XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Mensen laat je toch niet strikken door het cafeine effect tijdens de training.
No explode is pure commercie. Als je perse supplementen wil gebruiken pak dan iets eerlijks, iets dat je zure geld waard is ( creatine bijvoorbeeld, zonder alle toegevoegde zogenaamd extra werkende ingredienten)! Ik vind dit product echt grote bullshit, maarja ieder zijn mening natuurlijk. Vind het alleen jammer dat jullie bakken met geld uitgeven aan de crap...

BSN = Bull Shit Nutrition
en wat betreft no-xplode...dat ding is gewoon verdommed goed gepromote.. zijn veel betere NO daarbuiten

Misschien wel maar feit is wel dat heel veel mensen goed reageren op No-Xplode waaronder kzelf en heb al meerdere producten gehad.

ik zit in het adverteer/communicatie wereld
zodra 1 product verdomed goed gepromote wordt

gebruiker 1 hey ik heb no xplode je moet hem echt gebruiken (verteld door)
hele groep hoort het..gebruikt het ook vertelt het weer door etc etc

op een gegeven momemt is de groep zo groot.. ja no-xplode is goed je moet hem gebruiken dit dat blablabla

MAAR!! niemand weet waarom bsn noxplode nitrix en cellmass uit de schappen gehaald had van CEM3 en AVPT van gemaakt heeft

wie kan dat verklaren...en nee meegaan met de tijd is geen antwoord.

@ gauner en holymoly

Zozo, allebei in mei 2008 geregistreerd? vreemd hoor. Maar nu ff een reply op die instant-conclusies die jullie trekken.

holymoly, jij hebt het over huiswerk. Volgens mij ben jij degene die terugmoet naar de schoolbankjes. Je zegt hiervoor dat je je niet moet laten afschrikken door het cafeine effect? en dat je beter gewoon pure creatine kan nemen? Over huiswerk gesproken.
Kijk eens even naar de ingredienten voor je conclusies trekt. En waarvoor het product bedoeld is.

@gauner,

wie zegt dat ik het over JOU schema heb? Generaliseren noemen ze dat. Blijkbaar voel je je aangesproken. gefrustreerd? nah. niet echt hoor. En een HIT topic aanboren in een supplement topic? Lijkt me toch kunnen? Overigens, het is juist een heel goed idee omdat met HIT je maar 2 keer per week traint, en JUIST op de supplementen moet gaan letten wanneer, hoeveel en wat.

anyways. Let's keep it real guys. We zijn hier om te trainen, en niet om te zeuren. :-D

:eek: icecoldlemon :eek:

Oke icecoldlemon. Je laat duidelijk blijken uit je reactie dat JIJ zelf je huiswerk wel gedaan hebt. Mag je mij even vertellen wat er naast de 4 soorten creatine nog allemaal voor interessants in de No-explode zit, en meld vooral even de hoeveelheden van elke stof erbij. Dan weten we meteen hoe verwaarloosbaar weinig dat dit is.

No-explode is het voorbeeld van een perfect werkend marketing beleid en jij trapt daar met open ogen in.

Let's keep it real guys. We zijn hier om te trainen, en niet om onzinnige supplementen te kopen.

De NOXplode wel eens een paar keer gebruikt via samples. Smaak is gewoon goed, alleen die schuimvorming blijf ik vreemd vinden. Mijn grootste probleem met BSN is dat het jaren geleden het grootste k*tmerk ter wereld was, met goedkope rotzooi die afgekeken was van de 'echte' merken. Mijn gevoel blijft dat de intentie en kwaliteit van BSN niet veel veranderd is, maar enkel de marketing (uitstraling potten en Ronnie natuurlijk). Ik koop dus liever andere merken.

MAAR!! niemand weet waarom bsn noxplode nitrix en cellmass uit de schappen gehaald had van CEM3 en AVPT van gemaakt heeft

BSN heeft toch die rechtzaak verloren? CEM3 was toch niets meer dan Creatine Monohydraat? Nu hebben ze geen CEM3 meer, maar AVPT. Zelfde verhaal, ander naampje?

BSN heeft toch die rechtzaak verloren? CEM3 was toch niets meer dan Creatine Monohydraat? Nu hebben ze geen CEM3 meer, maar AVPT. Zelfde verhaal, ander naampje?

Nog maar een bevestiging van mijn vermoeden. BSN is enkel op jullie geld uit. Zelf heb ik ook ooit een pot gebruikt ( No-explode). Moet zeggen dat ik onder de training wel een rush had, maar daar is het ook bij gebleven. Een flinke placebo dus, die opgewekt word door de ingredienten in de pot.

Maar ik ben wel eens benieuwd wat onze Sherlock Holmes Icecoldlemon te zeggen heeft over de samenstelling. Misschien dat hij nieuwe feiten aan het licht kan brengen..

ik zit in het adverteer/communicatie wereld
zodra 1 product verdomed goed gepromote wordt

gebruiker 1 hey ik heb no xplode je moet hem echt gebruiken (verteld door)
hele groep hoort het..gebruikt het ook vertelt het weer door etc etc

op een gegeven momemt is de groep zo groot.. ja no-xplode is goed je moet hem gebruiken dit dat blablabla

Voor iemand die in de communicatie zit, tik je wel verdomd onsamenhangende berichten :p

Nog maar een bevestiging van mijn vermoeden. BSN is enkel op jullie geld uit. Zelf heb ik ook ooit een pot gebruikt ( No-explode). Moet zeggen dat ik onder de training wel een rush had, maar daar is het ook bij gebleven. Een flinke placebo dus, die opgewekt word door de ingredienten in de pot.

Maar ik ben wel eens benieuwd wat onze Sherlock Holmes Icecoldlemon te zeggen heeft over de samenstelling. Misschien dat hij nieuwe feiten aan het licht kan brengen..

Ik vrees dat dit een contradictio in terminis is, waarde vrind.

Edit: zal het even toelichten : een placebo heeft geen (werkzame) ingredienten, enkel psychologisch effect. Dat maakt het een placebo. Als de effecten dus opgewekt worden door ingredienten is het dus geen placebo.

Laatst bewerkt:

Edit: zal het even toelichten : een placebo heeft geen (werkzame) ingredienten, enkel psychologisch effect. Dat maakt het een placebo. Als de effecten dus opgewekt worden door ingredienten is het dus geen placebo.

Oke klopt 100% wat je zegt. Ik had het verder uit moeten leggen. Doordat je zo hard gaat onder de training denk je dat het een uitstekend product is. Je kijkt na de training in de spiegel en ziet er opgepompt uit. Tijdje later begin je zelfs te denken dat je gegroeid bent ( placebo), terwijl dit niet tot nauwelijks het geval is. Beter zo ;).

Oke klopt 100% wat je zegt. Ik had het verder uit moeten leggen. Doordat je zo hard gaat onder de training denk je dat het een uitstekend product is. Je kijkt na de training in de spiegel en ziet er opgepompt uit. Tijdje later begin je zelfs te denken dat je gegroeid bent ( placebo), terwijl dit niet tot nauwelijks het geval is. Beter zo ;).

Dus je bedoelt dat de pomp maar tijdelijk is? Dat is toch bij iedere pomp het geval?

Dus je bedoelt dat de pomp maar tijdelijk is? Dat is toch bij iedere pomp het geval?

Uiteraard. Pomp is alleen onder en na de training. Ik bedoel dat door al deze samenhangende factoren je gaat denken dat je ook daadwerkelijk vooruit gaat door No-explode. Terwijl dit niet zo is imo.

Uiteraard. Pomp is alleen onder en na de training. Ik bedoel dat door al deze samenhangende factoren je gaat denken dat je ook daadwerkelijk vooruit gaat door No-explode. Terwijl dit niet zo is imo.

Dat je niet meer vooruit gaat dan zonder het product? Dan heb je een placebo effect idd. Zijn we het eens :P

mzzl

Voor iemand die in de communicatie zit, tik je wel verdomd onsamenhangende berichten :p

ik zit aan het werk...heb al op me fl**ker gehad dat ik teveel achter het forum ga..als je me ziet typen.. zie je dat er rook uit mijn toetsenbord komt

De NOXplode wel eens een paar keer gebruikt via samples. Smaak is gewoon goed, alleen die schuimvorming blijf ik vreemd vinden. Mijn grootste probleem met BSN is dat het jaren geleden het grootste k*tmerk ter wereld was, met goedkope rotzooi die afgekeken was van de 'echte' merken. Mijn gevoel blijft dat de intentie en kwaliteit van BSN niet veel veranderd is, maar enkel de marketing (uitstraling potten en Ronnie natuurlijk). Ik koop dus liever andere merken.
mee eens

welke zou je eerder kopen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke icecoldlemon. Je laat duidelijk blijken uit je reactie dat JIJ zelf je huiswerk wel gedaan hebt. Mag je mij even vertellen wat er naast de 4 soorten creatine nog allemaal voor interessants in de No-explode zit, en meld vooral even de hoeveelheden van elke stof erbij. Dan weten we meteen hoe verwaarloosbaar weinig dat dit is.

No-explode is het voorbeeld van een perfect werkend marketing beleid en jij trapt daar met open ogen in.

Let's keep it real guys. We zijn hier om te trainen, en niet om onzinnige supplementen te kopen.

amen!

Wanneer BSN beweert dat het BETERE creatine bevat en er monohydraat instopt, dan kun je WEL spreken over een placebo effect. Je krijgt een kleine boost door de ingredienten, maar ervaart een grote boost door het mentale aspect (BSN is zó krachtig dat je wel harder, sneller en meer aan moet kunnen).

Wanneer BSN beweert dat het BETERE creatine bevat en er monohydraat instopt, dan kun je WEL spreken over een placebo effect. Je krijgt een kleine boost door de ingredienten, maar ervaart een grote boost door het mentale aspect (BSN is zó krachtig dat je wel harder, sneller en meer aan moet kunnen).

Jezus, het lijkt wel of er mensen met hersenen hier rondhangen. Ga eens gauw het stereotype vervullen! aan de ijzers jij!

@ iedereen

1) rechtzaak verloren? waar staat dat? Het waren concurrenten van BSN, naar mijn weten. En ik heb nog niets gelezen over rechtzaak verloren? linkje?
2) ingredienten staan op de website, en achterop de pot, en op bodyenfitshop site. Werking van elk ingredient staat uitgelegd op wikipedia, ik ben hier niet om het voor je over te typen.
3) placebo effect? heywood jablomi: amen voor de uitleg. hieronder nogmaals de `dikke van dale uitleg`.

Een placebo (Latijn en het betekent: 'ik zal behagen') is een als geneesmiddel voorgeschreven middel dat geen werkzame bestanddelen bevat. Het woord placebo wordt ook gebruikt als kort voor het placebo-effect, zoals in: Placebo is een positieve invloed op het zelfgenezende vermogen door vertrouwen in de heilzame werking van een behandeling. Populair gezegd: 'geloof (vertrouwen) geneest'.

4) Hebben de mensen die het bekritiseren geprobeerd?
Want mijn ervaring is, van mensen die zo conclusies trekken dat ze het produkt
te nimmer hebben gebruikt. Of een sample voor 1 keer. Tja. Dat is goed proefjes doen.

5) rukken is ook een bezigheid...

6) bla bla

7) geit

8) en nu trainen...

;-)

Terug
Naar boven