MuscleMeat

Nieuws Noord-Korea dreigt met kernoorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Die noord-koreanen, nog zo'n volk wat ik niet kan uitstaan. stelletje asociale wat het zijn. Waarom bouwen ze niet een grote muur rond hun land ? Zodat we van hun gezaag af zijn.

klaas is mn mattiej, in de 30 toch, zo wil iki ook later worden

wat noob, iok ken klaaswitz, hij is mijn vaderfiguur, ik ben een van zijn peet dochters

nee, jij bent een dwaas die er geen zak van begrijpt

met een ongefundeerde bek

• Topic Starter Topic Starter
vechten! vechten!

Hopelijk maken ze er ook goede mel gibson films over.

Hopelijk maken ze er ook goede mel gibson films over.

Die we dan post-armageddon kunnen kijken ;)

Voorlopig is het nog een hoop geschreeuw, weinig wol of hoe zeg je dat, maar er hoeft maar 1 gek daar aan de knoppen te zitten en we hebben inderdaad weer een flinke oorlog aan onze broek ... en okee, de directe gevolgen zullen wij hier in het veilige Europa niet merken, maar het trekt wel diepe sporen in de economie en dan zullen al die verwende jongetjes en meisjes wel weer gaan klagen dat ze nog minder hebben dan nu ....

Momenteel is er verder geen peil op te trekken, het is net russisch roulette .... ook in de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw liepen de spanningen tussen Oost en West soms flink op en is er een enkele maal een al dan niet nucleair conflict op het allerlaatste moment afgewend, maar helaas zegt dat niets over dit conflict tussen beide Korea's.......

Grtz,

Aad ~ Doix

Ipv hier wat van links naar rechts met verwijten te gooien over de al dan niet monsterlijke historische kennis of (on)gefundeerde meningen van een ander, zou je beter of discussieren of je mond houden.

OT: Zuid-Korea heeft trouwens gisteren 3 Chinezen vrijgelaten in de hoop met de Chinese regering te kunnen praten. En met succes. Nu maar hopen dat het wat uithaalt.

Edit: Epic schrijffout :p

Laatst bewerkt:
Ipv hier wat van links naar rechts met verwijten te gooien over de al dan niet monsterlijke historische kennis of (on)gefundeerde meningen van een ander, zou je beter of discussieren of je mond houden.

OT: Zuid-Korea heeft trouwens gisteren 3 Chinezen vrijgelaten in de hoop met de Chinese regering te kunnen praten. En met succes. Nu maar hopen dat het wat uithaald.

Meervoudig moordenaars? :o

Ik wil best inhoudelijk reageren hoor, maar ik weiger mensen serieus te nemen die overduidelijk laten zien nergens een reet van af te weten en tegelijk ook geen greintje energie steken in het opdoen van relevante kennis en (dus eventueel) inzicht. Zie je veel, van die halve garen die de meest stevige meningen hebben en tegelijkertijd geen ene reet weten. Op de een of andere manier gaat dat vaak samen. Als je op al die mensen moet reageren kom je niet meer aan 'quality time', zie je.

Ik wil best inhoudelijk reageren hoor, maar ik weiger mensen serieus te nemen die overduidelijk laten zien nergens een reet van af te weten en tegelijk ook geen greintje energie steken in het opdoen van relevante kennis en (dus eventueel) inzicht. Zie je veel, van die halve garen die de meest stevige meningen hebben en tegelijkertijd geen ene reet weten. Op de een of andere manier gaat dat vaak samen. Als je op al die mensen moet reageren kom je niet meer aan 'quality time', zie je.
LAWL als je cocktails 31 dec net zo sterk zijn je posts sta je de hele avond achter de bar duder.

Mijn post was meer gericht op KaasKoekje en vooral op hete_laptop, waarvan de laatste eigenlijk gewoon de verwijten kopieert van zijn voorganger. Iets van een pot en een ketel ...

Anyway, ik begrijp je punt. Als je iedereen hier op dit forum moet gaan verbeteren ben je inderdaad een hele tijd zoet. Misschien dat extra specifieke moderators dit kunnen verhelpen, aangezien ik ervan uitga dat sommige dit wel serieus willen nemen.

OT: Blaffende honden bijten niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven