XXL Nutrition

nog wat foto's.....

Bezoekers in dit topic

Wow.. wat een foto's...

een super-fysiek hoor echt toppie !

Hier wil ik meer van weten, is die sticky met dat dieet er ooit nog gekomen ?

En heb je ook met een wedstrijd mee gedaan, of was dit gewoon "voor de lol" ?
 
wazzup zei:
Hier wil ik meer van weten, is die sticky met dat dieet er ooit nog gekomen ?

En heb je ook met een wedstrijd mee gedaan, of was dit gewoon "voor de lol" ?

hij heeft zowiezo de online contest gewonnen:thumb:
sticy niets meer van vernomen

ben benieuwd hoe t nu met je ervoor staat. Meen dat je een langdurige blessure had opgelopen of zoiets toch?
 
Bannen die lul van een LanVlam
 
Coolio man!
Very tight. Ga zo door man, respect for this one.
 
yoooow :D niet normaal man, wat jij als naturel hebt bereikt (Y) netjes


ennuh wat LanVlam zei moet je maar gewoon als dik compliment lezen
 
hmm dit nadert perfectie, nice going dude!
 
ben benieuwd hoe t nu met je ervoor staat. Meen dat je een langdurige blessure had opgelopen of zoiets toch?

Ik heb sinds half juni niet meer kunnen trainen. OP de eerste plaats hadden ze kalk gevonden op het rechtersleutelbeen. Dit hebben ze operatief verwijderd door 1cm van het sleutelbeen af te halen. Begin januari was ik hier aardig van hersteld en toen begon de andere schouder. Dus weer naar de sportarts en voor de zekerheid ook maar foto's maken van de linkerschouder. Het sleutelbeen bleek er prima uit te zien gelukkig maar hij vond een 'wolkje' kalk op de zijkop. Hij verwachtte dus dat dit de klachten veroorzaakte.
Nu wordt ik dus behandeld met Swiss DolorClast, een apparaat dat mechanische schokgolven genereerd (www.arsismedical.nl). Ik ben nu 2 keer behandeld en de pijn die je erna ervaart is verreweg van prettig. Eigenlijk kan ik niks echt doen slapen doet ook veel pijn, maar het schijnt erbij te horen. Als het goed is zou er binnen vijf weken aanzienlijke verbeteringen op moeten treden.
Ik kan je vertellen dat je motivatie enorm gaat zakken in zo'n periode. In het begin houd je nog wat bij op de fiets enzo maar op een gegeven moment zakt de zin daarin. Het zelfde verhaal met eten. Het enige dat voor mij telt is dat ik straks weer 'pijnvrij' kan bewegen.

Over dat verslag; ik heb er niks meer aan gedaan. Wel kan ik eens een voorbeeld posten of doorsturen aan de admin met daarin het voedingsschema van de weken.

Bedankt voor de reacties.....

The_ur
 
Kolere... sterkte man !
 
Ja sterkte ... blessures zijn ****ing klote man.
Maar laat je niet kennen :thumbs:
 
klote blessures ook altijd :mad: ik hoop dat je snel geneest bro ;)
 
Back
Naar boven