Fitness Seller

Nooit cutten

ik vind dat niet zo knap hoor. hij doet vechtsport.
Vriend van mij die bijna nooit krachttraining doet maar wel veel vechtsport bankdrukt 120 kg en dl 180 allemaal raw zonder belt/straps en full squat 150 raw.

nee abi.
hij heeft wel goede genetics.
hijs zon 1.84 op 93kg 10%
maarja als je elke dag mma doet..

Vechtsporten zijn overrated tussen 100 mensen die boxen,kick,thai kun je met moeite paar vinden met een zeer goed lichaam... Meestal is het naar de klote door al die herhaling vroeger moesten we 100x pompen toen we boxten WTF 100 herhaling verbrand gewoon de spieren , moesten die trainers wat kennis hebben over spieropbouw zou iedereen een stuk verder staan.

Shiiiittttt
Wel herkenbaar, had vroeger ook wel van die n*gers bij mij @ basketbal, aten echt junk en zagen er nog zo uit, echt oneerlijk

Haha, ja man, hier is dan een foto van zijn back development:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik lift 1,5jaar en heb nog altijd zoiets niet :(

Achja zwart zijn heeft ook zo zijn nadelen he in de maatschappij :roflol:

Wat voor vechtsport doet ie dan

Vechtsporten zijn overrated tussen 100 mensen die boxen,kick,thai kun je met moeite paar vinden met een zeer goed lichaam... Meestal is het naar de klote door al die herhaling vroeger moesten we 100x pompen toen we boxten WTF 100 herhaling verbrand gewoon de spieren , moesten die trainers wat kennis hebben over spieropbouw zou iedereen een stuk verder staan.
uhm heb een paar keer met hem meegetraind en al die mensen daar waren buff. Ligt natuurlijk ook aan het niveau en hoe vaak diegene traint. Die vriend waar ik het over heb is al op zijn 16de pro MMA-er.

wat is 100x pompen?

• Topic Starter Topic Starter
uhm heb een paar keer met hem meegetraind en al die mensen daar waren buff. Ligt natuurlijk ook aan het niveau en hoe vaak diegene traint. Die vriend waar ik het over heb is al op zijn 16de pro MMA-er.

wat is 100x pompen?

Denk dat ie bedoelt 100 reps :) 100 push ups, 100 sit ups, 100 pull ups enzo :)

Trouwens, wie de hell gaat ze eerst squat nou 100 kilo doen, dan ben je toch ook niet slim? :eek:

Oftewel Judo/Grondvechten toch :)
Waarom geen MMA, dat lijkt me dan leuker :D
Nee, BJJ.

Judo is gay, en MMA is een andere sport. Jij stelt rare vragen vriend :D

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Denk dat ie bedoelt 100 reps :) 100 push ups, 100 sit ups, 100 pull ups enzo :)

Trouwens, wie de hell gaat ze eerst squat nou 100 kilo doen, dan ben je toch ook niet slim? :eek:
Na een deftige opwarming, obviously :D

simpel: eten naar behoefte? op hetzelfde gewicht blijven en blijven trainen, hierdoor neemt je spiermassa toe, blijft je gewicht gelijk en neemt je vetpercentage af?

over 2,5 weken ga ik bovenstaande zelf proberen, dan ben ik van 77 kg (7 weken geleden) naar 90 kg gebulked met een vp van nog steeds 16%.

doel: 90 kg te behouden en vetpercentage dan naar 12% te verlagen.

simpel: eten naar behoefte? op hetzelfde gewicht blijven en blijven trainen, hierdoor neemt je spiermassa toe, blijft je gewicht gelijk en neemt je vetpercentage af?

over 2,5 weken ga ik bovenstaande zelf proberen, dan ben ik van 77 kg (7 weken geleden) naar 90 kg gebulked met een vp van nog steeds 16%.

doel: 90 kg te behouden en vetpercentage dan naar 12% te verlagen.

Wanneer jou spiermassa toeneemt komt jou behoefte dus ook hoger te liggen, wat betekent dat je weer meer moet gaan eten om verder te kunnen groeien.

Eten op behoefte -> groeien -> behoefte hoger -> groeien -> behoefte weer hoger etc etc etc

Als het zo simpel was als jij zegt zou elke buffel van 100kg+ nog steeds evenveel eten als dat hij deed op 70kg :D.

Hoi ik ben nieuw hier lees al een tijd mee en nu ook maar een aangemeld.

Ik ben het inderdaad eens met bovenstaande al ben ik er wel achter gekomen dat ondanks berekenen qua onderhoud, deze niet altijd per individu hoeven te kloppen.
Mijn broertje staat met matige training en gewoon 3 a 4 x per dag eten (veel junk suikers enz) al 2 jaar redelijk droog op zo'n 12% bf terwijl als ik dit zou doen in no time weer op 20+ bf zou zitten. Duidelijk verschil in stofwisseling denk ik. Daarnaast moet hij om ook maar een paar kilo aan te komen wel 4000+ kcal per dag eten, terwijl ik met in dieet van rond de 3000 kcal al aankom.

Ben reeds een maandje bezig met cutten en weet uit eigen ervaring dat ik pas vet verlies als ik onder de 2400 kcal zit.. terwijl mijn onderhoud volgens de bekende methode's rond de 3000-3300 kcal zou moeten liggen..

Het verschilt volgens mij dus echt per persoon hoe je reageert op voeding

groetjes en trainse/gainse allemaal,

Dice

Nouja, ben ook me leven lang droog geweest. Nu ben ik ook wel licht en heb erg trage progressie als ik niet 4000+ cal binnekrijg (70kg/1,82/8%bf) maar al zou ik elke dag friet en junk eten zou ik niks aankomen. irritant snelle afbouw, en om te gainen is dit niet zo chill...maar als je eenmaal gebulkt hebt en bent waar je wilt zijn hoef je alleen gezond te eten om gezond te zijn, ik blijf toch op gewicht. ieder nadeel hebt z'n voordeel ;)

Terug
Naar boven