AndroidHealthClinic

nokia n79

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Een vriendin van me wil graag deze "eenvoudige" gsm kopen.
Ik ben niet echt een nokia fan maar naar het schijnt zouden ze wel degelijke apparaatjes hebben en voorlopig zijn ze nog altijd marktleider dus dat zegt wel "iets". Nu deed ik een à la minute research en merkte ik dat de telefoon uit kwam in augustus 2008. Dat is al een jaar geleden en hij kost nog altijd ergens in de 300 euro dus dat vind ik toch wel een beetje raar aangezien het eigenlijk wel al een oude gsm is. Weet iemand of er van deze gsm een nieuwere versie bestaat of dat die gsm nog koopwaardig is?
http://www.gsmarena.com/nokia_n79-2497.php

karma for input!

Als je vriendin gegronde redenen heeft om die tel aan te schaffen is daar toch niks mis mee?

• Topic Starter Topic Starter
Als je vriendin gegronde redenen heeft om die tel aan te schaffen is daar toch niks mis mee?

nee maar ze vraagt mn advies en ik ken wel wat van gsm's maar van de nokia n-reeks niet echt :') Ik heb gezegd dat hij al bij al wel goed is maar bij zo een zaken beeld ik me altijd in dat ik zelf voor die keuze zou staan en dan wil ik toch echt geen miskoop doen en omdat het een gsm is van al een jaar oud wil ik hem niet aanraden als ik weet dat volgende maand de opvolger van die gsm uit komt of dat er al een opvolger is ofzo. Ik wil haar geen kat in een zak verkopen, niet dat ik de verkoper ben maarja je weet wel..:rolleyes:

Heb zelf de N96, wel gaaf dingetje maar heb toch ergens wel een gevoel dat de i-phone msch net wat beter was geweest voor dat geld.

Je kan het beste een mobiel nemen met functies wat voor je vriendin belangrijk zijn.
ik werk zelf in het mobiele telefoon gebeuren.

Wat we de laatste tijd aan veel dames verkopen is een samsung touch wizz pink,
of een samsung star wat goedkoper prijsklasse.
google er maar ff naar ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je kan het beste een mobiel nemen met functies wat voor je vriendin belangrijk zijn.
ik werk zelf in het mobiele telefoon gebeuren.

Wat we de laatste tijd aan veel dames verkopen is een samsung touch wizz pink,
of een samsung star wat goedkoper prijsklasse.
google er maar ff naar ;)

ja maar die heb ik haar afgeraden omdat de huidige touchscreens en zeker onder de 300 euro nogal traag zijn. Ik heb haar gezegd dat ze beter nog een paar maanden kon wachten eer er mooie en betere android toestellen uitkomen want eerst wou ze een htc magic maar die was dan net iets te duur maar want die zou 450 euro kosten en dan heb ik gezegd dat ze beter nog een paar maanden wacht en toch 450 euro neertelt voor een androidgsm die dan meerdere jaren meegaat en snel is maar ze zegt dat ze gsm's snel beu is en koopt wrs elk jaar een nieuwe en ik wou even zien wat ze van het design van de samsung jet vond, gewoon het design, nix meer want ik vind het echt supergeyl want ik vond die nokia eigenlijk niet zo mooi maar ze zei dus echt nix over die samsung hé :o de b*ch! nee smaken verschillen natuurlijk :D
Op zich is het geen miskoop denk ik maar is er geen recentere/beter gsm uit de N-reeks die je haar kan aanraden of is het toch de enige in zijn soort die helaas wel al uit de oude doos komt.
Toen ik haar dat filmpje van de htc sense interface voor android toonde zei ze al meteen dat ze helemaal niet moet weten wat het weer was vandaag omdat dat een van de eerste dingen was uit het filmpje :')
Dat filmpje liet imponeerde haar precies niet veel :')

Ik heb haar gezegd dat ze beter nog een paar maanden kon wachten eer er mooie en betere android toestellen uitkomen want eerst wou ze een htc magic maar die was dan net iets te duur maar want die zou 450 euro kosten en dan heb ik gezegd dat ze beter nog een paar maanden wacht en toch 450 euro neertelt voor een androidgsm die dan meerdere jaren meegaat en snel is maar ze zegt dat ze gsm's snel beu is en koopt wrs elk jaar een nieuwe en ik wou even zien wat ze van het design van de samsung jet vond, gewoon het design, nix meer want ik vind het echt supergeyl want ik vond die nokia eigenlijk niet zo mooi maar ze zei dus echt nix over die samsung hé :o de b*ch! nee smaken verschillen natuurlijk :D

Het belang van interpuntie.
Interpunctie (het gebruik van leestekens op de juiste manier) maakt lezen gemakkelijker.
Interpunctie is dus niet her en der drie punten toevoegen in een zin zoals zo vaak wordt gedaan op internet.
In alle gevallen is een juist gebruik van de Nederlandse taal verzorgder en weerspiegelt je eigen gedachtegoed en intelligentie.
Echter, het gebruik van interpunctie geeft net dat beetje extra aan tekst ,wat het soms nodig heeft.

Soms kun je het opleidingsniveau van mensen aflezen juist aan hun gebrek aan interpunctie.
Of hun slordigheid.
Door woede kan interpunctie totaal vervallen en soms kun je zelfs iemand herkennen aan zijn/haar gebruik of gebrek aan interpunctie.

Hoe dan ook; het is handig. In vele opzichten.

Gek.

Indd, leest ****ing irritant.
Moet dan meteen denken aan zo'n klein irritant druk kind die geen 1 seconde ze bek dicht kan houden :D:mad:

Foei Smurfo ;)

Verder is de N79 wel een goeie tel, en 300 euro voor een jaar oud valt mee, als je echt een toppertje wilt dan zou ik de N97 kopen, maar die is wat prijzig natuurlijk :D

Terug
Naar boven