Fitness Seller

Nog meer vet% verliezen hoe te berekenen

lisalady

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
24%
Hey all!

Ben begonnen met sporten op mijn 28ste mijn vet % toen ik begon was over de 33%..

Vorig jaar wilde ik me meer richten op bodybuilding maar ja dat gaat me gewoon niet lukken te veel last van RSI en ik ben niet streng genoeg..

Dus sinds half jaar heel mijn eetpatroon omgegooid en nu ben ik 12 kilo afgevallen en vet% is 24% . Ben 34 jaar, 1.70 lang en weeg 69 kilo .

Maar mijn vraag is dus het volgende als ik mijn vet% naar beneden wil halen naar bijv 19% betekend dit dan dat ik 5% van mijn gewicht moet verliezen of is er een andere formule voor?

Dus bijv mijn gewicht moet naar 65kilo..?

Tnx alvast!

gewoon gaan sporten, RSI moet je even doorheen, je zal zien dat het steeds beter gaat..
is vaker bewezen: door je rug gegaan? blijven bewegen.
je enkel verzwikt/verstuikt? blijven lopen.
echt doen, gewoon die gewichten pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Yep indeed ik blijf ook zeker door sporten doe ik 6x per week 1 dag rust....Verdeel het met kracht trainen en cardio nou ja cardio is mijn Spinning lessen die ik 3x per week geef..daarnaast totaal uren aan Spinning is 7 uur. Maar goed richt ook op krachttrainen maar niet mega mega mega zwaar ..Maar mischien moet ik dat maar wel doen en door de pijngrens heen gaan....

Mmh je brengt me wel op ideetjes!! Thanks for the feedback!!

• Topic Starter Topic Starter
Goh lees net een oud posting van mezelf van Jan 2006...stond in dat ik toen 65kilo woog met 33% vet percentage....

3 jaar later en mega veel wezen sporten nu 69 kilo 24% maarrr sinds 3 maandjes heb ik mijn eten nog meer aangepast dus hopelijk kunnen we naar 19% en ik weet het dat gaat moeilijk worden maar ik ga er voor!!

weer een tevreden klant:)

Terug
Naar boven