AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

hm, Ik bedoel dus 1 uur voor het trainen heh ;)
Ik zou gewoon fruit doen voor het trainen.
Veel goede suikers, verteert snel.
Is na 0.5 uur alweer je maag uit...

Duz...

:eek: ice cold ****ing fresh lemon :eek:

Gebruik NoXplode nou een aantal dagen met 2 scoops in 300 ml water 30 min voor een training. Inname is 90 min na laatste maaltijd, maar kan niet echt zeggen dat dit spul aanslaat bij mij.

Het enigste wat ik er tot nu toe van merk is een pomp in de biceps. Ikzelf weeg tegen de 90 kg aan. Misschien beter om dan 3 scoops in te nemen?

Groet

Laatst bewerkt:
zou kunnen. De tolerantie is afhankelijk van wat je eet, je cafeine inname en de intensiteit waarmee je traint.

Ik voel ook echt na 2 dikke scoops een flinke rush. Maar da's verschillend.
Heb je de oude CEM3 of de nieuwe AVPT ? Neem je nog een proteine erbij?

:eek: icecold lemon :eek:

nou ik vind het spul maar niets ik heb er 1 x uit gescoopt en ik ben er al klaar mee als iemand m wil kopen dan stuur me maar een pm de smaak is fruitpunch

zou kunnen. De tolerantie is afhankelijk van wat je eet, je cafeine inname en de intensiteit waarmee je traint.

Ik voel ook echt na 2 dikke scoops een flinke rush. Maar da's verschillend.
Heb je de oude CEM3 of de nieuwe AVPT ? Neem je nog een proteine erbij?
:eek: icecold lemon :eek:

Ik heb de oude pot met CEM3 nog, kon ik overmaken van een maat. Neem wel proteine maar dat is 's morgens en direct na de training, maar dat is dus ongeveer 90 min na inname van NoXplode.

Kan je NO/Xplode ook combineren met Beta-Alanine???????????

Van die armageddon kreeg ik echt een gruwelijke pomp, had biceps getraind en die stond zo strak dat me spier bijna uit me huid knalde, was gewoon eng. Maar ik heb een idee dat wanneer ik een pot koop het effect al na 5 doseringen zal verminderen en uiteindelijk weg zal zijn. Dat is altijd.

Heb ik ook bij 'Fierce"

heb hier nog een ongeopende pot staan

mag weg voor 40 euro inclusief verzending

via pm

heb ook net een pot binnen de smaak lemon:P
maarja nog ffies wachten want moet op een vrij lege maag maar met mijn dieet eet je om de 2uur dus over een uurtje neem ik het wel dan zit er anderhalfuur tussen een maaltijd en no xplode en dan daarna ff wachten en dan gaan trainen op hoop van zege

Mensen laat je toch niet strikken door het cafeine effect tijdens de training.
No explode is pure commercie. Als je perse supplementen wil gebruiken pak dan iets eerlijks, iets dat je zure geld waard is ( creatine bijvoorbeeld, zonder alle toegevoegde zogenaamd extra werkende ingredienten)! Ik vind dit product echt grote bullshit, maarja ieder zijn mening natuurlijk. Vind het alleen jammer dat jullie bakken met geld uitgeven aan de crap...

Mensen laat je toch niet strikken door het cafeine effect tijdens de training.
No explode is pure commercie. Als je perse supplementen wil gebruiken pak dan iets eerlijks, iets dat je zure geld waard is ( creatine bijvoorbeeld, zonder alle toegevoegde zogenaamd extra werkende ingredienten)! Ik vind dit product echt grote bullshit, maarja ieder zijn mening natuurlijk. Vind het alleen jammer dat jullie bakken met geld uitgeven aan de crap...

+1

Het zou zomaar waar kunnen zijn als ik moet oordelen uit eigen ervaring. Gebruik het zelf nog niet lang, maar ze zeggen (ook gebruikers ervan) dat je het echt snel merkt na inname. Dit heb ik zelf niet echt (buiten opgepompte biceps na).

Toch zijn er veel sporters die er wel positieve ervaringen mee hebben.

Conclusie: ik ben het grotendeels wel met dit bericht eens

heb vandaag ook een pot gekocht met de nieuwe AVPT formule. Op de pot staat DO NOT SHAKE, hoe lossen jullie het poeder op gewoon roeorn ofzo?????????
Gebruikte voorheen Superpump 250 en ik ben benieuwd of het dezelfde uitwerking zal hebben.
Bedankt en groeten

BSN=troep? hmm.. Alle negatieve berichten erover, da's pa's echte troep.

Ga toch gewoon echt a.h.v. een schema trainen en gebruik het als AANVULLING. Als je da niet kan neem toch lekker anabolen joh. Er bestaat geen wondermiddel die van je papbuik een instant wasbordje maakt. of je vettietjes omzet in dikke spierbundels.

Je moet er gewoon iets voor doen. Dus niet zeiken, trainen. En als het niet voor je werkt. Zeg je toch gewoon dat het niet voor je werkt? laat die B-shit eromheen weg.

`nuff said...

:eek: Icecold Lemon :eek:

Wie heeft er ervaring met HIT ? (High Intensity Training)

oww: ik voel een nieuwe topic..

Ga toch gewoon echt a.h.v. een schema trainen en gebruik het als AANVULLING. Als je da niet kan neem toch lekker anabolen joh. Er bestaat geen wondermiddel die van je papbuik een instant wasbordje maakt. of je vettietjes omzet in dikke spierbundels.

Je moet er gewoon iets voor doen. Dus niet zeiken, trainen. En als het niet voor je werkt. Zeg je toch gewoon dat het niet voor je werkt? laat die B-shit eromheen weg.

`nuff said...

Wat een onzinpost zeg, sorry jou kan ik niet serieus nemen. Hoe wil je weten hoe ik train? Beetje gefrustreerd?
Feit dat je in een supplemententopic een onderwerp over HIT aan de orde wilt brengen zegt meer iets over jouw kennis..

`nuff said...

Als jij je huiswerk eens zou doen kwam er waarschijnlijk iets zinnigers uit. Wat wil JIJ dan bereiken met No-explode? ALLE supplementen dienen als aanvulling, diegene die alleen supplementen gebruiken om groot te worden zijn onwetend. Koop gwoon doodnormale creatine ofzo....

@ gauner en holymoly

Zozo, allebei in mei 2008 geregistreerd? vreemd hoor. Maar nu ff een reply op die instant-conclusies die jullie trekken.

holymoly, jij hebt het over huiswerk. Volgens mij ben jij degene die terugmoet naar de schoolbankjes. Je zegt hiervoor dat je je niet moet laten afschrikken door het cafeine effect? en dat je beter gewoon pure creatine kan nemen? Over huiswerk gesproken.
Kijk eens even naar de ingredienten voor je conclusies trekt. En waarvoor het product bedoeld is.

@gauner,

wie zegt dat ik het over JOU schema heb? Generaliseren noemen ze dat. Blijkbaar voel je je aangesproken. gefrustreerd? nah. niet echt hoor. En een HIT topic aanboren in een supplement topic? Lijkt me toch kunnen? Overigens, het is juist een heel goed idee omdat met HIT je maar 2 keer per week traint, en JUIST op de supplementen moet gaan letten wanneer, hoeveel en wat.

anyways. Let's keep it real guys. We zijn hier om te trainen, en niet om te zeuren. :-D

:eek: icecoldlemon :eek:

Terug
Naar boven