XXL Nutrition

Noord-Korea: Pas praten als VS zich aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wimmeke26 zei:
Je moet wat karma verspreiden vooraleer het aan sagefrancis te geven. ;)

Toestand nu...de gehele wereld moet luisteren naar de regering Bush anders worden zij als terroristen beschouwd..

Bush is uiterst RECHTS en een TERRORIST maar de gehele wereld (waar kapitalisme hoog tij viert) is blijkbaar verdorven aan het worden en ook al gehersenspoelt.

IPV dat de gehele wereld naar Amerika luistert zouden zij beter wat minder schijnheilig doen en de wereld om zeep helpen.
Bijna elke oorlog hebben ze zelf uitgelokt..jaaa ook japan..zoal sagefrancis zegt..ze gingen zich overgeven en de Amerikanen hebben rap een excuus gezocht om ze toch plat te smijten.

Denk dat ze in N-Korea meer verstand hebben dan in Amerika...en dat ze amerikaantjes bang zijn..ze zijn tegenwoordig van alles bang!!

Is maar goed dta er landjes zijn die beetje tegenwerken tegen hun democratische dictatuur over de wereld...kijk maar naar cuba dat niet wil luisteren naar de VS hun eisen.

Zijn dus ook terroristen :rolleyes:

Burn the flag!!!

grtz wimpy

Japan dacht helemaal niet aan overgave. Elke Japanner wilde vechten tot de dood. Kijk je geschiedenisboekjes maar na.

Ik vind dat jullie wel erg zwart wit kijken hoor. Amerika heeft een hoop dingen fout gedaan, maar het is in ieder geval een democratisch land met vrijheid van meningsuiting en ook een hoop goede kanten. Het Amerika van Clinton was toch zo slecht nog niet?

Ze hebben ons van de Duitsers verlost en geholpen Europa daarna weer op te bouwen. En vervolgens hebben ze ons beschermd tegen de Russen. Ok het was ook eigenbelang, maar ze hebben het wel gedaan.

Ik denk dat we terroristen moeten aanspreken om N Korea te vernietigen.

Dat is de enige oplossing :)

Dat die wapens er zijn zegt al genoeg. N Korea gaat ze gebruiken wanneer ze dat nodig denkt te hebben. Lijkt me vrij k*t als er een raketje naar Amerika gaat om vervolgens een miljoen mensen ofzo kapot te maken. Al dat gedoe, heb ik geen zin in.

Kunnen ze tijdens dat analoog niet alleaal een pilletje nemen. Binnen een uur hebben ze een oplossing gevonden :D

Zelda zei:
Japan dacht helemaal niet aan overgave. Elke Japanner wilde vechten tot de dood. Kijk je geschiedenisboekjes maar na.

Hmmmmmm, volgens wat ik gezien heb over die geschiedenis heeft Amerika laten uitschijnen dat Japan een aanval ging inzetten terwijl ze dat totaal niet van plan waren (national geographic :D ).
Een excuus om ze plat te smijten dus...

PS. Zou me niet deren moest er eens een bommetje op Amerika vallen, weten ze ook eens wat ze andere volkeren al aangedaan hebben.
Moest ik God zijn was er daar allang een SUPERtsunami gepasseerd.
Enigste hoop; vulkaan dat instort aan canarische eilanden en zo een megatsunami richting VS stuurt (ook national geographic :D ).
Maar dat is dan weer extreem gezegd...en ik ben dan nog normaal nen verdraagzame mens.
Maar dan wel tegen mensen met wat TACT.

grtz wimpy

wimmeke26 zei:
Hmmmmmm, volgens wat ik gezien heb over die geschiedenis heeft Amerika laten uitschijnen dat Japan een aanval ging inzetten terwijl ze dat totaal niet van plan waren (national geographic :D ).
Een excuus om ze plat te smijten dus...

PS. Zou me niet deren moest er eens een bommetje op Amerika vallen, weten ze ook eens wat ze andere volkeren al aangedaan hebben.
Moest ik God zijn was er daar allang een SUPERtsunami gepasseerd.
Enigste hoop; vulkaan dat instort aan canarische eilanden en zo een megatsunami richting VS stuurt (ook national geographic :D ).
Maar dat is dan weer extreem gezegd...en ik ben dan nog normaal nen verdraagzame mens.
Maar dan wel tegen mensen met wat TACT.

grtz wimpy

Wat heb jij toch tegen de VS?

Hoor alleen maar negatieve opmerkingen van je, volgens mij zonder de VS hadden wij nu of Duits gepraat of Russisch.

Tuurlijk doen ze niet alles goed maar ze doen tenminste iets kunnen we van Europa niet zeggen, die blijven maar lullen. :)

Laat Amerika eerst de balk uit z`n eigen ogen halen, voordat ze de splinter bij een ander verwijderen. Ze hebben genoeg ellende in eigen land, en dat zou al een heel stuk opgelost zijn als ze het geld erin hadden gestoken die ze voor de oorlog in Iraq hebben besteed.

bur zei:

Hoor alleen maar negatieve opmerkingen van je, volgens mij zonder de VS hadden wij nu of Duits gepraat of Russisch.

Tuurlijk doen ze niet alles goed maar ze doen tenminste iets kunnen we van Europa niet zeggen, die blijven maar lullen. :)

Laten we zeggen dat de VS niet mijn favoriete bestemming is :D
Ze gedragen zich asociaal,meerwaardig,bazig,leeghoofdig enne nog beetje vanalles wat niet deugt.
Ik denk niet zwart/wit want er zijn veel tegenstander van bush in eigen land.
Wist je dat Bush zijn eerste ambstermijn gewonnen heeft door het schrappen van stemlijsten uit zwarte sociale woonwijken?
Is nog proces voor geweest maar iedereen stak kop in het zand.
Kon ze vroeger nog beetje verdragen (Clinton) maar vind het nu zeer triestig.
Als je dan weet dat Arnold woordvoerder was bij Bush zijn verkiezingscampagne weet je toch genoeg?
Respect voor Arnold maar ze misbruiken alleen zijn bekende hoofd en denk niet dat hij echt intilligentie uitstraalt, ze denken in een film te leven.
Maar enfin...t'is nu zo hé. ;)

grtz wimpy

Laatst bewerkt:
Centaur zei:
Laat Amerika eerst de balk uit z`n eigen ogen halen, voordat ze de splinter bij een ander verwijderen. Ze hebben genoeg ellende in eigen land, en dat zou al een heel stuk opgelost zijn als ze het geld erin hadden gestoken die ze voor de oorlog in Iraq hebben besteed.

@ centaur: Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan Centaur te geven.

Zelda zei:

Hier een bevestiging:
Een japans nieuwsagentschap, de Domei, hoorde dat de regering nog geen beslissing had gemaakt wat betreft de verklaring en schreef er een verhaal over. Amerikaanse ambtenaren vertaalden het document en begrepen eruit dat Japan in zijn geheel niet instemde met de Postdam verklaring.

Terwijl de Japanse overheid verder nadacht over overgave, was de VS klaar voor actie. Op zondag 6 augustus, om 2:45, werd “Little Boy” door de B-29 Enola Gay van Amerikaans grondgebied weggevlogen. Om 8:15, vijf en een half uur later, werd de bom gegooid op Hiroshima. Tijdens de ontploffing was de B-29 11 mijl verwijderd van de ontploffing. Hekschutter George Caron beschreef de gebeurtenis als een kijkje in de hel.

bron: Hiroshima
Een vlieg sla je dood met een vliegenmepper, niet met een bus.

Met clinton was ook niet alles koek en ei, ze vielen de balkan binnen, wat moesten ze daar? Mooi plekje, dicht bij Rusland. Wat hebben ze daar gedaan? Waarom gaan ze nu niet in Afrika ff helpen? Omdat daar nix te halen valt, terwijl er in afrika al veel langer burger oorlogen zijn, laat ze daar eens ff hulpbieden. Uit dit voorbeeld kan je al zien dat Amerika niet spoort.

Lekker lullen over Amerika en wat ze allemaal wel niet fout hebben gedaan in de Tweede wereld oorlog. En dat doortrekken naar de situatie nu :o

Dat is hetzelfde als praten over Duitsland 60/70jaar geleden. En zeggen dat het volk het daar nu ook zo slecht heeft, door een Kapitalitische leider :cool:

En Amerika het land waar rassenhaat ontstaan is? mag je me even uitleggen!!! En ik maar afvragen hoe die Engelstaligen toch aan het woord 'apartheid' komen :D

Inderdaad door trekken naar nu, lijkt me nogal al logisch, kan jij mij een tijdgeven wanneer Amerika niet corrupt was? Er is altijd wel wat gezeik in Amerika, een melting pot. Duitsland is nu niet bezig om macht te verkrijgen, amerika wel, dus ik vind dat dan weer een slechte vergelijking van je.

Vind je niet dat de macht gelijk moet blijven dan op deze wereld? Of geen nucleare wapens of grote landen met wel nucleare wapens zodat de macht alsnog gelijk blijft.

Wil je Amerika zien? Kijk naar Rusland, van communisme naar kapitalisme en wat krijg je dan? Gezeik en corruptie. Rusland is er alleen maar op achter uit gegaan.

Weet jij hoeveel mensen er in amerika geen inkomen hebben? hoeveel mensen afhankelijk zijn van de staat, hoeveel mensen 2 baantjes hebben om rond te kunnen komen? Wellfare? Achterbuurten? Aantal doden per jaar door criminaliteit? Moet ikdoorgaan? Haal die waas voor je ogen weg.Bush moet eerst zijn zooitje bij elkaar ruimen in zijn eigen land EN DAARNA PAS voor "wereldvrede" zorgen.

Weet je wat nog het stomste is? Amerika wordt geleid door een ex-alcoholist en een ex-junkie. Ja so? Nou ik zou dus niet willen dat mijn land geleid wordt door een ex-alcoholist of een ex-junkie.

Wat zou jij er trouwens van vinden als ik bij jou in huis kom kijken of je wel de goede boodschappen hebt gedaan en dat ik er dan vervolgens de lakens uit deel? Dat er terroristen zijn op de wereld keur ik niet goed, maar zij zijn terroristen omdat wij dat vinden maar zij vechten voor hun eigen vrijheid en in hun ogen zijn de amerikanen de terroristen. Ik keur terrorisme niet goed maar wat Amerika doet schiet je ook geen fl**ker mee op. Om problemen optelossen heb je toch de VN vredesmacht voor of niet dan? Er horen verdragen gesloten te worden, en niet zomaar klakkeloos een land aanvallen omdat er MISSCHIEN-> irak -> nucleare wapens zijn.

Brrrr wat een linkse bolwerken hier zeg.

Maar als jullie zo anti amerika zijn doe het dan ook goed. Dus ook stoppen met BB en die walgelijke kapitalistische amerikaanse supplementen :cool:

? Ik niet links, ik ben ook niet rechts... ik ben.. de middelvinger!
Maar ehm, ik ben tegen het bigbrother beleid van amerika, dat wil niet zeggen dat ik alle mensen dom en stom vindt in amerika.. In tegendeel, Amerika heeft ook zat goede dingen te brengen.
Als ik anti amerikaan was dan zou ik me aansluiten bij een terreur netwerk genaamd al qaida :D en dat ben ik dus niet van plan.

Maar als hun het voortouw niet nemen, wie doet dat dan wel? Niet de VN, dat hebben we eerder gezien. Momenteel laat de VN onder leiding van die gelukszoeker annan duizenden mensen afmaken in darfur zonder iets te doen.

Waarom gaat Bush niet in darfur helpen dan? :D ;) dat is een goed begin als ze dat zouden doen dan zou ik het volledig goed keuren.

Ik lees veel zinnige dingen hier over Amerika waar ik het totaal mee eens ben.
Feit is dat we de arrogantie van hun beleid al gewoon zijn en er niet meer van schrikken als ze alles aan hun laars lappen.
Moest een ander landje zich beginnen gedragen zoals Amerika zou het niet lang duren.
Als je normaal redeneert zie je die dingen toch wel of zijn we blind?
En dan zeggen dat we links zijn is een typisch voorbeeld..we zien alleen de realiteit zoals ze is.
Geef nu zelf toe..het is al veel beter op de wereld geworden sinds Bush aan het beleid is.
En over daarvoor gaan we het ook maar niet hebben....
En ik ben niet tegen hun volk (alhoewel er veel marginalen tussenzitten..halleluja)...niet alle mensen zijn daar blind en betogen ook tegen bush maar dat proberen ze weg te steken voor het grote publiek.

Denk dat er in Amerika honderd maal meer doden vallen door hun eigen bende's dan door terroristen.
Wat de regering doet is hun bevolking bang maken en terroriseren want angstige mensen hebben ze nodig om stemmen te hebben..

Vb ervan was hun code rood voor de verkiezing (hoogste graad van alarm terrorisme)ja, toevallig net voor de verkiezingen :eek:

Bush is net als Sharon een oorlogsmisdadiger.

grtz wimpy

Inderdaad door trekken naar nu, lijkt me nogal al logisch, kan jij mij een tijdgeven wanneer Amerika niet corrupt was? Er is altijd wel wat gezeik in Amerika, een melting pot. Duitsland is nu niet bezig om macht te verkrijgen, amerika wel, dus ik vind dat dan weer een slechte vergelijking van je.

Tijd dat Amerika niet corrupt was. 50jaar noemen in Europa waar geen oorlog was om machtspelletjes met andere koningen, imperiale gebieden enz enz:rolleyes: Wij zijn niks beter, en zouden niks beter zijn als wij de macht nog hadden. In de loop van de geschiedenis gebruiken de landen en rijken hun macht nu eenmaal, te pas en te onpas om de macht te behouden. It's in the nature of the human.

Wil je Amerika zien? Kijk naar Rusland, van communisme naar kapitalisme en wat krijg je dan? Gezeik en corruptie. Rusland is er alleen maar op achter uit gegaan.

Het communisme viel mede omdat de collectivisatie van de landbouw volledig in het honderd liep. De mensen hadden geen vrijheid, geen bezit en weinig eten. Goh wat zijn ze er op achteruit gegaan :rolleyes:

de leeuw zei:
Tijd dat Amerika niet corrupt was. 50jaar noemen in Europa waar geen oorlog was om machtspelletjes met andere koningen, imperiale gebieden enz enz:rolleyes: Wij zijn niks beter, en zouden niks beter zijn als wij de macht nog hadden. In de loop van de geschiedenis gebruiken de landen en rijken hun macht nu eenmaal, te pas en te onpas om de macht te behouden. It's in the nature of the human.

Het communisme viel mede omdat de collectivisatie van de landbouw volledig in het honderd liep. De mensen hadden geen vrijheid, geen bezit en weinig eten. Goh wat zijn ze er op achteruit gegaan :rolleyes:

ga nog maar even verder leren over het communisme.
waarom houd het communisme in china nog steeds stand? al zo lang.
ik doel hiermee niet op het corrupte stalinisme, dat was immers een beleid van leugens en 5-jaren plannen die niet klopten.

En ze zijn er zeker wel op achteruit gegaan, noem eens een vooruitgang dan? Oh.. die mensen die nu lopen te protesteren? Of dat concurrentie WEL mogelijk is in Rusland?

en ik heb het niet over europa, ik heb nooit gezegd dat europa beter is.
Power corrupts, absolute power corrupts all.

we gaan off-topic. I Rest my case!

Laatst bewerkt:
bur zei:

De VS werd pas bij WOII betrokken toen zij ook de lul waren en door Japan erbij werden betrokken.

Dus laat het niet zo overkomen alsof de Amerikanen ons zo graag wilden helpen, het was merendeel uit eigenbelang. :)

SageFrancis zei:
Waarom gaat Bush niet in darfur helpen dan? :D ;) dat is een goed begin als ze dat zouden doen dan zou ik het volledig goed keuren.

Ja lekker op 5 fronten tegelijk opereren? Die fout zal nooit meer gemaakt worden door een bewindsman.

Je vergeet zeker ook dat ze actief zijn in: zuid korea, meerdere andere afrikaanse landen, irak, afghanistan etc. Het wordt tijd dat ook anderen is flink investeren ipv. altijd de VS de rotzooi op te laten ruimen. Op een gegeven moment zeggen ze ho, en dan zitten we met de problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven