sss1
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 9%
ik zou graag nog iets meer vet verliezen, ik zit nu ongeveer op vetpercentagen van 11 of 12%, maar wil graag onder de 10% komen.
ik weet alleen niet precies hoe ik het moet gaan doen, ik fitness 4 keer in de week en voetbal daarbij nog 3keer in de week. voor mijn gevoel eet ik ook goed, heb alleen de vraag: wat kan ik nog verbeteren?
hier mijn eetschema van een normale dag:
5:45 boterham met kipfilet en een shake( super protein)
9:00 4 boterhammen 2 met kipfilet 2 met smeerkaas of met ham kaas
11:00 stuk fruit
12:30 4 boterhammen 2 met kipfilet en 2 met smeerkaas of met ham kaas
15:00 stuk fruit
17:30 avond eten altijd verschillend maar meestal aardappelen stuk vlees en groenten. altijd een goede gezonde avondmaal. + bakje magere yoghurt.
19.30 Shake (whey isolaat)
21:00 Bakje magere kwark
graag hoor ik reacties over mijn eetschema hoe ik het kan verbeteren.
Als iemand tips heeft over mijn shakes om bijvoorbeeld een andere te nemen of die shakes op andere tijdstippen hoor ik dat ook graag.
ik weet alleen niet precies hoe ik het moet gaan doen, ik fitness 4 keer in de week en voetbal daarbij nog 3keer in de week. voor mijn gevoel eet ik ook goed, heb alleen de vraag: wat kan ik nog verbeteren?
hier mijn eetschema van een normale dag:
5:45 boterham met kipfilet en een shake( super protein)
9:00 4 boterhammen 2 met kipfilet 2 met smeerkaas of met ham kaas
11:00 stuk fruit
12:30 4 boterhammen 2 met kipfilet en 2 met smeerkaas of met ham kaas
15:00 stuk fruit
17:30 avond eten altijd verschillend maar meestal aardappelen stuk vlees en groenten. altijd een goede gezonde avondmaal. + bakje magere yoghurt.
19.30 Shake (whey isolaat)
21:00 Bakje magere kwark
graag hoor ik reacties over mijn eetschema hoe ik het kan verbeteren.
Als iemand tips heeft over mijn shakes om bijvoorbeeld een andere te nemen of die shakes op andere tijdstippen hoor ik dat ook graag.
Laatst bewerkt: