Fitness Seller

Nieuws Noord-Korea dreigt met oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach het regime daar weet ook dat als ze ophouden met dreigen met oorlog en een stabiel vredesplan klaarleggen het snel met ze is afgelopen.

Die Kaas Is Groen is zo'n ongelooflijke troll he, net zo duidelijk dat kaas niet groen is. Dat er mensen happen verbaast me. o.O

Is Noord-Korea een provincie of is het een werkelijk land, apart van Korea?

Eric heeft ook al tien keer gehoord dat er tien kickboxers naar z'n huis komen die hem anders zullen doen laten piepen, wat in werkelijkheid neerkwam op tien nieuwe aanmeldingen onder een nieuw email adres van het desbetreffende lid met een perm-ban als sanctie. Ja hoor, daar scoor je mee.

N-K. Mij een raadsel dat het land nog bestaat zeg.

Met jou valt duidelijk niet te praten. Wat heeft het communisme hier nou mee te maken? Noord-Korea is net zoals vele andere communistische landen een prachtige plek om te wonen. Ik ken genoeg Noord-Koreanen die vol liefde over hun paradijs praten. Je hebt gewoon te veel praatjes gehoord verspreid door het Westen.

Ik zou zeggen, ga eens op vakantie naar Noord-Korea en kom in aanraking met hun unieke en charmante cultuur. Later ga ik sowieso ook in Noord-Korea o.i.d. wonen.

:rolleyes: obvious troll is obvious. Ban hem dan toch mods :D.

Is Noord-Korea een provincie of is het een werkelijk land, apart van Korea?

Ja, zoals Oost-Duitsland destijds in Europa.

mnkorea.gif

Laatst bewerkt:
Lijkt me nou geen fijn gevoel, een land met kernwapens, een miljoenenstad als Seoul en een gestoorde leider.

Ze weten ook dat als ze die kernwapens werkelijk gebruiken ze er allemaal geweest zijn. Ze hebben ze eerder om een goede onderhandelingspositie te verkrijgen.

Het zou me niet verbazen als Kim op zijn sterfdag zichzelf nog een plaatsje in de geschiedenis wil geven door op die rode knop te drukken en een mooie paddestoel te creeren.

Wie noemt zn zoon dan ook Kim :roflol:

Wat ben jij toch een mong**l, potverdomme zeg...Als je niet weet waarover je het hebt, zwijg dan gewoon aub.

edit: in België kennen we de DT regel tenminste wanneer we 18 jaar zijn:)

het wordt tijd.

Omdat het een communistisch land is, idioot.

Moest ik je andere reacties en topics nooit hebben gelezen zou ik dit als sarcasme zien en erom kunnen lachen, maar erg genoeg denk ik dat je dit nog echt meent.

hap hap hap

Wie noemt zn zoon dan ook Kim :roflol:

:roflol:

Hele trieste en spijtige zaak, maar met een land als noord-korea moest dit impassé uiteindelijk wel komen.

ik kan alleen hopen dat die klapmongool van een Kim-jong il snel aan zijn einde komt en dat er geen machtsvacuum ontstaat dat opgevuld wordt met een andere idioot. Ik vrees alleen dat de bevolking van noord-korea te erg gehersenspoeld is....

27 jaar.

Aangezien de oudste broer Kim Jong-nam met een vals paspoort naar Japan reisde voor een bezoek aan Disneyland en de middelste broer Kim Jong-chul te verwijfd zou zijn, wees Kim Jong-il zijn jongste zoon vermoedelijk aan als opvolger. In juni 2009 werd aan consulaten en ambassades gevraagd hun loyaliteit aan Kim Jong-un te verklaren.

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven