AndroidHealthClinic

Nooit meer off gaan

Weet niet in hoeverre hier aantoonbaar bewijs van bestaat, denk het niet, maar wat nu als blijkt dat het voortdurend ON en OFF gaan zorgdraagt voor primaire hypogonadisme?
Dat dus de rek in de hormonenhuishouding langzaam maar zeker wegebt.

Wat dan?

SIA, hoe zag jouw HCG protocol eruit als ik vragen mag?
Je bloedwaardes na zo lang on geweest te zijn, zijn namelijk uitzonderlijk goed (Y)

weet je die niet, daar heeft hij ons mee doodgegooid
elke dag 100iu toch? :D

Mind=blown.

HCG goeroe jongeh!:p

Maar als z'n waarden kloppen werkt het dus wel?
Mijn waarden kloppen, no doubt about that.;)

SIA staat overigens voor Security Industry Authority.
Ik ben in de weekenden een gecertificeert uitsmijter/bouncer met vergunning.;)

Laatst bewerkt:
vind stukjes van SIA altijd wel interessant.
nog even het volgende over het altijd ON zijn. iedereen heeft het altijd over de kinderwens, ik en waarschijnlijk vele anderen zullen op een gegeven moment gaan denken sterilisatie. weet een van jullie hoe dat onderzoek over chemische sterilisatie is verlopen? als ik me niet vergis werd hierbij ook gebruik gemaakt van testosteron injecties voor de rest van een mans leven? Technisch gezien ben je dan dus ook voor altijd ON.

nog even het volgende over het altijd ON zijn. iedereen heeft het altijd over de kinderwens, ik en waarschijnlijk vele anderen zullen op een gegeven moment gaan denken sterilisatie. weet een van jullie hoe dat onderzoek over chemische sterilisatie is verlopen? als ik me niet vergis werd hierbij ook gebruik gemaakt van testosteron injecties voor de rest van een mans leven? Technisch gezien ben je dan dus ook voor altijd ON.

Vergelijking van niks:rolleyes:

90% van de mensen die ooit het besluit maken om voor altijd on te blijven komt daar na x aantal jaar op terug. Ze worden wat ouder, BB is niet meer zo belangrijk, ze krijgen klachten,...

En wanneer ze hun axis terug willen opstarten komen de problemen...

Ik zou het nooit doen, tenzij je wedstrijden op hoog niveau wil draaien of je bvb model bent en je inkomen afhankelijk is van je lichaam.

IK weet niet of Snuff SIA is maar ik kijk ook zo min mogelijk naar de nick van de boodschapper maar lees de boodschap. Totaal niet relevant of Snuff of Sia iets schrijft. De les die ik hier uit trek is dat men hier teveel naar reputatie en te weinig naar de inhoud kijkt van iemand zijn verhaal. Men had de pik op Snuff en wat hij ook schreef werd belachelijk gemaakt en niet als individu vs Snuff, nee lekker met z'n allen tegen hem. Heel iritant vond ik dat toen. Heel irritant vind ik het nu naar J4ck/flipfluitketel. De reputatie van flipfluitketel slaat terug op J4ck en men reageert niet meer op wat J4ck schrijft maar slecht op dat hij het schrijft. Eigenlijk is de story van Snuff behoorlijk vergelijkbaar met J4ck. Ik was het oneens met de gang van zaken rondom hoe Snuff behandeld werd door de meute en ben dat nu rondom J4ck. Typisch alleen dat het net J4ck is die moet openbaren Snuff = SIA Hij hoeft slechts zijn eigen ergernis over hoe hij behandeld wordt hoeft te verplaatsten naar Snuff toen om te beseffen dat dit niet plezierig is. Stel dat Sia=snuff heeft iemand dan geen recht op een second life @DBB een schone lei zonder gezeik over dat vorige account?
En kunnen wij niet wat meer op de bal en minder op de man spelen aub?

Mee eens, maar toch zegt een naam ook wel wat. Mijn brein geeft toch wel aan hey dat is Cools, of dat is Sia of dat is Ymir... En de link met interessante materie is gemaakt. Hetzelfde geld natuurlijk voor mensen die vaak onzin posten ofzo. Selectief lezen is moeilijk tegen te gaan zo, maar het is belangrijk dat hetgeen wat je leest ook logisch moet zijn en bij twijfel gewoon zelf even opzoeken in betrouwbare bronnen.

We gaan weer behoorlijk offtopic, maar door de stigmatisering rondom J4ck, merk ik dat ik me kapot erger aan veel van zijn posts. Dat is totaal niet terecht en dat weet ik ook, maar onbewust werkt het wel zo.

• Topic Starter Topic Starter
90% van de mensen die ooit het besluit maken om voor altijd on te blijven komt daar na x aantal jaar op terug. Ze worden wat ouder, BB is niet meer zo belangrijk, ze krijgen klachten,...

En wanneer ze hun axis terug willen opstarten komen de problemen...

Hoewel ik always on sterk overweeg, moet ik deze quote wel onderschrijven. Je leest inderdaad dat sommigen toch wel terugkomen na x jaar.

Ik heb de indruk dat er heel weinig (if any) op trt (en meer zitten) voor reeds enkele jaren ... Is hier bv. iemand die al 10 jaar op test zit ?

Mijn waarden kloppen, no doubt about that.;)

SIA staat overigens voor Security Industry Authority.
Ik ben in de weekenden een gecertificeert uitsmijter/bouncer met vergunning.;)

Dat ze een panlat als jou bij de deur laten. Ben je niet in de war met glazenophaler.

Wat een waardeloze fysiek heb je kerel, heb je topics op ander forum gevolgd.... My god, ga voetballen man.

Terug
Naar boven