Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Wou ik net posten haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sem schilt?ik vind dat niet zo knap hoor. hij doet vechtsport.
Vriend van mij die bijna nooit krachttraining doet maar wel veel vechtsport bankdrukt 120 kg en dl 180 allemaal raw zonder belt/straps en full squat 150 raw.
nee abi.
nee abi.
hij heeft wel goede genetics.
hijs zon 1.84 op 93kg 10%
maarja als je elke dag mma doet..
Ik squat ook 100kg bij 78.. zo bijzonder is dat niet..
Achja zwart zijn heeft ook zo zijn nadelen he in de maatschappij
Wat voor vechtsport doet ie dan

uhm heb een paar keer met hem meegetraind en al die mensen daar waren buff. Ligt natuurlijk ook aan het niveau en hoe vaak diegene traint. Die vriend waar ik het over heb is al op zijn 16de pro MMA-er.Vechtsporten zijn overrated tussen 100 mensen die boxen,kick,thai kun je met moeite paar vinden met een zeer goed lichaam... Meestal is het naar de klote door al die herhaling vroeger moesten we 100x pompen toen we boxten WTF 100 herhaling verbrand gewoon de spieren , moesten die trainers wat kennis hebben over spieropbouw zou iedereen een stuk verder staan.
uhm heb een paar keer met hem meegetraind en al die mensen daar waren buff. Ligt natuurlijk ook aan het niveau en hoe vaak diegene traint. Die vriend waar ik het over heb is al op zijn 16de pro MMA-er.
wat is 100x pompen?
100 push ups, 100 sit ups, 100 pull ups enzo 

Nee, BJJ.Oftewel Judo/Grondvechten toch
Waarom geen MMA, dat lijkt me dan leuker![]()

Na een deftige opwarming, obviouslyDenk dat ie bedoelt 100 reps100 push ups, 100 sit ups, 100 pull ups enzo
Trouwens, wie de hell gaat ze eerst squat nou 100 kilo doen, dan ben je toch ook niet slim?![]()

JBZ gelogen
simpel: eten naar behoefte? op hetzelfde gewicht blijven en blijven trainen, hierdoor neemt je spiermassa toe, blijft je gewicht gelijk en neemt je vetpercentage af?
over 2,5 weken ga ik bovenstaande zelf proberen, dan ben ik van 77 kg (7 weken geleden) naar 90 kg gebulked met een vp van nog steeds 16%.
doel: 90 kg te behouden en vetpercentage dan naar 12% te verlagen.
.