LAWL als je cocktails 31 dec net zo sterk zijn je posts sta je de hele avond achter de bar duder.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hmm lekker hmmm lekker mm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LAWL als je cocktails 31 dec net zo sterk zijn je posts sta je de hele avond achter de bar duder.

Mijn post was meer gericht op KaasKoekje en vooral op hete_laptop, waarvan de laatste eigenlijk gewoon de verwijten kopieert van zijn voorganger. Iets van een pot en een ketel ...
Anyway, ik begrijp je punt. Als je iedereen hier op dit forum moet gaan verbeteren ben je inderdaad een hele tijd zoet. Misschien dat extra specifieke moderators dit kunnen verhelpen, aangezien ik ervan uitga dat sommige dit wel serieus willen nemen.
OT: Blaffende honden bijten niet.
Sorry?! gericht op mij haha, vent jij snapt het niet helemaal ben hier te minste nog één van de weinige die wel de moeite neemt om dingen te lezen. Ik weet niet alles maar wat ik wel weet is gebasseerd op feiten. En die gecombineerd met me mening zijn gewoon legitieme gefundeerde post. Simpel als dat.
Wou gewoon niet dat je jezelf zou verlagen tot hete_laptop.
Vraag me trouwens af wanneer zij mijn "aanval" gaat counteren 
Je twee laatste post zijn toch net dat tikkeltje anders, dan jou "legitieme gefundeerde post" voordien, die inderdaad tot één van de beste post van dit topic behoortWou gewoon niet dat je jezelf zou verlagen tot hete_laptop.
Vraag me trouwens af wanneer zij mijn "aanval" gaat counteren
Ah well .. nvm, wou gewoon terug OT gaan omdat ik het wel interessant vind en een discussie altijd leerzamer en leuker is dan de meeste wetenschappelijke artikelen.
. Ja ze zullen mensen inderdaad meer weren in discussies al deze. Ik kom hier om serieus over zo'n onderwerp te praten en geen dom gezwets van een stel pubers.Misschien is een oorlog wel nodig om de orde weer te herstellen.

Sorry hoor heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehouden, maar zijn bij die proeven dan ook zulke zware bommen getest die mogelijk bij een oorlog ook gebruikt zouden worden ? Lijkt me niet, aangezien ze dan een half chemisch land hadden gehad
ja hoor, zoek maar eens op. vaak worden die bommen onder de grond of onder water getest zodat die rotzooi niet over de hele aarde verspreid word na een klap. bijvoorbeeld de tsar bomba, de zwaarste atoombom ooit werd in noord west rusland tot ontploffing gebracht. die was 50 megaton geloof ik. gaat ook wel eens wat mis geloof ik.
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
trouwens, als ze het echt als een heilige oorlog zien werk die politiek van detterence ook niet zoals het hoort. iemand een idee welke ongelovigen er nu weer gestraft moeten worden?
I know foutje. Ik bedoelde ermee eten apen/insecten enz..