Fitness Seller

nog wat nieuws trenbolon testen

Ok ik wil wel testen :D

• Topic Starter Topic Starter
het is en mix van tren e en test e

Klinkt lekker. Beide op 100mg gedoseerd? Of is de Tren lager gedoseer dan de Test?

Wel lekker. Maar het is toch de bedoeling om je Test hoger te doseren dan je Tren. Dat word beetje lastig hiermee.

beetje raar om een ml sustanon te zetten naast test e...zou gewoon sust of test e zetten

Duidelijk verhaal: Er is iemand weer iets aan het spuiten waar ie de BALLEN verstand van heeft.

'Ik doe dan 1ml van die enne 1ml van die andere'.....:rolleyes:

ik ben vandaag begonen zet twee ml van die en een ml test e en een ml sutenon

Misschien heb ik het verkeerd onthouden. Maar dit is toch al jouw 3de kuur ??
Volgens mij begon jouw 1ste kuur ongeveer tegelijk met mijn 1ste kuur.
Ik weet nog wel dat je veel te snel je 2de kuur begon. Maar hoe kan jij nu al je 3de kuur doen terwijl ik nog aan het wachten ben tot time on = time off??

Misschien heb ik het verkeerd onthouden. Maar dit is toch al jouw 3de kuur ??
Volgens mij begon jouw 1ste kuur ongeveer tegelijk met mijn 1ste kuur.
Ik weet nog wel dat je veel te snel je 2de kuur begon. Maar hoe kan jij nu al je 3de kuur doen terwijl ik nog aan het wachten ben tot time on = time off??

dit is mijn 6ste kuur ik heb vijf weken rust gehoudenis kort ik weet het maar ik ken meer jongens die helemaal geen rust neemen of een maandje rust houden wat denk je van die groote jongens die gaan ook het hele jaar door ik moet nog wat kilo's paken voor mijn westrijd

Duidelijk verhaal: Er is iemand weer iets aan het spuiten waar ie de BALLEN verstand van heeft.

'Ik doe dan 1ml van die enne 1ml van die andere'.....:rolleyes:

ik doe een sust er bij omdat die sneller werkt en ik heb me info van iemand die er genoeg van af weet niks mis met mixen

Daar heb ik het ook niet over.

Op de manier waarover je over je kuurtje praat weet je zelf nauwelijks wat je in je reet spuit en waarom, en ook de hoeveelheden zijn je niet duidelijk.

Je bent een zoveelste voorbeeld van 'aannaaierij' dus gewoon effe proberen spieruh te kweekuh zoals een ander je dat aanpraat, zonder zelf eens onderzoek te doen naar wát je eigenlijk aan het doen bent.

Wat maak je nou druk om kerel. Wat hij met z'n reet doet is zijn probleem.

Daar heb ik het ook niet over.

Op de manier waarover je over je kuurtje praat weet je zelf nauwelijks wat je in je reet spuit en waarom, en ook de hoeveelheden zijn je niet duidelijk.

Je bent een zoveelste voorbeeld van 'aannaaierij' dus gewoon effe proberen spieruh te kweekuh zoals een ander je dat aanpraat, zonder zelf eens onderzoek te doen naar wát je eigenlijk aan het doen bent.

kijk dat is nugod gezegd DBC!!;)

Door schade en schande wordt men DBC :D

Nou zeg dat wel. En ik heb een missie he dat weet je. ;)

Terug
Naar boven