MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Heb hier nog een halve pot van staan, ging er goed op maar kon toen opeens niet meer inslaap komen.

Ik draai nu een week op dit product maar merk er niks van in tegenstelling tot crack. Met 2 scoops van crack stuiter ik gemakkelijk een paar uur door de sportschool maar met 3 scoops no xplode heb ik zelfs nog momenten dat ik sta te gapen! Hoewel ik wel moeilijk in slaap kom van no xplode, vreemd...

Voorheen lang op ethyl ester gedraaid en dit werkte prima en gainde daaarmee +/- 7kg. Sindsdien op cell tech en tot nu toe ook 7kg erbij gepakt waardoor ik nu op 107kg zit met ~15%bf.

Misschien moet mijn lichaam wennen aan no xplode, ik wacht af.

Ik draai nu een week op dit product maar merk er niks van in tegenstelling tot crack. Met 2 scoops van crack stuiter ik gemakkelijk een paar uur door de sportschool maar met 3 scoops no xplode heb ik zelfs nog momenten dat ik sta te gapen! Hoewel ik wel moeilijk in slaap kom van no xplode, vreemd...

Voorheen lang op ethyl ester gedraaid en dit werkte prima en gainde daaarmee +/- 7kg. Sindsdien op cell tech en tot nu toe ook 7kg erbij gepakt waardoor ik nu op 107kg zit met ~15%bf.

Misschien moet mijn lichaam wennen aan no xplode, ik wacht af.

Ga daar maar niet vanuit. Een PWO booster moet je meteen merken. Zoniet, dan werkt No Xplode helaas niet voor jou..

verkopen ze dit product nog met de originele smaak ? De meesten hebben enkel nog de citroenversie ...

Of is de NT de vervanger van de originele versie ?

Ga daar maar niet vanuit. Een PWO booster moet je meteen merken. Zoniet, dan werkt No Xplode helaas niet voor jou..

Ik moet wel bekennen dat ik afgelopen week een verkoudheid onder de leden heb wat mogelijk invloed heeft op de werking. Begin nu aardig op te knappen en zal volgende week doorzetten.

Daarnaast moet ik wel elke keer na inname het e.e.a. aan het riool doneren en tijdens het trainen nogmaals om mijn blaas te legen alsof ik in de kroeg sta.

Wordt vervolgd..

Ik moet wel bekennen dat ik afgelopen week een verkoudheid onder de leden heb wat mogelijk invloed heeft op de werking. Begin nu aardig op te knappen en zal volgende week doorzetten.

Daarnaast moet ik wel elke keer na inname het e.e.a. aan het riool doneren en tijdens het trainen nogmaals om mijn blaas te legen alsof ik in de kroeg sta.

Wordt vervolgd..

In gezonde toestand merk ik wel lichtelijke verbetering. Ik voel niet echt een pomp maar heb wel een goede focus en iets meer kracht. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen welke ik hoog had gelegd door alle goede reviews. Ik had hetzelfde, dan wel betere effect verwacht als crack maar helaas bleef dit weg.
Ik reageer nauwelijks op dit product en blijf daarom bij crack waar ik een mega pomp en energie van krijg. Ik zal eens de ingrediënten naast elkaar leggen en kijken waar verschillen in zitten om zo te achterhalen waar ik goed op reageer, indien dit mogelijk is.

Gebruik daarnaast van het merk BSN de True Mass wat ik overigens wel top vind, maar dat ter zijde...

focus = goed
pomp = redelijk/goed
energie = redelijk/goed
slaap = slecht (slaap er toch slecht door)
prijs/kwaliteit = voor mij slecht.
smaak (blue rasberry) = goor (3 scoops)

Een 6je als cijfer.

Heb laatst proefmonster van dit product gebruikt. Mijn hartslag ging omhoog en had erge zin om te pompen. Alleen tijdens het trainen, kreeg ik een steek in mijn borstkas?? Iemand zelfde ervaringen mee gehad?

Maat van mij had zelfde voor, hij kreeg er hartritmestoornissen van. Mee stoppen dus.

ik ben er zeer tevreden over
vind het zelfs de beste pré workout booster die ik heb geprobeerd.
ben nu bezig met de no-explode en cellmass stack

Vind t ook de beste tot nu toe. Hou me bij 1 a 1.5 scoop en dat werkt al goe. Bij 3 scoops gaan je bollen uit je oogkassen denk k. gebruik t bijna heel t jaar met een paar weken "afkicken" doorheen het jaar. Kgebruik t enkel op trainingsdagen.
NT nog niet gebruikt wegens veel te duur tegenover de gewone versie.

Ik gebruik No Xplode nu 1week en sinds ik het gebruik heb ik last van diarree, weet iemand of dit door de creatine komt die erin zit?

Ik neem 30/45minuten voor het trainen 1scoop ervan dus een overdosis zal het niet zijn vermoed ik.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom of kan komen en wat de oorzaak kan zijn?
Ik merk wel duidelijk verschil in mijn workout sinds ik het gebruik dus wil er liever niet mee stoppen.

Groet,

Schiedam

Ik gebruik No Xplode nu 1week en sinds ik het gebruik heb ik last van diarree, weet iemand of dit door de creatine komt die erin zit?

Ik neem 30/45minuten voor het trainen 1scoop ervan dus een overdosis zal het niet zijn vermoed ik.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom of kan komen en wat de oorzaak kan zijn?
Ik merk wel duidelijk verschil in mijn workout sinds ik het gebruik dus wil er liever niet mee stoppen.

Groet,

Schiedam

Neem je het wel in op een (bijna) lege maag?

Voorts ben ik zelf nu weer een paar dagen verder sinds laatste post en merk ik wel dat dit een enorm goed product is om mentaal een zeer goede focus te krijgen. Maar die superpomp blijft weg en ben ik bang dat mijn eerste pot ook mij laatste is en ik voor de echte pomp/boost crack ga gebruiken.

Ik heb nu een testzakje van no xplode. Maar dat is misschien teveel om voor de eerste x te proberen. Weet iemand hoeveel gram er nogmaal in 1 scoop zit?

Heb de smaak lime-lemon. Wat een smaak sensatie vergeleken met andere pre work outs. goed begin dus.
Werd er energiek van en meer focus. maar zit met een overbelaste elleboog dus kon helaas niet maximaal gaan. Geen slapenloosheid :)

Ik heb hiervan een test zakje geprobeerd. Het werkt echt als een trein, maar voordat ik ging trainen +/- 35 minuten ervoor was mijn humeur niet van de dag. Mijn vriendin kwam thuis en wilde wat vragen en ik katte haar hierop af.
Is dit die drive wat men bedoelt of gewoon een neven effect van No-Xplode.

heb ook een test zakje geprobeert van de week maar was er niet echt sago door of snel aangebrand ! was wel een beetje opgejaagd kon me allemaal niet snel genoeg gaan zeg maar.
toen ik eenmaal bezig was merkte ik wel dat ik iets meer kracht had dan anders maar ik zweette ook zeker veel meer als normaal !!

vandaag heb ik een test stickje van NO XPLODE NT gebruikt.
ik heb de originele NO XPLOD ook noiot gebruikt, dat ga ik er eerlijkheidshalve ook bijzeggen.

positief: zweten
negatief: koppijn - bijna direct na gebruik, druk op mijn hoofd, smaak :eek: , kleur :eek::eek: (denk maar aan dreft, dan ben je er ongeveer) geen echte krachttoename gevoeld.

het is nu 22:52. ik ben geen trainen rond 15:00 - tot 17:00 ongeveer. thuisgekomen, een dafalgan gepakt (was té erg - gewoon geveld door die shit eigenlijk) geslapen tot 18:45 - eten gemaakt (vis en paar toastjes) en gaan boksen van 19:45 tot 21:30. heb nu al gedoucht en al en heb nog steeds lichte druk op mijn kop.

die shit pak ik dus nooit ven me leven ni meer. doe mij maar supercharge dan :mad:

vandaag heb ik een test stickje van NO XPLODE NT gebruikt.
ik heb de originele NO XPLOD ook noiot gebruikt, dat ga ik er eerlijkheidshalve ook bijzeggen.

positief: zweten
negatief: koppijn - bijna direct na gebruik, druk op mijn hoofd, smaak :eek: , kleur :eek::eek: (denk maar aan dreft, dan ben je er ongeveer) geen echte krachttoename gevoeld.

het is nu 22:52. ik ben geen trainen rond 15:00 - tot 17:00 ongeveer. thuisgekomen, een dafalgan gepakt (was té erg - gewoon geveld door die shit eigenlijk) geslapen tot 18:45 - eten gemaakt (vis en paar toastjes) en gaan boksen van 19:45 tot 21:30. heb nu al gedoucht en al en heb nog steeds lichte druk op mijn kop.

die shit pak ik dus nooit ven me leven ni meer. doe mij maar supercharge dan :mad:

Ik moet je toch ffe tegenspreken .

Men eerste supp was No Exlpode fruit punch . Super tevreden mee en geen bijwerkingen . Daarna heb ik hem dus nog eens besteld ... maar toen kreeg ik de lemon lime versie ( die heb jij wss ook , veronderstel ik ) .

En idd smaakt niet zo prettig en vond het ook niet zo goed werken eerlijk gezegt . Dan heb ik de supercharge besteld ; leuk product , maar geen WAUW ik geef het een 8 .

Nu heb ik opnieuw de NO xplode NT , en dat is de sh*t die je moet hebben . Terug de originele versie :D

Heb nog een volle (ongeopende doos) staan, indien iemand interesse heeft PM maar.

Terug
Naar boven