XXL Nutrition

Nominatie meest roffe foto van 2008

DB1005-769998.jpg

oh boy ....

:roflol:!!!!

Wat een foto's :roflol::roflol::roflol:

behoort toch wel tot 1 van de kanshebbers:D

vhz2qc.jpg

HAHAHHAHAH
In eerste instantie dacht ik dat het een meisje was. Na 5 min lachen zag ik dr baard pas en bleek het een man. Godver zeg deze is echt te mooi.
Na 10 min kwam ik erachter dat ze dr ogen open had hahahaha.
Onee het is een man.

Zijn een paar lekkere kerels bijgekomen!

Jongens jongens, waren we bijna deze buffel vergeten :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://images.sugababes.nl/user_pics/1239/1239339_224f88c382.jpg

Superdudes.nl - HEAVEN_ON_EARTH

:roflol::roflol::roflol:

kijk eens wie ik tegenkom op Partyflock op het sportforum: "hoevaak fitness jij per week?"

met als reactie: "4x in de week 5 uur per dag it al 11 jaar in de fitness wereld en nee slik geen annebolen puur natuur is dit"

:haha::roflol: check zijn profiel: partyflock lid: $Gipsy-King$ :D

Die blik staat me helemaal niet aan, als ik hem tegenkom is hij de mijne.

Haha. Ok 18-jarig monster.

Wat ik niet snap is dat die vaak toch wel knappe vrouwen zo'n metrocoïtusuele randdebiel met gaar kapsel verkiezen boven een normale vent.

Wat ik niet snap is dat die vaak toch wel knappe vrouwen zo'n metrocoïtusuele randdebiel met gaar kapsel verkiezen boven een normale vent.
mss zijn die normale mannen te normaal, deze gasten zien eruit of ze met plezier naar kledingzaken gaan, en wss net als sommige vrouwen 3 uur op een dag over niets lopen lullen door de telefoon, zou dat niet 'ideaal' zijn voor sommige huppelk*tjes?

dat soort oppervlakkige kansloze vrouwen met het IQ van een tuinhek zijn echte kerels niet waard.

nuff said ;)

i dunno mensen, als deze 'trénd' zich doorzet moet ik misschien ook maar eens gaan denken aan een '90 dagen termijn, net als Jane'

Dit is toch gewoon TE triest voor woorden. Ik heb nog nooit zo'n kneus in real life gezien. Maar als ik er 1 tegen kom ga ik gewoon heel hard lachen.........EN vragen wat de drijfveer achter dit alles is.

Terug
Naar boven