MuscleMeat

Nooit cutten

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Heb verhalen gehoord van mensen die nooit aan het cutten zijn, en toch groot zijn met een redelijk laag bf.... Hoe kan dat? :D

Thanks!

Die mensen liegen.

ligt er ook aan wat je een redelijk laag BF vindt.

zonder echt cutten, maar met cardio alleen en een beetje op je voeding letten, kun je al richting 15% ofzo lijkt me, dat icm flink wat massa ziet er dan ook indrukwekkend uit...

Het is genetisch ,
al is het nooit bewezen dat er iets is al genetisch in de BB wereld

wel genetische tekortkomingen natuurlijk maar geen genetische voordelen.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

ligt er ook aan wat je een redelijk laag BF vindt.

zonder echt cutten, maar met cardio alleen en een beetje op je voeding letten, kun je al richting 15% ofzo lijkt me, dat icm flink wat massa ziet er dan ook indrukwekkend uit...
met laag bedoeld TS een bf rond de 10% schat ik

ik heb nooit gecut?
is dit gelogen?

Ik eet alles wat ik wil en heb geen voedingsschema

sorry hoor, maar van de aantal keren dat je gekuurd hebt, ben je redelijk ''small'' voor je doen, daarbij vind ik dat jij niet zon super fysiek hebt.
snap dat dit mijn mening is en dus niet offensief bedoeld is.
:)

sorry hoor, maar van de aantal keren dat je gekuurd hebt, ben je redelijk ''small'' voor je doen, daarbij vind ik dat jij niet zon super fysiek hebt.
snap dat dit mijn mening is en dus niet offensief bedoeld is.
:)
het gaat hier niet over het hebben van een goed fysiek???

het gaat er over laag in je bf te staan en dat zonder cutten

en verder heb ik 1 kuurtje gehad en ben ik redelijk smal:me dat als doel voor ogen;)

verder niet zomaar posten zonder je huiswerk te doen meneertje:D
en goed lezen

Het is genetisch ,
al is het nooit bewezen dat er iets is al genetisch in de BB wereld

wel genetische tekortkomingen natuurlijk maar geen genetische voordelen.

Genetische voordelen en tekortkomingen zijn van dezelfde factoren afhankelijk.
Inactief en actief thyroid (T4/T3), testosteron, cortisol en nog een hoop andere hormonen.
SKeletal muscle insulin sensitivity etc..
Die dingen zijn bij 'genetic freaks' optimaal.

Het is nogal simpel om te zeggen dat het nooit is 'bewezen'.

Genetische voordelen en tekortkomingen zijn van dezelfde factoren afhankelijk.
Inactief en actief thyroid (T4/T3), testosteron, cortisol en nog een hoop andere hormonen.
SKeletal muscle insulin sensitivity etc..
Die dingen zijn bij 'genetic freaks' optimaal.

Het is nogal simpel om te zeggen dat het nooit is 'bewezen'.
toch is het echt nooit bewezen of is er nooit onderzoek naar gedaan mbt BB

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

overgigens wil ik niet zeggen dat ik groot ben,maar dat ik al wel heel mijn leven laag in de bf zit en mensen het raar vinden omdat ze zien wat ik allemaal wel niet eet,
en toch sta ik redelijk droog

toch is het echt nooit bewezen of is er nooit onderzoek naar gedaan mbt BB
Thyroid niveau's zijn (bijna) optimaal, hoe hoger de skeletal muscle insulin sensitivity hoe beter de kcals gebruikt kunnen worden door de spieren ipv als vet te worden opgeslagen, hoog testgehalte en lage cortisol productie helpt ook.. Dat zijn feiten en geen verzinsels, de werking van hormonen is al lang bekend en optimale niveau's daarvan zijn zeker van belang bij spiergroei en vetverlies.

Thyroid niveau's zijn (bijna) optimaal, hoe hoger de skeletal muscle insulin sensitivity hoe beter de kcals gebruikt kunnen worden door de spieren ipv als vet te worden opgeslagen, hoog testgehalte en lage cortisol productie helpt ook.. Dat zijn feiten en geen verzinsels, de werking van hormonen is al lang bekend en optimale niveau's daarvan zijn zeker van belang bij spiergroei en vetverlies.

bron(nen)?

Als dit verder betrekking heeft op iedereen heeft het niks meer te maken met genetisch want het geld tenslotte voor iedereen?
alleen ligt het bij het 1 wat hoger als bij het ander,dat kan het dan weer wel een genetische gedeelte maken.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

er zijn heel veel mensen die geloven in het bb wereldje in goeie genen,persoonlijk geloof ik er zelf ook wel in.
maar idd verstrekken mensen vaak verkeerde informatie

bron(nen)?

Als dit verder betrekking heeft op iedereen heeft het niks meer te maken met genetisch want het geld tenslotte voor iedereen?
alleen ligt het bij het 1 wat hoger als bij het ander,dat kan het dan weer wel een genetische gedeelte maken.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

er zijn heel veel mensen die geloven in het bb wereldje in goeie genen,persoonlijk geloof ik er zelf ook wel in.
maar idd verstrekken mensen vaak verkeerde informatie

Bronnen?
Lees je eens in qua endocrinologie.

Het gaat erom dat de verhouding van die hormonen optimaal is en nog een hoop andere dingen.
Er wordt niet voor niets test, T3, GH, insuline etc gebruikt, dat werkt nu eenmaal.

Los daarvan zijn er nog een hoop dingen zoals de verdeling fast/slow twitch vezels ed.

Als goede genen niet bestonden zat dbb niet vol ecto's.

nee echt BB's zitten in de gym.

weinig discipline en geen doorzettingsvermogen zijn ook veel voorkomende factors bij ecto's

dat kan ook best tegenwerken
Reageer dan tenminste inhoudelijk op mijn post.. Trouwens.. No offence, maar jij bent toch ook het bewijs dat genen + roids wel werken?

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Maar dan eet je waarschijnlijk wel vaak schoon, toch?
''Schoon'' eten maakt geen verschil zolang je ekv gelijk blijft.

• Topic Starter Topic Starter
Reageer dan tenminste inhoudelijk op mijn post.. Trouwens.. No offence, maar jij bent toch ook het bewijs dat genen + roids wel werken?

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

''Schoon'' eten maakt geen verschil zolang je ekv gelijk blijft.

Wat bedoel je? ik bedoel te zeggen dat hij waarschijnlijk niet de hele dag aan patat en pizza zit, anders kan je er echt onmogelijk zo uitzien, lijkt me.

Maar dan eet je waarschijnlijk wel vaak schoon, toch?
nee ik eet niet echt schoon,heb het in het verleden ook nooit gedaan.ik let niet echt op mijn voeding en eet niks speciaals omdat ik het niet mag hebben of dat het te VET is
als ik echt schoon ga eten zit ik zo op de 7/8%

ik ben een heel slecht voorbeeld voor BB

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Wat bedoel je? ik bedoel te zeggen dat hij waarschijnlijk niet de hele dag aan patat en pizza zit, anders kan je er echt onmogelijk zo uitzien, lijkt me.

** hij had het niet tegen jou;) **

en dit is wat bekenden en vrienden van mij ook zeggen.hoe ik nog zo droog kan zijn ondanks alles wat ze mij zien eten (wat ook heel slecht is.ik eet veel snachts omdat ik snachts leef)
er is niks zo slecht als snachts eten natuurlijk laat staan ongezond.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik eet niet echt schoon,heb het in het verleden ook nooit gedaan.ik let niet echt op mijn voeding en eet niks speciaals omdat ik het niet mag hebben of dat het te VET is
als ik echt schoon ga eten zit ik zo op de 7/8%

ik ben een heel slecht voorbeeld voor BB

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

** hij had het niet tegen jou;) **

en dit is wat bekenden en vrienden van mij ook zeggen.hoe ik nog zo droog kan zijn ondanks alles wat ze mij zien eten (wat ook heel slecht is.ik eet veel snachts omdat ik snachts leef)
er is niks zo slecht als snachts eten natuurlijk laat staan ongezond.

Wat mag je niet hebben dan? Whey enzo?

Terug
Naar boven