:

meerdere smaken hoor...

Blue Rasperry
Fruit Punch
Lemonade
Grape
Lemon Lime
Orange

ik heb de Blue Rasperry en Fruit Punch gehad, waar van die FP et lekkerst was

om deze topic ff met het 2 x per week rukken topic te combineren.

Moet je eens NO xplode nemen, en je dan na 1.5 uur gaan rukken.
(heh heh heh)

NO xplode ? YES xplode...

(gedver, wat typ ik nou toch allemaal :S)

:eek: ice and ice cold lemon :eek:

om deze topic ff met het 2 x per week rukken topic te combineren.

Moet je eens NO xplode nemen, en je dan na 1.5 uur gaan rukken.
(heh heh heh)

NO xplode ? YES xplode...

(gedver, wat typ ik nou toch allemaal :S)

:eek: ice and ice cold lemon :eek:

Hahaha ik lig van mijn stoel hier. Finish first, yes explode... Dude, that's my kind of smilies.

@barbellman

En de rest is allemaal koosjer. Zeker die anabolen die jij neemt ;-)
Anyway. I.p.v. zeiken, beter adviseren. wat doe jij? wat zijn jouw bevindingen?

groet,

:eek: icecoldlemon :eek:

ps: je havoc'je ziet er leuk uit. dat zeker.

maar ik moet zeggen dat met een soortgelijk schema, no xplode als pre-training (2scoops)
en gelijk truemass (protein,vitamine etc. shake) een goed resultaat in 2 weken ga behalen.
Ik heb de 1e week bijna 1 kilo droog erbij.

Dus dat zegt wel wat ;-)

:eek: icecold ****ing lemon :eek:

ot: benen verzuren wel snel, maar wooow opgezwollen als de nete.
vooral als je goed piekpunt vastpakt. Snel aanspannen, vasthouden, vasthouden,
en dan langzaam los.

Dit las ik net op de site van XXL Nutrition

Veel gestelde vragen

V) Is NO-Xplode hetzelfde als Nitrous, of al die andere NO (stikstof oxide) producten?

A) Nee, NO-Xplode is duidelijk een heel ander product! NO-Xplode is ontwikkeld om in combinatie met NO producten gebruikt te worden; het is geen vervanger!

Ik gebruik het gewoon als een NO product, maar als ik dit lees is dat dus niet te bedoeling :S

hoi,

Je kan NO xplode gebruiken i.c.m. met NO producten. Ik gebruik het gewoon als pre-igniter / energizer voor het trainen.

Daarnaast doe ik gelijk een proteine shake truemass na het trainen. I.c.m. goede voeding, dus vis, rijst, groenten, vlees en fruit is het goed te doen.

Oja, veel mensen die zeggen dat je 4 uur niks mag eten is onzin. Als je 2 uur voor je training 2 sneetjes brood, of 2 stuks fruit eet. Dan neem je na 1 uur die no xplode en train je 1.5 a 2 uur. Dat is dus max 3 uur niks eten. En dat past perfect in een voedingsschema. Het beste is 6x per dag om de 3 uur eten.
dus bv:

8:00 - 11:00 - 14:00 - 17:00 [trainen 1.5u] 20:00 - 23:00 (of)
8.30 - 11.30 - 14.30 [trainen 1.5u] 17.30 - 20.30 - 23.30

naar je zelf wilt indelen. Langer trainen als 2 uur heeft vaak geen zin. Je put jezelf alleen maar uit. Het gaat 30% om slopen, 70% is herstellen.

en pak ook gewoon spiergroepen ipv je hele lichaam. Mensen die als een bezetene het hele lichaam gaan trainen (wat ik eerst ook deed hehe) die zijn niet opbouwend bezig. Daardoor kan je hooguit je uithoudingsvermogen iets opkrikken. Maar of je er veel van ziet. mwah. weet ik niet.

groet,

:eek: icecold lemon :eek:

Terug
Naar boven