AndroidHealthClinic

Nieuws Noord-Korea dreigt met oorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
....De Noord-Koreaanse autoriteiten houden er een geheel andere lezing op na. De staat zegt dat Kim werd geboren op 152 m hoogte op de flanken van Korea's hoogste berg, de (vulkaan) Paektu. Op het moment van zijn geboorte zou er voor de kust bij Pyongyang een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.....

Geen raketten maar een zeemonster junge!

1 gek die veel te veel gehecht is aan zijn corrupte en rijke leventje aan de top.

Dit dus.
Deze man is in eigen land een (hele rijke) god. De bevolking is heel erg arm en de staat is net zo. Mr.Kim heeft dus alleen maar dingen te verliezen. Bovendien, een leger van een miljoen heeft NL ook als we iedereen een halfgaar wapen geven en in lijn leren lopen.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ja, zoals Oost-Duitsland destijds in Europa.

Dat je hierop trouwens ingaat. Iedereen die deze belachelijke vraag stelt (en niet zit te trollen) hoort niet thuis in deze sectie.

Deze man is in eigen land een (hele rijke) god.

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van en volgens mij is er niet bepaald veel aan informatie dat naar buiten komt die dit onherroepelijk ondersteund. Ik vermoed dat er meer angst heerst dan afgoderij onder het gros van de bevolking. Die beelden van ceremoniële poppekasterij met hele hordes enthousiaste burgers zou ik met een korreltje zout nemen in ieder geval.

Half Azië, r*tard. Net als wij hier onze kinderen betrekkelijk vaak Jan hebben genoemd en in het MO Mohamed veel gebruikt wordt.

Klaas, Kim is zijn achternaam, dat moet jij toch weten. Of vind je het niet raar dat zijn pa een andere achternaam heeft? Bovendien heb je toch wel eens naar schaatsen gekeken?

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van en volgens mij is er niet bepaald veel aan informatie dat naar buiten komt die dit onherroepelijk ondersteund. Ik vermoed dat er meer angst heerst dan afgoderij onder het gros van de bevolking. Die beelden van ceremoniële poppekasterij met hele hordes enthousiaste burgers zou ik met een korreltje zout nemen in ieder geval.

Daar heb je zeker gelijk in. Ik zag een tijdje terug een docu erover, dacht van BBC, toen kregen ze zo'n tour met mensen die hem vereeren, en mensen die gezond waren e.d. Anyway, zij zei iets heel moois (parafrase): "Zouden zij dit echt geloven of zou het angst zijn? Ik denk dat na 50jaar van indoctrinatie van dit bestuur de grens tussen beide niet meer bestaat."
]

Daar heb je zeker gelijk in. Ik zag een tijdje terug een docu erover, dacht van BBC, toen kregen ze zo'n tour met mensen die hem vereeren, en mensen die gezond waren e.d. Anyway, zij zei iets heel moois (parafrase): "Zouden zij dit echt geloven of zou het angst zijn? Ik denk dat na 50jaar van indoctrinatie van dit bestuur de grens tussen beide niet meer bestaat."
]

Nation Geographic. Was geen tour maar de reporter ging vermomd als een assistent van de chirurg die binnen een week 1000 blinden in N-korea wilden genezen. Het excuus voor het meesjouwen van de cameraploeg = "laten zien hoe gul Kim Jong Il wel niet is door een Chirurg in te huren die zijn volk geneest."

Mooie documentaire idd, biased of niet, het geeft je uiteindelijk een kijkje in de wereld van deze gek.

Nation Geographic. Was geen tour maar de reporter ging vermomd als een assistent van de chirurg die binnen een week 1000 blinden in N-korea wilden genezen. Het excuus voor het meesjouwen van de cameraploeg = "laten zien hoe gul Kim Jong Il wel niet is door een Chirurg in te huren die zijn volk geneest."

Mooie documentaire idd, biased of niet, het geeft je uiteindelijk een kijkje in de wereld van deze gek.

Je hebt helemaal gelijk inderdaad, nu weet ik het weer. Die blinden die weer konden zien (NOT).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven