XXL Nutrition

Breaking News Noord-Korea schiet op huizen Zuid-Korea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin dit jaar heeft NK ook een onderzeeër van ZK kapot getorpedoot.
Die koude oorlog tussen NK en Zk is al zo lang gaande. Als ZK 0,001mm als ik het goed heb over de grens gaat is het'' shoot on sight''. Van een ander forum(amerikaans) zitten een aantal leden ook daar in kamp Casey in Zuid-korea en volgens hun wordt er heel goed opgelet wat er gaat gebeuren en dat mensen zich nog geen zorgen hoeven te maken.

Ook werd er door andere users verteld dat India 36.000 manschappen gestationeerd heeft op de grens van China(bondgenoot NK). De Russen(ook communistisch) hebben al aangegeven zich niet met deze strijd te bemoeien.

That's all :p

Laatst bewerkt:
Het is maar goed dat ze niet Seoul hadden beschoten...

Welke evt bondgenoten zou NK nu of in de toekomst hebben denken jullie?
Ik ben niet actueel genoeg om zulke hypothesen te maken, maar sommigen onder ons zijn beter op de hoogte, dus ben benieuwd eigenlijk.

Als ze het gewoon even uitpraten is er niks meer aan de hand.

Ik ben niet actueel genoeg om zulke hypothesen te maken, maar sommigen onder ons zijn beter op de hoogte, dus ben benieuwd eigenlijk.
China aangezien China geen Amerikanen naast hun wilt hebben.

Rot communisten ook altijd :@

Welke positie?
Ze hebben 3,5miljoen soldaten en kunnen er veel meer op korte termijn optrommelen. Een conventionele oorlog zal je op Chinees vasteland nooit winnen.

Wat ik wel weet is dat in toekomstige oorlogen het niet om het aantal soldaatjes zal gaan. ;)

Wat ik wel weet is dat in toekomstige oorlogen het niet om het aantal soldaatjes zal gaan. ;)

Wie zegt dat? Iemand die dezer dagen atoomwapens gooit is de lul. Je hebt nog altijd mensen nodig die tanks , straaljagers enz moeten besturen. Het gebruik van atoomwapens op gebied waar burgers wonen zal sowieso niet gepikt worden gelijk welk land het is.

geen. Wat heeft Noordkorea eigenlijk te bieden aan de rest van de wereld op het gebied van export? geen **** toch

china gaat niet hun hele economie op het spel zetten voor een paar koreanen

China verdedigt Noord-Korea zo lang mogelijk uit eigenbelang. Als het echt oorlog wordt, is de enige vraag hoeveel schade Noord-Korea kan aanrichten aan Z-K en misschien China voor ze overrompelt worden.

shit just got real

De Chinese leider Mao stuurde in 1950, aan het begin van de Koreaanse oorlog, een miljoen Chinese soldaten naar Noord-Korea. Deze communistische solidariteit was min of meer vanwege eigenbelang; de Chinezen wilden koste wat kost een overwinning van Zuid-Korea vermijden, omdat het Amerikaanse leger anders tot de Chinese grenzen zou kunnen oprukken. Sinds die tijd fungeert Noord-Korea min of meer als een bufferstaat voor China.

Ik denk overigens dat China alles wil doen om het gebruik van Noord-Koreaanse atoomwapens te voorkomen. Een kernoorlog aan hun grens is immers het laatste wel wat de Chinese leiders willen.

Overigens bleek onlangs uit een peiling van een Chinese krant dat 55% van de Chinezen denkt dat er in de toekomst een nieuwe koude oorlog zal komen met de Verenigde Staten. Het is in ieder geval te hopen dat er geen ketting-reactie in de wereld ontstaat wanneer de VS zich meent in een nieuw conflict te moeten storten.

Zuid-Korea en de Verenigde Staten beginnen zondag grote marine-oefeningen, om Noord-Korea af te schrikken. Onder meer het Amerikaanse vliegdekschip George Washington, met zesduizend bemanningsleden en 75 gevechtsvliegtuigen, doet mee.

Provocatie

Noord-Korea noemde de oefening een ''onvergeeflijke militaire provocatie''. Het dreigde de hele vloot in een vlammenzee te veranderen als het ''de grens overschrijdt met slechts 0,01 millimeter.''

Zuid-Korea en de Verenigde Staten beginnen zondag grote marine-oefeningen, om Noord-Korea af te schrikken. Onder meer het Amerikaanse vliegdekschip George Washington, met zesduizend bemanningsleden en 75 gevechtsvliegtuigen, doet mee.

Provocatie

Noord-Korea noemde de oefening een ''onvergeeflijke militaire provocatie''. Het dreigde de hele vloot in een vlammenzee te veranderen als het ''de grens overschrijdt met slechts 0,01 millimeter.''

Grens overschrijden met 0,005 millimeter for the lulz imo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven