XXL Nutrition

Nolvadex meenemen in koffer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flikker ze in een potje met vitamines die dezelfde vorm hebben of stop ze in een leeg smint-doosje:D
 
bonnetje heb ik niet meer,
Hij wou me niet meer dan 60stuks meegeven maus;)

Laat wat andere gasten ook wat voor je halen of kijk of die zelfde vent/vrouw er niet staat....;)
 
ik versta al die hetze niet over een doosje of twee doosjes nolvadex niet. wat is het probleem eigenlijk? zelfs als de douane je spullen doorzoekt en die doosjes vindt, is er toch niets aan de hand. is toch een medicament dat je gebruikt omdat je een probleem aan je tepel hebt en dat je in gran canaria gekocht hebt. straks mogen we al niet meer met medicatie op reis. de douane weet zelfs niet wat nolvadex is. het ergste wat ze zouden kunnen doen, is je doosje afnemen en dan ben ik er zeker van dat ze dat nog niet eens gaan doen. je zou al echt malchance moeten hebben dat ze je gaan controleren.
 
Wat als je straks in een hete cel zit waar tig buitenlanders zitten die je ster willen lek prikken?

Voor die handel ga ik geen risciolopen, geen 1 en geen 30 stuks.
 
Wat als je straks in een hete cel zit waar tig buitenlanders zitten die je ster willen lek prikken?

Voor die handel ga ik geen risciolopen, geen 1 en geen 30 stuks.

Ach kerel, zo werkt dat gelukkig niet.;)
Zeker in de EU niet.

Maar voor een paar tabs zou ik er uberhaupt geen moeite voor doen.
Word pas echt leuk als je op zn minst een doos of tas vol mee kan nemen.
 
sporthaas zei:
Wat als je straks in een hete cel zit waar tig buitenlanders zitten die je ster willen lek prikken?

Voor die handel ga ik geen risciolopen, geen 1 en geen 30 stuks.

je weet echt niet waarover je spreekt. zou je niet beter je naam "sporthaas" veranderen? "angsthaas" lijkt mij beter.
 
Gewoon meenemen, in je koffer in een broekzak verstoppen, is er niks aan de hand. Ik heb namelijk 2 weken terug 10 pakken nolvadex, 50 amp sustanon en 50 amp primo gesmokkeld vanuit Turkije... :) Let er wel op dat je verder geen opvallende/verdachte spullen in je koffer heb. Een man die voor me liep had een speelgoedpistooltje in zijn koffer, ze hebben de hele koffer ondersteboven gehaald..bij mij zagen ze alleen ma kleren dus mocht ik zo doorlopen...:)
 
Niet in lege multivitamine-potjes doen.
Da tbrengt pas argwaan met zich mee.
Gewoon in je koffer, en je bonnetjes kunnen tonen.
 
ik kom net trug uit mexico er was helemaal geen controle op schiphol ik had tamoxifen daar mee naar toe genoomen en ik had nog over dus ik heb het ook weer mee trug genoomen
 
ik kom net trug uit mexico er was helemaal geen controle op schiphol ik had tamoxifen daar mee naar toe genoomen en ik had nog over dus ik heb het ook weer mee trug genoomen

Nog wat dboll inject kunnen scoren kerel? :D
 
ik versta al die hetze niet over een doosje of twee doosjes nolvadex niet. wat is het probleem eigenlijk? zelfs als de douane je spullen doorzoekt en die doosjes vindt, is er toch niets aan de hand. .

Als ze iets vinden ben je zeker wel de lul..want in nederland mag je geen medica hebben zonder recept..en de douane weet heus wel wat dat ze nolvadex voor anabolica gebruiken...dus ma kans op controle is wel klein, ma toch goed verstoppen...
 
update;

Nolvadex gewoon meegekregen in de koffer zonder problemen.:)
 
Back
Naar boven