XXL Nutrition

Nominatie meest roffe foto van 2008

in jou spiegel of wa?

jezus christus, wat een gore gasten. bah

Ik begrijp dit niet hoor, ben ik te lang weg uit Nederland ofzo ??? ... hier zijn geen woorden voor, wat is er aan de hand met zulke gasten :eek:
Als deze gasten in "mijn tijd" zo in de stad rond hadden gelopen, ik weet niet hoor... maar ik ben bijna zeker dat die met minder "mooie gezichtjes" naar huis hadden gekomen.

Dat zijn ook echt van die gasten die op hun 25ste nog steeds bij hun moeder wonen en nog steeds overal met de fiets of OV naartoe gaan :P

Dat zijn ook echt van die gasten die op hun 25ste nog steeds bij hun moeder wonen en nog steeds overal met de fiets of OV naartoe gaan :P

Ik woon ook nog thuis en ik rij nog elke dag op mijn fiets. Ben ik nu ineens een roffe superdude??

Ik woon ook nog thuis en ik rij nog elke dag op mijn fiets. Ben ik nu ineens een roffe superdude??

als je dan nog elke dag 3 uur onder de zonnenbank gaat liggen, en je wenkbrauwen netjes epileert, tuut mondje er bij...
dan ja :D

als je dan nog elke dag 3 uur onder de zonnenbank gaat liggen, en je wenkbrauwen netjes epileert, tuut mondje er bij...
dan ja :D

En al je geld uitgeeft een dure merkkleren zonnebank kapper elke week, ipv je rijbewijs gaan halen en wat doen met je leven, ja ;)

een droomvrouw :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kale is wel errug roff

DB2030-775524.jpg

Terug
Naar boven