AndroidHealthClinic

Nominatie meest roffe foto van 2008

En trouwens: what the f8ck is er aan de hand met die trieste gipsy kings?

Wat een stelletje kneuzen.

i dunno mensen, als deze 'trénd' zich doorzet moet ik misschien ook maar eens gaan denken aan een '90 dagen termijn, net als Jane'

Dit is toch gewoon TE triest voor woorden. Ik heb nog nooit zo'n kneus in real life gezien. Maar als ik er 1 tegen kom ga ik gewoon heel hard lachen.........EN vragen wat de drijfveer achter dit alles is.

Ga een avondje stappen in Hollywood Music Hall Rotterdam, dan kijk je je ogen uit...

BTW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat klopt er niet? :roflol:

hij is vergeten z'n wenkbrauwen te epileren? :dunno:

Nee of 't ligt aan mij, of z'n benen lopen zwaar achter tegenover de rest van ze lichaam, kan ook zijn omdat die foto een btje van boven is genomen, maar denk toch dat ik gelijk heb..

monster fysiek

Nee of 't ligt aan mij, of z'n benen lopen zwaar achter tegenover de rest van ze lichaam, kan ook zijn omdat die foto een btje van boven is genomen, maar denk toch dat ik gelijk heb..
klopt, vind hem trouwens echt opgeblazen, kan het niet mooi vinden

Ga een avondje stappen in Hollywood Music Hall Rotterdam, dan kijk je je ogen uit...

BTW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat klopt er niet? :roflol:

geen benen, wel grote boven armen en borst.
netjes geschoren gay baardje, dunne onderarmen
kijkt wel zwoel uit zijn ogen... zo van "ik pak je lekkere knul"

definitief een :sd:

Wat lopen er voor rare draadjes over zijn borst? Koptelefoondraadjes afgeknipt ofzo?

Ik wil z'n gezicht wel eens zien als hij dit topic doorbladerd :D

kijk eens wie ik tegenkom op Partyflock op het sportforum: "hoevaak fitness jij per week?"

met als reactie: "4x in de week 5 uur per dag it al 11 jaar in de fitness wereld en nee slik geen annebolen puur natuur is dit"

:haha::roflol: check zijn profiel: partyflock lid: $Gipsy-King$ :D

Stuur hem de link van dit topic.....dan wil ik zijn kop ook wel eens zien idd hopen dat hij daar ook een foto van maakt.

Volgens PF is dit zijn vriendin:

Wat een crackhoofd!

die chick is te erg man i hit it

Jij hit alles Ciko dat zegt dus niet zo veel......:D

No offence....maar o zo waar.

Deze gast is zeker eentje...

Tis net een Thunderbird, als je er touwtjes aan hangt, wat een blokhoofd!!

Gayer kan niet...:roflol:

Heeft ie nu een tepelpiercing?? OMG

Terug
Naar boven