- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
moet jij niet slapen klaas?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom weer zon grote bek?

Waarom weer zon grote bek?
Wat zegt hij dat er zo raar is, waarom moet je altijd de boel weer opnaaien![]()
klaas is mn mattiej, in de 30 toch, zo wil iki ook later worden
klaas is mn mattiej, in de 30 toch, zo wil iki ook later worden
wat noob, iok ken klaaswitz, hij is mijn vaderfiguur, ik ben een van zijn peet dochters
Hopelijk maken ze er ook goede mel gibson films over.

Die noord-koreanen, nog zo'n volk wat ik niet kan uitstaan. stelletje asociale wat het zijn. Waarom bouwen ze niet een grote muur rond hun land ? Zodat we van hun gezaag af zijn.

Ipv hier wat van links naar rechts met verwijten te gooien over de al dan niet monsterlijke historische kennis of (on)gefundeerde meningen van een ander, zou je beter of discussieren of je mond houden.
OT: Zuid-Korea heeft trouwens gisteren 3 Chinezen vrijgelaten in de hoop met de Chinese regering te kunnen praten. En met succes. Nu maar hopen dat het wat uithaald.

Ipv hier wat van links naar rechts met verwijten te gooien over de al dan niet monsterlijke historische kennis of (on)gefundeerde meningen van een ander, zou je beter of discussieren of je mond houden.
LAWL als je cocktails 31 dec net zo sterk zijn je posts sta je de hele avond achter de bar duder.Ik wil best inhoudelijk reageren hoor, maar ik weiger mensen serieus te nemen die overduidelijk laten zien nergens een reet van af te weten en tegelijk ook geen greintje energie steken in het opdoen van relevante kennis en (dus eventueel) inzicht. Zie je veel, van die halve garen die de meest stevige meningen hebben en tegelijkertijd geen ene reet weten. Op de een of andere manier gaat dat vaak samen. Als je op al die mensen moet reageren kom je niet meer aan 'quality time', zie je.
Ik wil best inhoudelijk reageren hoor, maar ik weiger mensen serieus te nemen die overduidelijk laten zien nergens een reet van af te weten en tegelijk ook geen greintje energie steken in het opdoen van relevante kennis en (dus eventueel) inzicht. Zie je veel, van die halve garen die de meest stevige meningen hebben en tegelijkertijd geen ene reet weten. Op de een of andere manier gaat dat vaak samen. Als je op al die mensen moet reageren kom je niet meer aan 'quality time', zie je.