XXL Nutrition

Nog zo'n syntholgek , ongelooflijk

mooi in proportie dat wel :D

Droomfysiek

damn, komt dat nog ooit goed?

Wat een oliebol

"Shredded beast"

Garehanenhok.

PS: geheel niet gespierd is natuurlijk ook niet waar, maar die armen zijn belachelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dat meisje rechts op de foto lijkt wel op zijn
armen te geilen ??? ???

Waanzin haha!

Sommige mensen hebben wel een hele apparte kijk op zichzelf wat betreft ze mooi vinden.
Ik moet zeggen ziet er al behoorlijk rood uit allemaal die armen van hem
Gaat vanzelf wel ontsteken net zoals bij dat andere synthol figuur waar ze de rotzooi eruit hebben moeten snijden http://www.greggvalentino.net/ :(

Torretje in ze hoofd in de 4e kronkel van linksachter.

ik word doodziek van jullie allemaal altijd maar zeiken en zeiken en nog eens zeiken.:mad:

Jullie zouden eens wat respect moeten tonen:mad: het is gewoon 1 al jaloezie omdat je zelf niet zo groot kan worden:mad:

Wat doet ie nu met die vrachtwagen dan? ???

houston zei:
ik word doodziek van jullie allemaal altijd maar zeiken en zeiken en nog eens zeiken.:mad:

Jullie zouden eens wat respect moeten tonen:mad: het is gewoon 1 al jaloezie omdat je zelf niet zo groot kan worden:mad:

You must be joking :D

houston zei:

:kots:

houston zei:

ik hoop dat je een grapje maakt, anders gaat dat 1karmapower punt van je omlaag.

Tjee ik weet niet wat ik moet denken als ik dit zie.. Maar dit soort mensen moeten echt ziek zijn...

Die gast kwam er gewoon ziek van dat z'n armen niet wilden groeien op whey, daarom maar synthol.

jezus wat een mong**l

Terug
Naar boven