waarom teken je niet meteen een amerikaans vlaggetje op je voorhoofd?
Wat denk je dat amerika heilig is? Kerel daar begon de rassen haat, JA KIJK!!! IK HAAL OUDE KOEIEN UIT DE SLOOT enterecht!
Amerika moet niet zo lopen b**chen, ik heb liever dat er meer landen zijn met nucleare shit, dan 1 land dat Amerika heet.
Tja, ik ben blij dat de vs zijn ogen open houd. De vs is tenminstre een westers land met kernwapen waarvan de waarden en normen overeen komen met west europese landen. 10x beter dat zij kernwapen hebben dan een of ander communistisch land
Met die nucleare shit is de macht gelijk. In amerika overlijden meer mensen door het kapitalisme en de bende die zich indat land afspeelt, in noord korea is het ook niet koek en ei maar je kan niet zomaar lopen wijzen mister.
Wat een onzin is dit nou weer! Ben je uberhaupt ooit in de vs geweest?? Zo ontzettend kapitalistisch is het echt niet hoor. De mensen in NY betalen ook gewoon 40% belasting. Wel grappig dat je zulke conclusies trekt terwijl je er jezelf nog nooit echt in verdiept hebt!
Trouwens, amerika is ook van plan iran binnen tevallen, wat ik overigens wel goedkeur aan de ene kant want daar was tot 1970 dacht ik geen geestelijke aan de macht. Nadat die ayatolla kohmeini? kwam, ging alles als het ware achteruit.
Als Amerika NK binnenvalt kunnen ze direct bij china beginnen en de rest afgaan, bush sucks bigtime, als hij nk binnen valt zullen er nog meer onschuldigen doodgaan.
Ja tuurlijk, Bush suckt bigtime. Nog altijd 10x beter dan dat lulletje rozenwater van een Balkenende.
Bush is inprincipe het zelfde als de leider van NK, alleen in Amerika is het nog niet verplicht een foto aan de muur te hangen van Bush. Dictatuur sucks maar zorgt wel voor orde, check Amerika daarintegen. Chaos bij het leven.
Jij trekt wel lekker makkelijk conclusies he? Dus jij bent al in Noord Korea en heel de VS geweest?? Jij hebt het met eigen ogen gezien?? Jij hebt de beide regiems goed bestudeerd em uiteindelijk geconcludeerd Amerika choas bij het leven is
Wat praat jij poep zeg!!
Open een bankrekening, en krijg er een shotgun bij cadeau. Nou, jofel. In amerika gaan meer mensen dood aan criminaliteit dan in nk door onderdrukking. Ik persoonlijk vond dat een slecht voorbeeld van je.
Natuurlijk, over generaliseren gesproken. Ja, iedereen loopt in de VS op straat een beetje op elkaar te schieten
Wel grappig dat jij diegene bent die in buitenland topics altijd loopt de zeuren dat buitenlanders over 1 kam geschoren worden. Kijk wat je zelf doet
En dat ze NK willen binnen vallen om de nucleare zooi die ze produceren lijkt mij alleen een dekmantel om irak te laten vergeten want daar waren ook zogenaamd nucleare wapens.
Ja, zo makkelijk zal het allemaal wel zijn he
Achja... iedereen heeft zo wel zn oordeel over Amerika, en iedereen weet zelf ook wel dat ze niet zo big brother moeten uithangen. Ik geloof liever dat als zij niets zouden ondernemen dat er minder doden zullen vallen. Ik keur geweld af, maar geweld bestrijden met nog meer geweld dat is juist een reden om te laten zien wie de baas wil zijn en dan komen nucleare wapens pas van pas.
Trouwens over nucleare wapens gesproken, wie gooide de eerste atoombom?

ja oude koeien uit de sloot halen, zit niets anders op.. die mentaliteit zit er nog steeds van de Amerikanen(Bush), ze(hij en zijn buddies!) spelen vuile spelletjes.