Fitness Seller

Nog powerlifters in Assen city te vinden

Bezoekers in dit topic

pol0100

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
6.357
Waardering
1.879
Lengte
1m81
Massa
120kg
Binnenkort ga ik verhuizen en vroeg ik mij af of daar waar ik ga wonen ook gemotiveerde powerlifters trainen....mogelijk kunnen wij dan tzt wat in het trainen betekenen voor elkaar....
 
Weet je al in welke gym je gaat trainen (als ze weer open gaan)?
 
Binnenkort ga ik verhuizen en vroeg ik mij af of daar waar ik ga wonen ook gemotiveerde powerlifters trainen....mogelijk kunnen wij dan tzt wat in het trainen betekenen voor elkaar....
Fitness factory Assen.
Zij hebben een hele zaal beneden met voldoende materiaal en mocht je iets nodig hebben kun je het aangeven en schaffen ze het aan. Er trainen een aantal powerlifters.
 
Weet je al in welke gym je gaat trainen (als ze weer open gaan)?
Geen idee nog.
Zelf heb ik in elk geval een powerlift homegym en wil ik weer gaan boksen 1x per week als het ooit weer ''normaal'' gaat worden
Ik heb zat vrienden die trainen/bodybuilden. Maar ik zoek gewoon echt iemand die gemotiveerd is en mij weet te motiveren om eens wat meer te gaan tillen. Misschien tzt maar eens bij Fitness factory Assen kijken.
 
Helaas woon ik niet in Assen dus dat is jammer, snap wel wat je bedoeld namelijk
Ano_210923 woont ergens die verkeerde kant uit vgm dus miss is hij in
 
Helaas woon ik niet in Assen dus dat is jammer, snap wel wat je bedoeld namelijk
Ano_210923 woont ergens die verkeerde kant uit vgm dus miss is hij in
Ik weet niet of je recentelijk nog in mijn log hebt gekeken......
 
Ik weet niet of je recentelijk nog in mijn log hebt gekeken......
Ja groningen toch, geen idee of dat ver van elkaar vandaan is. Kom er nooit joh
 
Back
Naar boven