MuscleMeat

Noord-Korea: Pas praten als VS zich aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sage Francois, lees je eigen uitspraken nog eens in het gedeelte dat ik gequote heb. Allemaal poep idd!!

@Ernesto, ontzettend kinderachtig om weer negatief karma te gaan uitdelen. Het enige wat ik daaruit kan concluderen dat je zelf gewoon een smerige woestijnrat bent, want blijkbaar heb ik je beledigd.

SageFrancis zei:
;) :D oke, goed zit wat in, alleen dan zeg ik weer kijk rusland-> geen sociale zekerheid, kijk amerika, ook geen sociale zekerheid.. maar goed..
Mensen hebben behoefte aan een leider ik denk dat dat het is.

Hoezo geen sociale zekerhied in de VS. Weet je bv hoeveel sociale welfare towers er in New York staan. Nee, dat weet je niet anders had je je mond wel gehouden.

Gelukkig is er in communistische landen geen armoede :rolleyes:

SageFrancis zei:
Dus omdat ik anders van mening ben, ben ik dom?
Begrijp jij het wel dan?

Heb ik gezegd dat je dom bent?? Lees mijn post dan nog maar eens goed na. Grappig als je een discussie wil voeren en je gaat er van alles bijhalen wat helemaal niet gezegd is.

Johny zei:
@Ernesto, ontzettend kinderachtig om weer negatief karma te gaan uitdelen. Het enige wat ik daaruit kan concluderen dat je zelf gewoon een smerige woestijnrat bent, want blijkbaar heb ik je beledigd.

Erg triest idd, beetje gefrustreerd Ernesto? Kan je het niet met argumenten af?

Johny zei:
@ Sage Francois, lees je eigen uitspraken nog eens in het gedeelte dat ik gequote heb. Allemaal poep idd!!

Ik gaf je negatieve karma omdat je een stuk bullshit had geschreven en ik vond dat je negatieve karma verdiende. Wat ik dan uit jouw uitspraken kan concluderen (als ik op zelfde manier redeneer als jij hierboven) of je bent stom of je hebt modder in je ogen zitten. :cool:

En nee je hebt me niet beledigd.

O gut, blijft die negatieve karma kneuzen zooi doorgaan?

Niemand maar dan ook niemand zou het hier zo goed hebben gehad zonder -kapitalisme-

Me bek valt open, als ik lees dat een paar figuren hier gewoon het communisme "verheerlijken'' .

WTF zonder het kapitalisme had jij nu niet naar de gym gekunt, maar had je op je 13de een 14 urige werkdag moeten draaien om je familie te onderhouden die in een flat woont van 30 vierkante meter.

Ik denk dat jullie je niet beseffen wat er gebeurt als er zo'n regime hier aan de macht komt.

SageFrancis zei:
;) :D oke, goed zit wat in, alleen dan zeg ik weer kijk rusland-> geen sociale zekerheid, kijk amerika, ook geen sociale zekerheid.. maar goed..
Mensen hebben behoefte aan een leider ik denk dat dat het is.

De beroepsbevolking in de VS verdiend ook wel even iets meer dan hier in europa. Daarom heeft iedereen daar een spaarpot die ze vanaf jongs af aan al vullen voor hun oude dag. Maar hoor je veel amerikanen daar over klagen? Nee toch? Ze zijn gewoon niet anders gewend.

Daarnaast kunnen amerikanen zich gewoon particulier laten verzekeren (soort WAO) Dat zie ik eigenlijk veel liever dan al dat gerotzooi met uitkeringen van de staat. Ruwweg 50% kan gewoon aan de slag, maar weigeren dit te doen.

@Johny, negatief karmabombardement onderweg naar ernesto. Mijn 3200 punten komen harder aan dan zijn 100 punten !

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat dat je dan dit post in de thread "beste serie aller tijden"

SageFrancis zei:
Malcolm in the middle
Seinfeld!
The Simpsons
that 70's show
SOPRANOS WH0000000000000000000T!!!!!!!
The office

Daar staan toch wel wat van die kapitalistische series in :). Het is niet om kinderachtig te doen hoor, maar je moet gewoon beseffen hoeveel coole dingen uit de vs komen. En hoeveel wij daar van meepikken. Kijk naar holywood films, muziek etc etc. Het is gewoon vreemd om de VS (en hun beleid) zo af te zeiken terwijl jou eigen levensT waarschijnlijk precies hetzelfde is dan die van de gem. amerikaan. Vergeet niet dat de vs heel veel goede dingen doet in de wereld, zoals ontwikkeling van medicijnen en andere hele belangrijke dingen. En ik ben blij dat de vs een oogje in het zeil houd.

Je hoeft het niet met alles eens te zijn van de vs, maar vergeet niet dat ze aan onze kant staan. Het zijn ONZE bondgenoten.

Voel je je niet thuis in deze gedachten move dan aub. naar cuba of china, ga dan daar maar proberen dat kapitalistische bodybuilding uit te oefenen :cool:

Johny zei:
Wel grappig dat dat je dan dit post in de thread "beste serie aller tijden"

Daar staan toch wel wat van die kapitalistische series in :). Het is niet om kinderachtig te doen hoor, maar je moet gewoon beseffen hoeveel coole dingen uit de vs komen. En hoeveel wij daar van meepikken. Kijk naar holywood films, muziek etc etc. Het is gewoon vreemd om de VS (en hun beleid) zo af te zeiken terwijl jou eigen levensT waarschijnlijk precies hetzelfde is dan die van de gem. amerikaan. Vergeet niet dat de vs heel veel goede dingen doet in de wereld, zoals ontwikkeling van medicijnen en andere hele belangrijke dingen. En ik ben blij dat de vs een oogje in het zeil houd.

je snapt niet wat ik bedoel, en dat was inderdaad kinderachtig.

Ik verheerlijk het communisme niet, nu komt het net over alsof ik de tijd van stalin goed keur, en het moorden goed keur en het onderdrukken ook goed keur.

Ik stelde het voorbeeld van kapitalisme aan om te laten zien wat er van rusland gekomen is. Nu wacht ik alleen op irak.
En dan alsnog, ga ik vaak zat naar de mc, en drink ik ook cola en koop ik ook bij 1fast400, nogal hypocriet zou je zeggen. Hieruit blijkt ook maar weer dat ik niet anti AMERIKAAN ben maar anti BUSHBELEID wat ik dus een amerikaansbeleid noem. Het probleem is dat jij niet beter weet, jij bent hier op gegroeid in een welvarend land met normale ouders die een normaal leven leiden. Waarom denk je dat Ernesto M. tegen amerika is? Heb je zijn onder titel gelezen? Daarmee doel ik op de taal. Dat verklaart al een hoop. Ik vind het dan zowieso al raar dat zeker wel 95% van de allochtonen in nederland dan tegen Amerika is, en dat is niet voor niets toch? Ze worden toch niet zomaar anti-Amerikaan? Heb jij een familie lid die dood is gegaan door oorlogsgeweld? Of nutteloze bombardementen op doelen die niet van belang zijn? Als je eerst allemaal eens mee maakt, en daarna even een lijn gaat trekken van wat amerika wel is en wat amerika niet is dan vind ik pas dat jou mening mij kan aanspreken(en die van anderen).

Zoals ik al zei, ik verheerlijk nix, en amerika heeft een heel ZWAK sociaal vangnet. Hier in nederland ben ik er wel van te spreken. Zo zou het overal moeten. En als die tv series in nederland gemaakt waren of in china of op hawaii dan zou ik ze alsnog leuk vinden heeft nix met de vs te maken vind ik.

VS mag best een oogje in het zeil houden maar de vs geeft niet eens de kans om te onderhandelen. G.W.Bush maakt af wat zijn vader begonnen was.

En dat is het juist, ik ben het niet met alles eens wat bush doet. Dus ik ben niet anti amerikaan, ik ben anti-debiel-acties van bush.
@Mr.J:

Waarom schaf je negatieve karma niet gewoon af???? Zodat je alleen karma kan geven als je iets boeiend vind???

SageFrancis zei:
je snapt niet wat ik bedoel, en dat was inderdaad kinderachtig.

Ik verheerlijk het communisme niet, nu komt het net over alsof ik de tijd van stalin goed keur, en het moorden goed keur en het onderdrukken ook goed keur.

Ik stelde het voorbeeld van kapitalisme aan om te laten zien wat er van rusland gekomen is. Nu wacht ik alleen op irak.
En dan alsnog, ga ik vaak zat naar de mc, en drink ik ook cola en koop ik ook bij 1fast400, nogal hypocriet zou je zeggen. Hieruit blijkt ook maar weer dat ik niet anti AMERIKAAN ben maar anti BUSHBELEID wat ik dus een amerikaansbeleid noem. Het probleem is dat jij niet beter weet, jij bent hier op gegroeid in een welvarend land met normale ouders die een normaal leven leiden. Waarom denk je dat Ernesto M. tegen amerika is? Heb je zijn onder titel gelezen? Daarmee doel ik op de taal. Dat verklaart al een hoop. Ik vind het dan zowieso al raar dat zeker wel 95% van de allochtonen in nederland dan tegen Amerika is, en dat is niet voor niets toch? Ze worden toch niet zomaar anti-Amerikaan? Heb jij een familie lid die dood is gegaan door oorlogsgeweld? Of nutteloze bombardementen op doelen die niet van belang zijn? Als je eerst allemaal eens mee maakt, en daarna even een lijn gaat trekken van wat amerika wel is en wat amerika niet is dan vind ik pas dat jou mening mij kan aanspreken(en die van anderen).

Zoals ik al zei, ik verheerlijk nix, en amerika heeft een heel ZWAK sociaal vangnet. Hier in nederland ben ik er wel van te spreken. Zo zou het overal moeten. En als die tv series in nederland gemaakt waren of in china of op hawaii dan zou ik ze alsnog leuk vinden heeft nix met de vs te maken vind ik.

VS mag best een oogje in het zeil houden maar de vs geeft niet eens de kans om te onderhandelen. G.W.Bush maakt af wat zijn vader begonnen was.

En dat is het juist, ik ben het niet met alles eens wat bush doet. Dus ik ben niet anti amerikaan, ik ben anti-debiel-acties van bush.
@Mr.J:

Waarom schaf je negatieve karma niet gewoon af???? Zodat je alleen karma kan geven als je iets boeiend vind???

Rot roch even lekker op met je vriendje Ernesto, en ga lekker even terug het Rif ofzo, of waar je dan ook vandaan komt en ga daar maar lekker anti Westers zitten doen, in plaats van hier een beetje zitten zieken.

:spaz: , nee jij vult deze discussie aan! al je posts zijn het zelfde, kort en "denigrerend". Moet je jezelf bewijzen? Laten zien dat je iets bent? Kom eens met iets onderbouwend en je kan ook wel normaal reageren! Hoezo oprotten? ik ben voor de volle 100% nederlander, dat ernosto een andere taal als sig heeft betekent nog niet dat ik allochtoon ben, en al zou ik dat zijn ik eet je niet op.

Laatst bewerkt:
Veel autochtone Nederlanders vinden het gewoon nogal hypocriet van die 95% van de allochtonen dat ze zo anti-Amerikaans zijn. Ze zijn bijna allemaal gevlucht uit landen waar armoede heerst door een dictatuur of een communistisch (dus het tegenovergestelde van kapitalistisch) regime.
Amerika heeft inderdaad veel oorlogen gevoerd die niet nodig waren en de CIA heeft een hoop criminele dingen in andere landen uitgehaald. Maar 95% van de landen waar die nieuwe Nederlanders vandaan komen zijn vele male erger, alleen gelukkig minder machtig waardoor ze weinig uit kunnen halen. Je hoort diezelfde immigranten nooit over hoe fijn het is dat dit vrije, westerse, kapitalistische Nederland ze binnenliet uit hun ellendige land van oorsprong. Nee etend van hun MacDonnelds hamburger in hun Nike gympies kijkend naar een hollywood film vertellen zij ons wel even hoe verderverlijk Amerika is.
Deze allochtonen lijken de redenen vergeten dat ze hun land ontvlucht zijn. Het enige wat ze doen is een land afzeiken waaraan zij een hoop te danken hebben. Heel veel dingen in Europa zijn overgenomen uit de VS, en zonder de VS zouden we nu waarschijnlijk communistisch zijn of Duits spreken. En vergeet niet dat de VS ook veel andere landen bevrijd hebben, zoals Afghanistan, waar die geweldige moslim-cultuur zoveel vruchten had afgeworpen.

Ik heb een idee: Waarom gaan jullie niet eens voor één dag landen in het midden oosten afzeiken? Daarna mag je je frustraties weer botvieren op Amerika.

Zelda zei:
Veel autochtone Nederlanders vinden het gewoon nogal hypocriet van die 95% van de allochtonen dat ze zo anti-Amerikaans zijn. Ze zijn bijna allemaal gevlucht uit landen waar armoede heerst door een dictatuur of een communistisch (dus het tegenovergestelde van kapitalistisch) regime.
Amerika heeft inderdaad veel oorlogen gevoerd die niet nodig waren en de CIA heeft een hoop criminele dingen in andere landen uitgehaald. Maar 95% van de landen waar die nieuwe Nederlanders vandaan komen zijn vele male erger, alleen gelukkig minder machtig waardoor ze weinig uit kunnen halen. Je hoort diezelfde immigranten nooit over hoe fijn het is dat dit vrije, westerse, kapitalistische Nederland ze binnenliet uit hun ellendige land van oorsprong. Nee etend van hun MacDonnelds hamburger in hun Nike gympies kijkend naar een hollywood film vertellen zij ons wel even hoe verderverlijk Amerika is.
Deze allochtonen lijken de redenen vergeten dat ze hun land ontvlucht zijn. Het enige wat ze doen is een land afzeiken waaraan zij een hoop te danken hebben. Heel veel dingen in Europa zijn overgenomen uit de VS, en zonder de VS zouden we nu waarschijnlijk communistisch zijn of Duits spreken. En vergeet niet dat de VS ook veel andere landen bevrijd hebben, zoals Afghanistan, waar die geweldige moslim-cultuur zoveel vruchten had afgeworpen.

Ik heb een idee: Waarom gaan jullie niet eens voor één dag landen in het midden oosten afzeiken? Daarna mag je je frustraties weer botvieren op Amerika.

Helemaal mee eens! Goed gezegd bro!

SageFrancis zei:
Ze worden toch niet zomaar anti-Amerikaan? Heb jij een familie lid die dood is gegaan door oorlogsgeweld? Of nutteloze bombardementen op doelen die niet van belang zijn? Als je eerst allemaal eens mee maakt, en daarna even een lijn gaat trekken van wat amerika wel is en wat amerika niet is dan vind ik pas dat jou mening mij kan aanspreken(en die van anderen).

Weet je wat het probleem is met de meesta allochonen in NL die zn ONEFUNDEERDE mening loopt rond spuien?? Ze zijn voornamelijk wat jonger en het grootste gedeelte in NL geboren. Ze weten geen **** van oorlog alleen van horen zeggen en familie die ze mischien nog nooit gezien hebben. Ik hoor veel Marokaanse jongeren vaak afgeven op joden en hamas-hamas alle joden naar het gas roepen. Veel betere argumenten heb ik ook niet van hun gehoord. Wel lekker zoals Zelda aangeeft de voordelen van de westerse levensstijl meepikken, gouden ketting en een bmw, maar ondertussen een beetje schelden wat de vs wel allemaal niet verkeerd doet. Hoe hypocriet!

Zelda zei:

je moet wat karma verspreiden alvorens het ........................... goed stuk bro.

zolang geweld met geweld wordt opgelost weten we zeker dat dit nog wel door zal gaan, en anders werd t ook zo saai op dit gedeelte van het forum:D ff nieuw berichtje posten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven