je snapt niet wat ik bedoel, en dat was inderdaad kinderachtig.
Ik verheerlijk het communisme niet, nu komt het net over alsof ik de tijd van stalin goed keur, en het moorden goed keur en het onderdrukken ook goed keur.
Ik stelde het voorbeeld van kapitalisme aan om te laten zien wat er van rusland gekomen is. Nu wacht ik alleen op irak.
En dan alsnog, ga ik vaak zat naar de mc, en drink ik ook cola en koop ik ook bij 1fast400, nogal hypocriet zou je zeggen. Hieruit blijkt ook maar weer dat ik niet anti AMERIKAAN ben maar anti BUSHBELEID wat ik dus een amerikaansbeleid noem. Het probleem is dat jij niet beter weet, jij bent hier op gegroeid in een welvarend land met normale ouders die een normaal leven leiden. Waarom denk je dat Ernesto M. tegen amerika is? Heb je zijn onder titel gelezen? Daarmee doel ik op de taal. Dat verklaart al een hoop. Ik vind het dan zowieso al raar dat zeker wel 95% van de allochtonen in nederland dan tegen Amerika is, en dat is niet voor niets toch? Ze worden toch niet zomaar anti-Amerikaan? Heb jij een familie lid die dood is gegaan door oorlogsgeweld? Of nutteloze bombardementen op doelen die niet van belang zijn? Als je eerst allemaal eens mee maakt, en daarna even een lijn gaat trekken van wat amerika wel is en wat amerika niet is dan vind ik pas dat jou mening mij kan aanspreken(en die van anderen).
Zoals ik al zei, ik verheerlijk nix, en amerika heeft een heel ZWAK sociaal vangnet. Hier in nederland ben ik er wel van te spreken. Zo zou het overal moeten. En als die tv series in nederland gemaakt waren of in china of op hawaii dan zou ik ze alsnog leuk vinden heeft nix met de vs te maken vind ik.
VS mag best een oogje in het zeil houden maar de vs geeft niet eens de kans om te onderhandelen. G.W.Bush maakt af wat zijn vader begonnen was.
En dat is het juist, ik ben het niet met alles eens wat bush doet. Dus ik ben niet anti amerikaan, ik ben anti-debiel-acties van bush.
@Mr.J:
Waarom schaf je negatieve karma niet gewoon af

? Zodat je alleen karma kan geven als je iets boeiend vind