- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Een soort van DBB E-Hero zeg maar?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1 gek die veel te veel gehecht is aan zijn corrupte en rijke leventje aan de top.

is natuurlijk wel zo dat er maar 1 gek nodig is om zo'n raket naar hier te sturen![]()
Met jou valt duidelijk niet te praten. Wat heeft het communisme hier nou mee te maken? Noord-Korea is net zoals vele andere communistische landen een prachtige plek om te wonen. Ik ken genoeg Noord-Koreanen die vol liefde over hun paradijs praten. Je hebt gewoon te veel praatjes gehoord verspreid door het Westen.
Ik zou zeggen, ga eens op vakantie naar Noord-Korea en kom in aanraking met hun unieke en charmante cultuur. Later ga ik sowieso ook in Noord-Korea o.i.d. wonen.
obvious troll is obvious. Ban hem dan toch mods
.Is Noord-Korea een provincie of is het een werkelijk land, apart van Korea?
Wat ben jij toch een mong**l, potverdomme zeg...Als je niet weet waarover je het hebt, zwijg dan gewoon aub.
edit: in België kennen we de DT regel tenminste wanneer we 18 jaar zijn![]()
het wordt tijd.
Omdat het een communistisch land is, idioot.
Moest ik je andere reacties en topics nooit hebben gelezen zou ik dit als sarcasme zien en erom kunnen lachen, maar erg genoeg denk ik dat je dit nog echt meent.

ik kan alleen hopen dat die klapmongool van een Kim-jong il snel aan zijn einde komt en dat er geen machtsvacuum ontstaat dat opgevuld wordt met een andere idioot.
Hij is al bezig om zijn zoon naar voren te schuiven geloof ik.